Results bannertest_2. Conclusies CTR in banners marginale verschillen; + Familie is het beste woord + Propositie in button maakt amper verschil + ‘Gun.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe zet ik een LP over op een CD? Presentatie voor de CWG op 16 augustus 2007 door Herman van der Lelie.
Advertisements

45 levenslessen Noorwegen. Teksten van: Regina Brett. Music: snowdream
Ontwerpen van een logo Gebruikte programma’s: Powerpoint, Word, Paint, irfanview (zonder plugins) en Publisher.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Dit is spreekbeurt Van Joris Ozinga.
STUUR DIT AAN EEN SLIMME VROUW. EN AAN MANNEN. DIE ER TEGEN KUNNEN
Door: Karlijn, Amber & Stefani. H23.
levenslessen 7 % Steeds even klikken om verder te gaan !
Denken en gewoon doen. Leren is eerder het vuur aansteken dan een emmer vullen.
SPREEKBEURT 3de LEERJAAR
Base: bewerkingen 2 soorten - Oplopend- Aflopend.
The Growlers 7 April. Wie, Wat, Waar? The Growlers Optreden Paradiso Kleine Zaal (A’dam) 9Euro 19:00u.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Powerpoint "zeg het" met bloemen.
Laat ons met elkander, Laat ons met elkander zingen prijzen loven de Heer. Laat ons dat tesamen doen: zingen, prijzen loven de Heer,
Mama doet boodschappen. STOP.
DE IJSBEER.
Thema 6 Les 11a Gevoelens.
SPAM SPAM. Heeft u veel SPAM? Kan uw provider het niet tegenhouden?
SOS, HELP !!! We worden vermoord !!!!!
Nieuwe normen Cito.
01/10/2013. Veel voorkomende soorten:  Big header: een grote, opvallende header, die +/- 1/3 van pagina inneemt  Minimale header: een sobere header,
Tussen Peking en Londen…
Aan de slag met verbeelden Niet richten op de inhoud maar beelden toevoegen aan het denkproces Casus is jullie offerte: ‘Kleinere afstand tussen burger.
Als je er zin in hebt, gaan we een kleine test doen. Hoe is het gesteld met je kennis i.v.m. bekende personaliteiten ? Genoeg gezeverd………en vergeet niet.
Docentendag Intelligente Systemen dr.ir. Michael Franssen Faculteit Wiskunde & Informatica Software Engineering & Technology.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Presentatie resultaten monitor INFORMATIEVAARDIGHEDEN landelijk versus lokaal maart 2014.
saMBO ICT Vrijdag 30 januari 2015
[Subtitel presentatie]
Wat voor vriendin ben jij?
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Thema werken De woorden die je vandaag leert:
Abraham, volgend jaar rond deze tijd zal Ik bij jou terugkomen en dan zal Sara, je vrouw, een zoon hebben. Op een dag kwamen drie onbekende mannen op bezoek.
Golf Basisbegrippen & Uitleg
Drie soorten vragen over geluid door lucht
Wat anders?! Duivelse dilemma’s.
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
2TH Hoofdstuk 3 Steden, van hier tot Tokyo §2 en 3
Significante cijfers Wetenschappelijke notatie a • 10b
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Aubid Sarwar 4FD Betalen via Internet Waarom dit onderwerp? Wij kozen dit onderwerp omdat er tegenwoordig veel inkopen via internet gedaan worden en.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
DIY MET KUNSTENAARS MAAK EEN ZELFPORTRET MET ANOUK KRUITHOF.
Memc.  Je kent het antwoord terwijl je je programma maakt en dit is niet veel: voorzie X objecten.  Je kent het antwoord terwijl je je programma maakt.
MEDIAWIJSHEID LES 2 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Vorige les: Zoeken op het Internet. Herkennen van betrouwbare sites. o Lessen Mediawijsheid Les 1:
Differentiatie.
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Crowdfunding.
Moederdag elfje.
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Wetmatigheden bij Paulus
Mijn gemeente.
Mijn gemeente.
Wat zegt een steekproef?
Mol en beer.
Blok 8 woordenschat Taal in beeld Deel 1.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Paardenreet Een vrouw komt bij de dokter en klaagt:
Mozaïek Opdracht: Lees de Bijbeltekst hierboven.
Voorlichting BPV leerjaar 1
45 levenslessen Noorwegen. Teksten van: Regina Brett. Music: snowdream
volgende bladzijde terug
Reflectie over leren Naam vak.
Finish profiles.
voorbeeld volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

Results bannertest_2

Conclusies CTR in banners marginale verschillen; + Familie is het beste woord + Propositie in button maakt amper verschil + ‘Gun moeder’ werkt marginaal beter dan ‘geef mama’ + Verschil propositie eenmalig maakt amper verschil + Meer-info beste tekstlink (bleek ook bij ronde 1) + Toevoeging play button maakt groot verschil + Soort beeld maakt flink verschil. Mouna en jongetje uit kaaps scoren het beste. Mamo blijft flink achter Maar als je doorrekent van view tot aan bedankt komen de grote verschillen; + Mouna straat 500% beter dan Mamo straat + LP Mouna video 233% dan lp beeld rapportage SOS

Headers rapportage SOS • Familie is het beste woord

C2A rapportage SOS • Amper verschil

Button rapportage SOS • Ik gun jou een moeder doet het marginaal beter 1 do- natie

Tekst eenmalig rapportage SOS • Geen verschil in kliks, wel in donaties. Opvallendheid; de oproep tot een eenmalige gift van 10,- leverde op: • 100,- eenmalig • 5,- maandelijks 2 do- naties

Tekstlink rapportage SOS • Meer info doet het marginaal beter

Play button rapportage SOS • Toevoeging van Play button scoort veel beter! 2 do- naties 1 do- natie

Videostills rapportage SOS • Mouna (en kaaps) beste • Mamo blijft erg achter. Dit zegt ook iets over de rest van de banners waar immers consequent Mamo wordt gebruikt

Vormgeving rapportage SOS • Oude vormgeving marginaal beter 1 do- natie

Mouna vs Mamo Banners met MamoBanners met Mouna Vertoningen kliks CTR banner gem.0,052%0,1% donaties43 CR lp0,05%1,5% % donatie per cpm0,26%1,57% verschil+503% rapportage SOS

LP video vs LP beeld rapportage SOS Lp met beeldLp met videoVideo banner mouna + video lp visits donaties432 CR lp0,49%0,6%1,63% Verschil+22,5%+233%

Vervolg + Het soort straat kan een enorm verschil maken. Mouna scoort (helaas) met afstand het beste. Dit kan twee oorzaken hebben; • dit beeld an sich is nog steeds ijzersterk • dit beeld is bekend bij mensen + Doorgaan met Video + Op zoek naar het beste campagnebeeld en de straat met deze beelden doortesten. Het juiste beeld en video maakt een aanzienlijk groter verschil dan de precieze prijspropositie en copy rapportage SOS