Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aandacht voor het steunend netwerk
Advertisements

Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
OPLEIDING IN DE TOEWIJZING VAN WEET U AL WIE UW POTENTIËLE LEIDERS ZIJN?
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Business mapping Business model canvas.
Een bericht speciaal voor jouw m’n
De historie & de toekomst
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
1 HET ROER MOET OM! Presentatie over merken, businessen en situaties waar om diverse omstandigheden een stepchange gemaakt moet worden. We gebruiken voorbeelden.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
ageLOC® Galvanic Body Trio
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Oplossingen in Training & Opleidingen voor ons distributie kanaal.
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
4 P´s en 3 R-en MK01.
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Distributiefuncties Producent (goederen) Eindgebruiker
Oplossingsgericht coachen
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
H7: Productmanagement.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
De kracht van HBSoftware
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Wat is Customer Relationship Management?
Een bericht speciaal voor jouw m’n
detaillistenpromotie
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
Business Model Generation Avans 30 januari 2012.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Veranderen: 2 verschillende benaderingen
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
Vragen subsets OM2. Vragen subsets (1)  Hoe verhoudt de opmerking van BSN over niet te snel starten met een ALP-voorstel zich tot de opmerking van de.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
DE KRACHTOM JEZELF TE ZIJN ONTDEK. ... en is op zoek naar manieren om er langer jonger uit te zien. De helft van de Europese bevolking is 40 jaar of ouder.
Ondernemen moet je doen
 A-94 A-94.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Dienstenmarketing Week 4.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Skoda inkoper zoeken? Gebruikte Skoda snel online verkocht. Skoda verkopen Skoda verkopen site InkoopSkoda.nl.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Welkom Havo 5..
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Verkoopt en handelt verkoop af
Nederland en de rest van de wereld
Inspelen op innovaties
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Transcript van de presentatie:

Welkom

Verwachtingen Hoe groeien WELKOM !

VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution te starten > 700 personen in 17 plaatsen over de hele wereld Bekijk video

Het leven verandert met een nooit eerder geziene snelheid ? WAT IS ER VERANDERD?

 we communiceren  we informatie bekijken  we reizen  we werken  we met elkaar omgaan  we producten kopen  we producten verkopen Het heeft de manier veranderd waarop….. We worden geleefd!

REVOLUTIE OFEVOLUTIE EEN STRATEGIE VOOR DE GROEI BINNEN HET DISRIBUTIEKANAAL

Incredible Welding •Het nieuwe langetermijnprogramma van ALW voor de strategie van het distributiekanaal •Herbevestiging van onze langetermijnstrategie, maar op een nieuwe en krachtiger manier •Beschikbaar stellen van nieuwe hulpmiddelen voor onze distributeurs

Waarom een nieuwe distributiestrategie?  De wereld is veranderd > we moeten allemaal vooruitgaan  We moeten onze strategie actualiseren om te groeien  We hebben een efficiëntere relatie nodig tussen fabrikant en distributeurs op basis van:  Langlopende relatie met een wederzijds belang  Strategische allianties om de eindklant een meerwaarde te bieden  Het delen van hoofddoelen en streefdoelen Uw succes is ons succes!

Het is tijd om eens uitgebreid na te denken over de activiteiten van al onze bedrijven in termen van: •Producten •Personen/werknemers •Prijsbeleid •Wie zijn onze klanten •Wat is ons imago op de markt •Hoe goed is onze service Hoe kunnen we groei in de toekomst garanderen in een hypercompetitieve en snel evoluerende markt? !

•Partners •Preferentieel •Potentiëlen •Anderen Een groeistrategie binnen het distributiekanaal Partners zullen de beste voorwaarden en dienstverlening ontvangen, maar in ruil zal hen gevraagd worden mee te werken aan een win-win-benadering om een forse groei in de hand te werken

Nieuwe technologieën & Nieuwe media Vereenvoudiging Training Visuele communicatie Intelligent gebruik van video’s, afbeeldingen en websites Delen van informatie via nieuwe technologieën Gemakkelijk om antwoorden te vinden We werken aan… Afstandsonderwijs > e-learning

Als we het alleen moeten doen, zullen we het zeker niet halen We moeten samen oplossingen zoeken Bij de pakken blijven zitten is in deze snel evoluerende wereld niet langer mogelijk Dat is allemaal goed, maar wat zal er in werkelijkheid gebeuren? Ik ben wat sceptisch. Ik ben er niet zeker van dat je dat kan... …

Newton Model dealer OPPORTUNITEITEN •Dealer heeft plaatselijke voorraad •Dealer heeft betere klantenbinding •Dealer heeft snellere service •Dealer maakt gebruik van ALW specialisten