Hoevelaken, 9 juni 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Profile Selector 2 april 2017.
Advertisements

Analyse van incidenten
Cloud Computing Seminar 28 juni Automatisering Systeembeheer Bekabelde netwerken Draadloze netwerken ICT beveiliging Zakelijk internet Online back-up.
De zin en onzin van escrow
Evaluatie van MS Exchange 2000 en opzetten van een server voor wereldwijde uitwisseling van projectinformatie Bertels David 3ICT1 Stageplaats: Acros Organics.
De onderneming als boekhoudkundige entiteit
Het Nieuwe Werken De optimale werkplek Olivier van Noort Product Manager – Windows Microsoft B.V. Bastiaan de Wilde Solution.
Inkomen les 17 Begrippen & 81 t/ 84
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
De Belastingdienst Leuker kunnen we het niet maken... Ook in Wognum
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Uw partner in succesvol ondernemen!
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
| S turen Betere resultaten door docent-student voortgangsinteractie Projectleider Ellen Zillig-Straatman M eten A nalyseren I nformeren.
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Startersavond Noordoost Fryslân Spreker: Auke Algra.
De kracht van MySolution
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
3 interactive marketing communications.
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Productpricing Steef Visser RA en Aart in ’t Veld.
Gemeentelijke implementatie GFO Zaken
Martijn Wolfs Gerard Maeyer
Motivatie van de professional Willy Limpens
Benchmark afhandeling Zaanstad.
Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
QPS HÉT INKOOP SERVICE SYSTEEM VAN DE BBN. BBN BBN staat voor Business Bloemisten Nederland. Platform van 100 bloemisten in Nederland. Gespecialiseerd.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Hoefware Automatisering paardenhouderijen
Effectief SysteemBeheer Korte bedrijfspresentatie
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
27 januari 2011.
1 IMPULSREGLEMENT FINANCIËLE LUIK. 2 AANZET PROJECTBEGROTING PER PROJECTJAAR UITGAVEN: PERSONEELSKOST WERKINGSKOST INKOMSTEN: GEVRAAGDE PROVINCIALE SUBSIDIE.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Hoofdstuk 13 Conflicthantering
Een update. Inschrijving 2000 deelnemers waarvan : –1200 handhavers –500 vergunningverleners –en 300 juristen Inschrijving sluit op 15 december Hierna.
Missie, visie & jaarplan
Schitterende Organisaties®
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
© de vries business consultancy, 2008
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Wat betaalt de klant aan ons?
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
SZamen|Gezond 15 oktober 2014.
eFactureren in de praktijk bij Purmerend
Energie op school Docententraining. Agenda Energie op school De projectdag, de doorloop Zelf aan de slag Checklist Vragen.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Marktleider (omzet van 60 miljoen € per jaar) Actief in de sector voeding (smeerbaresalades) Grootste klanten (Aldi, Lidl, Carrefour, groothandels,….)
Arbeidsrelaties van de toekomst Monique Ramondt. Introductie Vestigingsplaats: Zutphen Dienstverlening in geheel Nederland aan eindgebruikers/bemiddelingsorganisaties.
1 Workshop: bewustwording loyalty Workshop loyalty, bewustwording en eerste stappen.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Voeg hier het organisatie onderdeel in
HET ASSURANTIEKANTOOR VAN DE TOEKOMST
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Vernieuw je HR-cyclus.
Minimaal €221,- per maand minder
Transcript van de presentatie:

Hoevelaken, 9 juni 2010

Inhoud Korte introductie Urendeclaratie.nl Waarom Urendeclaratie.nl? Processen en koppelingen Vragen? Demonstratie

Visie Urendeclaratie.nl Ontwikkel een gebruiksvriendelijk, makkelijk te hanteren tijdregistratie systeem Iedereen in het intermediaire bedrijf moet ermee kunnen werken Koppeling tijdregistratie versus facturatie Applicatie aanpassen aan wensenpakket 24/7 toegankelijkheid Keep it simple

Visie Urendeclaratie.nl Groei in omzet uit declaraties Als eerste Hypotheken, Pensioen en leven markt Dan zakelijke markt Keuze “verdien”modellen voor de particuliere portefeuille Door tijdregistratie meer omzet Tijdregistratie is een must om inzage in de processen te krijgen Klant wil maatwerk, bedien hem op maat

Vertaal SERVICE naar geregistreerde / declarabele uren

De applicatie Klantbeheer Urenregistratie E-mail functionaliteit (overzichten) Facturatie Debiteurenbeheer Toekomst: Nieuwsbrief Agenda, Emailkoppelingen

