Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

The customer centric software company
Regie in eigen hand Symposium seniorenbelangen HSL 24 oktober 2012
Content voor eBooks. Kluwer eBooks  eBooks: de electronische variant van papier  Wat biedt Kluwer op dit moment: —(1) Pdf boeken (totaalpakket) online.
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Verborgen vormen van pesten
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Nieuwe media. Nieuwe media Nieuwe media Definitie Vernieuwde communicatiemiddelen: Internet (en alles daaromtrent) Videogames Digitale fotografie Gsm's.
Bibliotheek.nl Mobiele App Bibliotheek.nl Jan-Pieter Laauwen 23 maart 2010.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
THE TONE OF VOICE IN SOCIAL MEDIA. Kort over mijzelf: Claudia van der Laan.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Marktonderzoek Danneels
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wat is interactieve marketing?
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Visweb Uitleg over de site. Waar heeft uw probleem betrekking op? (klik erop) Services Lid worden De indeling Anders.
“De verbindende schakel in de glasvezel sector”
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Agenda VoIP inleiding VoIP techniek Risico’s VoIP Oplossing risico’s VoIP Voordelen VoIP Demo VoIP software.
INITIATIECURSUS COMPUTER EN INTERNET VOOR ONTHAALOUDERS.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Mr. Guide Zoek, vind en vergelijk je avond uit… Human Technology – Hanzehogeschool Groningen.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Welkom 1.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Mijn Intake Kevin Lutgert Matchpoint. De Voorbereiding naar mijn opleiding Onderzoeken Beslissingen nemen Praten met Matchpoint Gesprek op.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Website maken met WordPress
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Presentatie A&O netwerk Arbeid & Organisatie van het NIP Nederlands Instituut van Psychologen darwine.
Spotprentinterpretatie Een gedifferentieerde aanpak
Digidag Docu+ PrintFleet
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Gaat u mee op reis? Sasja van
Concept Presentatie Rozanne Verhoeven Patrick Noordermeer
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Brainstorm sociale media in het onderwijs
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
ARMOF RIJK. gelijk ongelijk Rechtvaardig ? Onrechtvaardig ?
Lezing door Kick de Wolff
Talentpools.
Ingrediënten Business Case Het nieuwe werken” 2011.
Wat is facebook eigenlijk? Facebook is een nieuwe manier van communiceren. Facebook is snel – vroeger ging dit met de post en kon wel dagen duren Online.
Praat eens met een veteraan darwine.
Enquête.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Keuze van de VMBO leerling
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Hoe en waar wordt de keuze voor de nieuwe auto bepaald? AutoRai 2005 Amsterdam, 10 februari 2005 Anne Hoff Research Director Interview-NSS.
Donderdag 25 januari :55:48 a.m.12:55:48 a.m. Ik begin een nieuw leven Het is een besluit... Het is mijn mijn besluit...
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Mobile Marketing. Wat is Mobile Marketing? Welke vormen zijn er? De toekomst... De doelgroep en het effect Wat zijn de wettelijke regels? De voor en nadelen...
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Innovatie in Juridische Dienstverlening Jelle van Veenen.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Succesvol eerste studiejaar Wat kunt u als ouder doen Hermien Miltenburg.
Do’s en don’ts in het eerste studiejaar Hermien Miltenburg en studenten.
Communicatie 4e les.
Van Opdracht tot Website
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Transcript van de presentatie:

Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg team RAILRUNNERS Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg

DOELGROEP Zakelijke reizigers De ambitieuze welvaartszoeker 24-35 jaar, prestatiegericht, carrièregericht, tijdsbewust, early adopters  stereotype zakenman De zelfbewuste vrijetijdsbelever 30-64 jaar, tijdsbewust, zelfbewust, onafhankelijk, early/late majority Op psychologisch niveau verschillen de groepen niet veel, met betrekking tot hun doel. De productdoelgroep is daarom hetzelfde.

DOELGROEP Onze doelgroep Zakelijke reiziger In bezit van PDA of BlackBerry; Reizen in eerste- en tweedeklas; Willen hun tijd in de trein zo aangenaam en nuttig mogelijk besteden; Behoefte aan zakelijke contacten; Minimale reistijd van 30 minuten.

BRAINSTORM

CONCEPTEN Gepersonaliseerde startpagina Nieuws, foto’s en video’s, geselecteerd naar de interesses van de gebruiker. Dit alles met een zakelijke serieuze tone-of-voice. Gepersonaliseerde pagina Met nieuws, amusement en informatie op een vrije en grappige manier (nieuws á la GeenStijl). Zakelijke netwerk service Waarbij gebruikers op een impulsieve manier zakenrelaties aan kunnen gaan in de trein.

CONCEPTEN Keuze concept afhankelijk van onderzoek: Onderzoek in de trein

CONCEPTEN - Onderzoek op internet: ‘Volgens onderzoeksbureau Motivaction heeft 60% van de reizigers behoefte aan een babbeltje in de trein, maar vindt men het te moeilijk om de eerste stap te zetten. Voor 90% van de reizigers ligt de drempel om een gesprek met een onbekende te beginnen te hoog.’ http://www.marketinfocus.nl/index.php/2007/05/25/netwerken-in-sneltreinvaart/, 25.05.2007 door Iris de Kruif

DEFINITIEF CONCEPT Netwerken in de trein voor de moderne zakenman. Via een mobile device kan de gebruiker via een pagina met zijn eigen profiel en een wifinetwerk op een impulsieve manier zakenrelaties aangaan in de trein.

CONCEPTMOODBOARD Instappen in de trein Inloggen op profiel Scannen op andere gebruikers Contact leggen

VISUALISATIE

VISUALISATIE

VISUALISATIE Wireframe (PDA Blackberry Page) – Business Relates Home Inloggen Mensen Online Profiel Nieuwe Relaties Al gemaakte relaties Aanpassen Persoons Gegevens Aanpassen Interesse in Branche Op Coupé Zoeken Op Branche Zoeken Messenger Bellen SMS

team RAILRUNNERS