Certes tevredenheidsenquête Resultaten 2011. 131 enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheidsenquête. Hoe tevreden zijn onze klanten ?
Advertisements

SW-uitvoeringsorganisaties over Wsw-indicatiestelling door CWI
PECH ONDERWEG SERVICE. PECH ONDERWEG SERVICE AVOND-/NACHT-WEEKENDDIENST dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol)
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Onze kernwaarden.
Hoofdstuk 5 Verkooptraject
Een nieuw instrument op gebied van Oplossingsgericht Werken?
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
T.R.O. doelstelling Doelstelling ?.
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
DeNieuweArbeidsrelatie “World is changing” Leon Vincken MKB-Arbeidsvoorwaarden 1 juni 2011.
Jobmarketing 2.0 Langenberg Advies in Verandering Vacaturepodium Match4U 13 februari 2014.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Herhaling H4  Iedereen gaat staan  Lees en luister naar de vraag  Kies het voor jouw juiste antwoord doordat je het groene of rode kaartje toont.
Orde en structuur in de schooladministratie
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
passend onderwijs en zorg voor de jeugd
Jezelf waarmaken Laat je ZIEN in je sollicitatiebrief Lezing voor Meppel United, 30 oktober 2013.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
INFOSHOP 7 Dienstverleningscharters bij de Vlaamse overheid
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Organisatiecultuur.
6 pijlers van de code in beeld
Slotsymposium Benchmarking Publiekszaken 20 november 2008
Ouderbetrokkenheid op het MBO
Het e-zorgplan
Presentatie Woonservicepunt (WSP)
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Investeren in boerderijen en landbouwgrond
Onderzoek ervaringen van cliënten, jobcoachen en trajectbegeleiders met uitzendarbeid beeldvorming van uitzendconsulenten en werkgevers over het ATB-netwerk.
Motiveren van vrijwilligers
Beveiligde online polikliniek
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
4.4 Een eigen huis of niet? Mensen kiezen vaak bewust om een huis te kopen, of juist te huren. Aan beide zitten voor- en nadelen. Deze voor- en nadelen.
3.4 Een huis kopen of huren? Inkomen  .
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Steffen Frusch & Arnold Schulte Online makelaar als leadgenerator voor het intermediair.
TRAVEL BY EXCELLENCE 4 niche touroperators met visie, vakkennis en vertrouwen.
VAN HRM NAAR PERSONEELSZORG 7 JUNI 2016SECTORDAG FNV OVERHEID.
Wanneer is de leerling tevreden? Wat is: krachtig leren?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verhuisadviseur / Wooncoach Senioren
Evaluatie FAB-trainingen Mondriaan Parnassia GGz Centraal Een beknopt overzicht van uitkomsten 7 maart 2017.
Open convenant aanpak PIANOo-congres 2017
Microcredit in Belgium
Laat jezelf ZIEN bij je sollicitatie
Programma Rijksinfra Vught De Vughtse Regeling
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Klantentevredenheidsenquête 2016 Resultaten
„Om het eerlijk te houden krijgen jullie allemaal dezelfde opdracht:
8 TIPS & TRICKS VERBETEREN IMPLEMENTATIE TZB
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
ASAP-TIPS VOOR DE HR-PROFESSIONAL
Woonstichting SSW Presentatie Jessie Bekkers-van Rooij
Uitkomsten onderzoek (2018)
WIJKCAFE LEEFBAARHEID EN VEILIGheID OKTOBER 2017
Aanmeldingen schooljaar
Huurders betrekken bij het beleid van Vecht en Omstreken
Opbouwwerk / Sociaal Makelaar
Het School Ondernemerschaps(kwaliteiten)spel
Waarom een ouderklankbordgroep?
Programma van de avond Opening Voorstellen Doelen en kaders ouderklankbord Delen van ervaringen diverse activiteiten Wat leeft er onder de ouders? Vervangersproblematiek.
Transcript van de presentatie:

Certes tevredenheidsenquête Resultaten 2011

131 enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar

131 enquêtes > Verdeling per aard van transactie 133 enquêtes

Algemene vragen

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de bereikbaarheid van de makelaar?

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de professionaliteit van de makelaar? > Algemene vakkennis

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de professionaliteit van de makelaar? > Dossierkennis

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de professionaliteit van de makelaar? > Communicatie omtrent het dossier

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de professionaliteit van de makelaar? > Uitstraling

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de professionaliteit van de makelaar? > Resultaatgerichtheid

131 enquêtes Hoe beoordeelt u de professionaliteit van de makelaar? > Administratieve opvolging

131 enquêtes Zou u deze makelaar aanbevelen aan anderen?

