Kevin Cornelissen Inne Hidegh

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Business mapping Business model canvas.
Advertisements

Module 6: Kantoortechnieken
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Business Economics Handels –en financiële technieken
In week 2 moesten we zelf besluiten hoeveel we zouden inkopen.
TLV - Logistiek Wat is logistiek?.
Deze week: inkoop en verkoop
Meer grip op uw geld door financiële coaching
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Module 6: Kantoortechnieken
Cado & co GIP Presentatie
Presentatie Virtueel kantoor
Candy Haezaerts & Stefanie Van der Elst
De afdelingen van Cado & co BVBA Receptie Aankoop Verkoop Voorraad Boekhouding.
Distributiestrategie
Timeless Vibes.
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
Inleiding tot marktonderzoek
Marketingcommunicatie en ethische kwesties
Hoofdstuk 3: Aan het werk
Business Marketing Management
Hoofdstuk 8 Btw-reglementering.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Werken in een arbeidsorganisatie
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Inkomsten van de overheid
MARKETINGMIX.
6 e jaar 1. 1) Accountancy 2) Fiscaliteit 3) Strategie, management en organisatie 4) Varia: HRM, zakelijke communicatie, … 5) Europese en internationale.
Financiering en inkoop
Detailhandel algemeen
Deze week: inkoop en verkoop Probeer de focus te verleggen van het intypen van de voorgeschreven instructies naar de grote lijn.
Pag 65 t/m 77. Wat gaan we doen vandaag? Even terugkomen op de inkomstenbelasting Filmpje kijken over belastingen Huiswerk nakijken Uitrekenen inkomstenbelasting.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Byzondere Fin Feiten Uitwerkingen Groothandel Krajicek a. Ontvangst factuur 710 Inkopen Te verrekenen BTW Aan 140 crediteuren
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Les: Inkoop & Productmanag ement Keuzevak Marketing Groen Ondernemen Coen van Wetering NazorgSpecificerenSelecterenContracterenBestellenBewaken.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Promotie- en Plaatsmix Alleen op neergeklapte stoelen gaan zitten.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Ron Weijens.  Lijst Lijst  20 minuten voor doornemen te leren stof  Daarna SO.
Goederenontvangst / verzending
De productiestructuur
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Marketing Alle inspanningen die we doen om tegemoet te komen aan wensen en behoeften van een klant.
Passieve verkoop: initiatief bij koper niet onderhandelen bedienen i.p.v. verkopen Winkelbediende bedienen etikettering rekken aanvullen klanten informeren.
Marketingplan [Productnaam]
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Schadebehandelaar IAK Verzekeringen
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Ondernemerschap E43.
Distributiebeleid.
QUASI-GOEDEREN.
Juridische aspecten van een webshop
Les 1: Introductie Marketing
Hier komt de titel van de presentatie
Test Jezelf.
Hoofdstuk 2 Van inkoop naar verkoop
Meer grip op uw geld door financiële coaching
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Economische kringloop
Vakman ondernemer – Commercieel plan
Werken in een arbeidsorganisatie
Verkoop Service.
Uitvindingen.
Hier komt de titel van de presentatie
Gepresenteerd door [Naam]
Transcript van de presentatie:

Kevin Cornelissen Inne Hidegh Presentatie Verkoop Kevin Cornelissen Inne Hidegh

Inleiding Verkoop Algemeen Het leveren van goederen of verrichten van diensten. Welke plaatsvinden tussen Twee bedrijven (Indirecte verkoop) Een bedrijf en een verbruiker (Directe verkoop) Tegen betaling. Verkoop – Cado&Co BVBA Enkel levering van goederen. Indirecte verkoop: van groothandel naar kleinhandel.

Taken Verkoopafdeling Marktonderzoek naar mogelijk toekomstige klanten en hun wensen. Verzorgen public relations voor, tijdens en na de verkoop. Aanschrijven, onderhandelen, overtuigen van potentiële klanten Toezien dat de levering perfect verloopt. Dienst naverkoop.

Bestellingen Ontvangst van de bestelbon. Dossier aanleggen. Bestelbon opmaken met bijhorende bevestigingsfax. Verzendnota. Verzending goederen.

Klantenbinding Klant is koninig! Reclame. Promoties. Handelskortingen. Financiële kortingen.

Bedankt voor jullie aandacht!