Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Social Media marketing
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
De conversation manager. Jef Claes. WOM • Massacommunicatie + WOM – Consument beïnvloed mekaars koopgedrag – 20 ste  21 ste eeuw • Internet (overtippingpoint.
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
SOCIAL MEDIA & KERK moeten we dat allemaal maar leuk vinden?
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
“The Heineken way of life”
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Presentatie nieuwe media
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Hoe kan het jou veranderen?
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Wie zorgt voor onderwijskwaliteit?
IDEAMANAGEMENT & FB ACADEMY RENE BLOK HANS MICHIELSEN.
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Serving The Planet?.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Social media presentatie
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
De kern Core Competence Positionering Marketingstrategische beleidsvorming Duijnstee Consultancy.
Onderzoek en ontwikkeling van online complimententool
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Training voorbeeld voor
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
HET MERK DEN HAAG SESSIE CITYBRANDING MEET&SHARE 10 NOVEMBER.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Winkelstraat de Heurne
ITU World Triathlon Grand Final
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
What will you do to change the
H1 Media en communicatie
ITU World Triathlon Grand Final
Januari 2013 Ref.: 13Happiness.ppt
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
over verbouw en nieuwbouw
Consumenten-gedrag Online consument
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!

Bavaria Familiair Internationaal Kwaliteit Innovatie Relaties Uitdagend Onderscheidend

That’s more like it! Activatie Doelgroep betrekken Activaties versterken elkaar

Trends Mensen uiten meer dan ooit hun gevoel via social media. Of het nu positief of negatief is, ze schrijven het van online van zich af. Geluk, pech, prestaties, werkzaamheden, vertragingen, etc.

Random act of kindness: Trends Random act of kindness: Consumenten, meestal gewend aan (en geïrriteerd door) afstandelijke, onbuigzame en uit eigenbelang handelende bedrijven, zullen iedere vorm van vriendelijkheid en welwillendheid van merken dankbaar omarmen. De steeds opener communicatie met én tussen consumenten (met name online) maakt dat het voor merken nog nooit zo makkelijk is geweest om creatief te reageren (in de vorm van een verrassing of geste) op een publiekelijke uiting, vraag, of statement. Deze 'random acts of kindness', vaak nauw verbonden met social media, vormen een tactisch maar zeer effectief (en leuk!) onderdeel van grotere trends als GENERATION G en HUMAN BRANDS.

Zo. kan het ook! Laten wij ons al Bavaria eens van de goede kant zien en juist die mensen positief verrassen die een saaie dag hebben gehad, hard hebben gewerkt of juist op zoek zijn naar uitdaging..

Monitoren van social media Lokaliseren van de persoon Offline positief verrassen Online delen

Zo. kan het ook! Vertraging – 20 euro App Store of iTunes tegoed Trein uitval – Vervangend vervoer Autopech – Automonteur mee op locatie Voetbalteamuitje plannen – Bavaria Bier Tour Rijbewijs gehaald – Slipcursus en 0.0% bier Verhuizen – Buurt barbecue Promotie gemaakt – Werk gerelateerd cadeau Diploma gehaald – Passend boek

Versterken door.. Social media TMLI-platform Tv-programma Bavaria Serveerride Facebook advertising “We serve here” stickers Personen

Kosten vs. opbrengsten Social experts: 7200 euro Auto compleet: 5000 euro Adverts online: 3000 euro POS/promotie: 800 euro Surprises tot.: 3750 euro Totaal: 19.750 euro Online en offline activatie Views, likes en shares Vergroot online bereik Versterking TMLI campagne Mogelijke viral video’s Totaal: Groei brand awareness

Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!