Retail- & telecom (e-)marketing en communicatie specialist

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

BUREAU VOOR i-COMMERCE
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
B2C/B2B E-business consultancy, gespecialiseerd in Retail-,Telecom / ISP internet marketing. * Improving online sales, Reducing costs * Bedrijfspresentatie.
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Business mapping Business model canvas.
RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Businesstoepassingen
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Bedrijfspresentatie Promavise
Wat is interactieve marketing?
Pieters Marketing Advies 1 Brand Positioning Statement Pieters Marketing Advies Henk Pieters Amersfoort, september 2009.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Facility management en inkoop
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Wat is Customer Relationship Management?
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
De ICT-sector heeft nood aan uw profiel en kennis!
Een dialoog met klanten opbouwen
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Marco Gala 14 mei 2014.
Doelen Soorten vormgeving.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Ster van Succes.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Social media presentatie
4. Online strategie Internet scorecard
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
UVW LinkedIn Presentatie
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 3
Waarom zou je als reseller/partner
Internetmarketing en oefentoets
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Online Marketing voor het MBO
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Kanaalstrategie ANWB retail
Transcript van de presentatie:

Retail- & telecom (e-)marketing en communicatie specialist Toelichting werkzaamheden Guido Postma Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420

Cross media: Inzicht, belofte & bewijs Inzicht: Marketing en communicatie kunnen niet meer zonder de inzet van internet. Om als bedrijf succesvol te zijn in de huidige economische markt moeten bedrijven alle middelen inzetten om de klant op het juiste moment, op de juiste plaats, met de juiste boodschap te raken. Daarnaast zal, door toenemende concurrentie en verhoogde transparantie van het aanbod, het belang van klantbehoud en het verhogen van de klantwaarde de primaire doelstelling zijn. Hierdoor verschuift de focus van massa, naar 1-op-1 activiteiten Om Het verschil te maken is een geintegreerde marketing & communicatie inzet nodig waarbij internet een belangrijke rol kan spelen; dit is waar cross media marketing ingezet wordt. Zodat de klant optimaal in zijn persoonlijke behoeften wordt geserviced. Belofte: Door specifieke cross media kennis bij bedrijven in te zetten worden kosten verlaagd en omzet en/of afzet verhoogd of behouden. Daarnaast worden klanten bereikt die eerder onzichtbaar waren. Bewijs: Changethescript.nl Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420

Wat doe ik voor bedrijven? Ik ben breed en flexibel inzetbaar in de FMCG branch en bij retailers en e-tailers. Recente ervaring heb ik o.a. in de communicatiemarkt van mobiele telefonie en internet. General management / projectmanagement op het gebied van marketing, communicatie, e-markting, e-commerce, online communicatie, trademarketing, geintegreeerde multi channel marketing en communicatie, internet activiteiten koppelen aan (bestaande) winkelformules. Concreet: Geintegreerde marketing & communicatie acitviteiten , volledige realisatie online shops en websites, e-mailings, promotie van de activiteiten middels internet / print / radio / tv / narrowcasting, implementeren van verkoopbevorderende middelen, opzetten “ motiverende & enthousiasmerende” middelen richting verkopers. Kortom: het volledig opzetten van multi channel waardeketens; van frontstore tot aftersales, ondersteund door 1-op-1 en massa communicatie. In samenwerking met bestaande partners of middels partijen uit eigen netwerk. Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420

Wat heb ik o.a. voor bedrijven gedaan? TNT Post o.a. Realisatie www.tpgpost.nl (huidige tntpost.nl) op basis van CAPEX Realisatie online shop, persoonlijke postzegel succes postorderverkoop decemberzegels E-marketing virals, nieuwsbrieven, bannering, affiliates T for telecom o.a. Realisatie tfortelecom.nl, gsmwaanzin.nl, mobieletelefoons.nl, telefoons.nl Opzetten online verkoop, callcenters, mediainkoop online / offline General management KPN Mobiel o.a. Trademarketing t.g.v. launch Flexibel; het nieuwe abonnement Training on the job middels narrowcasting Optimaliseren verkoop kpn.com Middels mysteryshop-programma verhogen kwaliteit KPN product Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420

Over Guido Postma Eigenschappen: Meer dan 10 jaar unieke e-marketing ervaring, o.a. bij zeer grote a-merken. Op plezierige wijze zeer breed inzetbaar als freelance markteer. Zowel strategisch als tactisch een gesprekspartner op niveau Op operationeel- als directieniveau overtuigend Professioneel, realistisch, kritisch, betrokken, teamplayer, multi disciplinair, commercieel, overtuigend, out of the box, vrolijk, innovatief, gedreven, pragmatisch & creatief, flexibel. Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420

Contactgegevens & c.v. Guido Postma Mobiele telefoon: 06 5231 2420 E-mail: info@changethescript.nl Website: http://www.changethescript.nl Linkedin: http://www.linkedin.com/in/guidopostma Woonplaats: Rotterdam Werkzame regio Rotterdam, Den haag, Amsterdam, Utrecht, Breda e.o. Uurtarief: op aanvraag Downloaden: Actueel c.v. http://www.changethescript.nl/wp-content/uploads/2008/02/ervaringsoverzicht-guido-postma-cross-media-marketeer-januari-2008-online.doc Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420

Bijlage: “ervaringsgebieden” www.kpn.com, www.tntpost.nl www.tfortelecom.nl, www.gsmwaanzin.nl, www.mobieletelefoons.nl, www.telefoons.nl, www.blueskyinternet.nl, retail, internet, winkels, e-commerce, marketing, project management, interim management, communicatie, website, winkelen, online, online shop, change the script, internet, e-business, anders denken, frisse blik, marketing, communicatie, cross media, geïntegreerde marketing, marktonderzoek, zoekmachine optimalisatie, tnt post. tpg post, e-commerce, kaartenservice, wishyou, postshop, postordering, t for telecom, dixons, dynabite, dexcom, tell me, e-commerce, callcenter, internet, gsm, mobiele telefoon, Cross media marketing, e-commerce, direct response marketing, fulfilment, e-mail, sms, virals, profile harvesting, organic search, paid search, affiliates, bannering, creatie, design, technische implementaties & realisaties, cross-, deep-, upselling, callcenter, telecom, post / logistieke bedrijven, segmentatie & multi channel strategie, project management, geïntegreerde marketing-communicatie, klanttevredenheid, online enquêtes, waardestroombeheer, direct mailings, 1-op-1 marketing, Wij realiseren marketing doelstellingen op plezierige en pragmatische wijze: bel 06-52312420