131 enquêtes Waarom zou u deze makelaar aanbevelen? •zeer professioneel, vriendelijk, flexibel, snel en correct •beste dienstverlening •alles verliep vlot en correct •betrouwbaar •professionalisme en vertrouwen •vakkennis en deskundigheid •duidelijk, vlot, beschikbaar •speelt kort op de bal, 100% betrouwbaar, actiegericht, dossierkennis en -opvolging •zeer professioneel en snel •zeer goede bijstand •zeer dynamisch, goede nazorg, gepersonaliseerd advies •professionalisme en familiaal •duidelijke inlichtingen en informatie •zeer vlot en professioneel •bereikbaar, flexibel, beleefd, goede communicatie •professioneel - betrouwbaar - neemt tijd •professioneel, toegankelijk en bereikbaar •vriendelijk, deskundig, flexibiliteit en inzet •vlotte communicatie, niet opdringerig, professioneel, flexibel •professionalisme, correct •duidelijke informatie en uitleg •goede informatieverstrekking •professionaliteit, stiptheid, eerlijkheid •eerlijk en correct •zeer professioneel

131 enquêtes Waarom zou u deze makelaar aanbevelen? •professioneel, duidelijke en overzichtelijke website •perfect! •vriendelijkheid en motivatie •vakkennis •goede samenwerking •goede service, deskundigheid, goede communicatie •correct •professionaliteit, gewillig, vriendelijk •betrouwbaar, professioneel, vriendelijk •vlotte verhuring, goede inschatting kandidaat-huurders •deskundigheid en vertrouwen •zeer professioneel, goede service •goede opvolging, goede communicatie •zeer correct •Zeer professioneel, goede dossierkennis en goed contact •betrouwbaar •goede samenwerking, goede dossieropvolging •correct, snelle reactie, professioneel •toegankelijk, behulpzaam, informatieverstrekkend •zeer vriendelijk, duidelijke communicatie •goede werking •eerlijk en correct •goede dossierkennis en -opvolging •goede service •aangename samenwerking

131 enquêtes Waarom zou u deze makelaar aanbevelen? •vlotte afhandeling, correcte informatie •klantvriendelijk, snelle service, niet opdringerig •zeer goede service en ontzorging •professioneel, vriendelijke, goede reputatie •groot aanbod, goede service •zeer goede service •professioneel, verzorgde uitstraling, betrouwbaar •duidelijke uitleg, oplossingsgericht •professioneel, betrouwbaar, actief •vlotte verkoop •tevreden over de ganse lijn •snelle en correcte manier van zaken doen, heel attent •professioneel, efficiënt, klantvriendelijk •goede ervaring en samenwerking met makelaar •zeer professioneel en betrouwbaar •kennis en vertrouwen •professioneel, vriendelijk, doelgericht, betrouwbaar •dossierkennis, informatie, brochures •professionaliteit en integriteit •vertrouwen, inzet, communicatie, goede opvolging •professioneel, vriendelijk, correct •zeer professioneel en ontzorging •zeer tevreden •professioneel, correct, goede samenwerking, deskundigheid

131 enquêtes Waarom zou u deze makelaar aanbevelen? •professioneel advies •100% tevreden •professioneel, eerlijk, charmant •ervaring •zeer professioneel en dynamisch •warm, vriendelijk en zéér bekwaam •Experten, goede service •correct, vlotte samenwerking, bereikbaar •zeer tevreden, veel info, snelle en correcte dienstverlening

131 enquêtes Suggesties om de dienstverlening te verbeteren •doe zo verder •laatavondservice •opvolging na verkoop •contracten slordig + taalfouten! •neen, deze mensen kennen hun vak door en door •doe zo verder •EPC via B&G = te duur, website kan beter, beloofde champagne niet ontvangen •doe zo verder •permanente aanwezigheid •lange duur voor ondt. Verkoopovereenkomst •doe zo verder •meer kordate aanpak •doet het prima! •keep up the good work! •doe zo verder

131 enquêtes Mogen we u contacteren in het kader van een referentie?

Vragen aan verkopers/verhuurders

131 enquêtes Doet u voor de eerste maal beroep op een makelaar?

131 enquêtes Waarom doet u beroep op een makelaar?

131 enquêtes Op welke andere manieren kent u deze makelaar? •aankoop woning •alleen via makelaar kon kopen •vertrouw op de professionaliteit van de makelaar •zeer goede ervaringen met makelaar

131 enquêtes Heeft u vroeger al gewerkt met deze makelaar?

131 enquêtes Waarvan kent u deze makelaar?

131 enquêtes Op welke andere manieren kent u deze makelaar? •aangeraden door bank •aankoop woning •buren •dichtbij huis •ex-collega •familie •ik ken de makelaar zeer goed •notaris •persoonlijke kennis •publiciteitsborden •vanuit de streek •woning vlakbij kantoor

131 enquêtes Wat voor informatie wilt u graag ontvangen?

131 enquêtes Waarom heeft u deze makelaar gekozen?

131 enquêtes Andere redenen waarom u voor deze makelaar heeft gekozen? •aankoop woning •doorverwezen •duurdere prijsklasse •een lange samenwerking in vertrouwen •gecontacteerd door makelaar •goede ervaringen en samenwerking •kantoor nabij woning •persoonlijke kennis

131 enquêtes Heeft het Certes-kwaliteitslabel een rol gespeeld?

Vragen aan kopers/huurders

131 enquêtes Waar zoekt u informatie/aanbod betreffende vastgoed?

131 enquêtes Hoe frequent bekijkt u het vastgoedaanbod?

131 enquêtes Hoe blijft u op de hoogte van het vastgoedaanbod?

131 enquêtes Wat voor informatie wenst u te ontvangen?