Keuze projecten. • Inzetbaarheid keuze projecten • Op de site Integrale Archimedes ProjectenIntegrale Archimedes Projecten • Vakoverstijgend:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Integraal onderwijs met ict
Advertisements

PRESENTATIETECHNIEKEN
Welkom bij de 4e workshop over:
Beeld zegt meer dan duizend woorden….
Normen Ga van een positieve intentie uit Communiceer respectvol
Like! #Nt2: Aan de slag met nuttige toepassingen van sociale media in het NT2-onderwijs Yolande Spoelder.
ICT-PORTFOLIO Teun Kaptein NHL
Succesvol in onderwijs met ICT
Lotgenotencontact.
Communiceren Leidinggeven Blz. 53.
6 sleutelbegrippen lesopbouw
Communicatief gedrag + / -
Gebruikersdag Gelukskunde 6 oktober 2009 VAN HARTE WELKOM! Gebruikersdag Gelukskunde.
Wat komt er zoal bij kijken?
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
Het Nederlandse onderwijs:
De rol van cultuur in hulpverlening en projecten
Voortgangspresentatie Jonatan Bruggeman
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Anekdote: “Ik doe m’n ogen open, ja hoor, ‘t is nog steeds donker, de pps-sheets komen voor de 10e keer voorbij, het sneeuwt nog steeds op de televisie…”
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Taalontwikkeling in mbo
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Presentatie Namens de werkgroep: Peter Budel Utrecht
Ingrediënten Business Case Het nieuwe werken” 2011.
Digitale Didactiek Onderwijs anders organiseren, anders onderwijzen: andere kwaliteiten voor medewerkers 1digitale didactiek.
 Goede communicatieve vaardigheden hebben.  Als goede ICT-Beheerder moet je de Nederlandse en Engelse taal kunnen beheersen.  Kunnen functioneren in.
Pilot Kies Actief Studiekeuzecentrum
Workshop Fondsen werven
Kwesties rond ict verbonden
Ken je kracht…Deel je kracht…
Workshop ‘visieversneller’
Modellen adviesvaardigheden 13 februari 2015
International Business College Iets voor uw zoon/dochter?
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Rob Ouwerkerk Woudschoten 2008 Flash! Didactiek voor professionals.
Groepsdynamica & Interactief communiceren
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
 Wiskunde  Nederlands  Frans  W.O.  Huiswerkplanner  Eindtoetsen, OVSG, naar het secundair  Website.
AOS docentonderzoek bijeenkomst 5 Onderzoeksplan
Plancyclus, les 4  Actualiteit  Vragen naar aanleiding van vorige les  Vragen over hoofdstuk 4 en 5  Observeren met een plan; het verschil tussen observeren.
Motivatie en Demotivatie Melany Mol. Wat bespreken we? De leerkracht De klas De school.
O&O voor de onderzoekers en ontwerpers van de toekomst
De nieuwe studente krijgen in hun opleiding te maken met keuzedelen. Hoe ziet het keuzeproces van de student eruit? Wat zijn belangrijke momenten in het.
Ik wens u veel personeel Personeel in de Praktijk Tips en Tools Melanie Andriessen, Auto Voskuilen Marleen van Reeden, BOVAG.
Digitale psycho-educatie autisme Presentatie Digitale PE voor volwassenen met ASS Wie zijn wij Voorstelrondje? Vragen tussendoor welkom.
Coöperatief leren?? E-twinning Digitaal samenwerken in het klaslokaal (en daar buiten )
Schoolplan Een verdere uitwerking van onze visie op toekomstig leren.
VAKDIDACTIEK PEDAGOGIEK Bijeenkomst 2.1 Kopopleiding – Vakdidactiek Docent: Sanne van Kessel.
Een frisse blik op de les Lotte van Kempen.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
Masterclass Internationaal Ondernemen 26 juni 2014 Kavita Hira Adviseur Internationaal Ondernemen.
Uitleg Supersaas en regels examen
Docentvaardigheden ICT
Vertel me: wie ben je? Peter Berkers Summa Business Eindhoven Passionaris voor lob.
If it doesn’t spread……it’s dead
Praktijk Opleiders Cursus
Hoe plannen we onderzoekend leren in wiskunde?
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
In gesprek over werkdruk
Afsluiting ‘Etalage van je werk’
Presentatie en marketing
Taak 5 Tessa Mosselman.
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
MTO met TOM – Trots Op Mijn Werk.
Aanbod Tolken en Vertalers
The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

Keuze projecten

• Inzetbaarheid keuze projecten • Op de site Integrale Archimedes ProjectenIntegrale Archimedes Projecten • Vakoverstijgend:

Digitale Didactiek • Ict niet alleen als presentatie • Didactiek van Ebbens: • Het samenwerkend leren door gebruik maken van ict- tools

Web-logs • Plannen • Schrijven • Feedback • Sociaal netwerk • Inzichtbaar voor anderen • Individueel aanspreek

Web-logs - werkruimte • Plannen • Schrijven • Feedback • Sociaal netwerk • Inzichtbaar voor anderen • Individueel aanspreek

Digitaal school boord • Voorkennis activeren • Samenwerken • Wow-effect • Betekenisvoller • Software thuisgebruik

Video conference Wie gaat als eerst aan de slag, Hoe kom ik over aan de overkant? Waar moet ik op letten(non-verbaal). Hoe kan ik het beste rustig en duidelijk overkomen? Ik zie wel mogelijkheden binnen mijn vak. Ga maar eens op “afstand”een gesprek voeren, laat je observeren door de overkant. Hoe kom je over? Wat wordt er bij verbale communicatie wel of niet non-verbaal ondersteund? Hoe belangrijk is dit bij het overkomen op een persoon.

Fotostory • Plannen • Organiseren • Uitvoeren • Spreken • Taal • Creativiteit • Samenwerken • Individueel aanspreekbaar

Mijn verhaal