Workshops: The Brown Paper Sessie 1 Een voorbeeld van een projectevaluatie van een website-oplevering. Aanpak: het hoog hangen van de pluspunten en het laag hangen van de ‘showstoppers’. Alle betrokken leveren input. Op onduidelijkheden wordt doorgevraagd. >>>
Workshops: The Brown Paper Sessie 2 De onderdelen waarop wordt geëvalueerd worden van te voren met de ‘probleemeigenaar’ vastgesteld. Na afloop wordt gevraagd naar Benefits en Concerns en dus naar aanbevelingen voor verbetering. Een verslag volgt.>>>
Workshops: Verslaglegging Een voorbeeld van een verslag van een workshop. In de meeste gevallen volstaat een letterlijke weergave van de post-its met toelichting van de facilitator. Desgevraagd levert de faciltator interpretaties of vervolgstappen. >>>
Workshops: Verslaglegging Uit de inventaris van de Benefits en Concerns en de Actielijst kan iedere betrokkene, dus ook de ´probleemeigenaar´[en hoger…] opmaken hoe succesvol de meeting was , oftewel of aan hun verwachtingen is voldaan. En wat er nog ‘to do’is.
Workshops: ‘Strategiedag’ De text blijft geheim, maar het geeft u misschien een indruk wat er aan de orde kan komen als een groot bedrijf over de toekomststrategie wil brainstormen. >>>
Workshops: ‘Strategiedag’ Vooraf krijgen sommigen ‘huiswerk’ om input te leveren. De inventaris c.q. interpretatie ervan vormt het startpunt van de brainstorm.>>>
Workshops: ‘Strategiedag’ Specialisten [in bijvoorbeeld e-Commerce] kunnen worden ingehuurd om hun advies te geven bij de wensen van de ‘probleemeigenaar’
Communiceren over Workshops? Schrijf naar Robert B. de Roo Dirklangenstraat 110 2611 HX Delft Mail uw opmerkingen naar workshops@helderheid.nu. Of bezoek Robert B. de Roo op www.helderheid.nu De text bleef geheim, maar misschien gaf het u een indruk wat er aan de orde kan komen als men over strategie wil brainstormen of hem wil evalueren. >>>