Waarom Urendeclaratie.nl ? Snelheid, eenvoud en gemak Stopwatch 2 clicks naar overzicht per e-mail aan alle klanten 1 click verder: factuur aanmaken Basis: alleen dat vastleggen wat strikt noodzakelijk is Techniek Koppeling met derden: Anva, CCS, AccountView? (maatwerk) Open database structuur, generieke software, veel mogelijk! Backup (dagelijks) en beveiliging (encryptie)

Urendeclaratie.nl Kostenbesparend, efficiënt en omzetverhogend? Managementcijfers en rapportages Beter klantbeeld Transparantie richting klant Transparantie richting eigen organisatie Applicatie overal (via internet) bereikbaar, geen software installatie of systeemeisen, slechts een browser nodig

Praktijkvoorbeeld Kick off bij Pensioen en Verzuim afdeling Klant krijgt keuze provisie of uren Registreren, Coachen personeel Na 6 weken de volledige werkweek in beeld Coördinator maakt op maandag de verslaglegging Ondergrens > 66% met primaire taken Duidelijke categorieën benoemen Overige taken, eenvoudige handelingen Bijv centrale e-mailbox

Vervolg praktijkvoorbeeld Bij werkdruk, slordigheden Opvoeden, werkoverleg, nut en noodzaak, economisch belang. Confronterend, bewustwording. Inzicht in stagiaires en tijdelijke krachten Hoeveel tijd kost het nu daadwerkelijk Proces in kaart brengen Signaleren, Voorbereiden, Adviseren, Afhandelen Wie doet wat, interne acc. manager versus de acc. manager Nieuwe werkwijze vertalen naar doelstellingen 25% leven / verzuim omzet via declaratie >66% van de tijd primaire taken Resultaat verbetering

Praktijkvoorbeeld 2 Kantoor gaat voor nieuwe relaties over op volledige tijdregistratie Kantoor maakt prijsafspraak, met mogelijkheid van extra facturering bij 10% overschrijding Men wil weten wat doen we allemaal voor onze klanten Meten, evalueren en bijstellen

Praktijkvoorbeeld 3 Gestart in maart 2010 Winstpunten: Wat doen we voor de klant Wat doen we voor welke klanten Efficiencyslag Inzicht in tijdsbesteding per proces, handeling Gestructureerd werken Communicatie en integriteit naar klant Vertel de klant wat je doet Extra omzet, omzet verhogend Anders denken, economisch bestaanrecht Gebruiksvriendelijkheid van het systeem

Praktijkvoorbeeld 4 Assurantiekantoor met actieve hypotheekafdeling Tarief hypotheekfee rond de 1750 euro Na registratie en 2 maanden ervaring Nieuwe fee vastgesteld op 2250 – 2500 euro

Aandachtspunten Urendeclaratie Cultuurverandering Gedrag personeel Coaching van het veranderingsproces Algehele organisatie BTW problematiek Assurantiebelasting Incasso? Voldoen uw algemene voorwaarden, leveringsvoorwaarden, betalingsvoorwaarden en dienstverleningsdocument aan de eisen die een succesvolle Incasso met zich meebrengt?

Incasso: Ga je het zelfdoen? Stel 2000 relaties. 25% declarabel 200 relaties per maand 100 relaties per kwartaal 100 relaties per halfjaar 100 relaties per jaar Totaal 3100 nota’s Herinneringen, aanmaningen, Totaal aan kosten? Debiteuren verzekering?

Kosten uitbesteden De abonnementskosten bedragen maandelijks 140,-- euro Per te verrichten handeling worden de volgende tarieven gehanteerd: - per verstuurde brief  € 1,00 - per verstuurde e-mail  € 0,45 - per belactie  € 1,95 - per elke nieuw toe te voegen debiteur  € 2,00 Stel vorige voorbeeld: Abonnement € 1.680,00 3100 brieven € 3.100,00 Oninbaar 4% € 100,00 x 20 relaties Totaal afgerond € 7.000,00 = € 14,00 per relatie

Factoring U levert in één declaratiebestand uw declaraties digitaal aan. De factormaatschappij gaat u binnen de afgesproken termijn het gehele declaratiebedrag betalen minus het tarief van de dienstverlening. De factormaatschappij sturen facturen uit naar uw relaties. Eventueel voorzien van uw kantoorgegevens. Het risico: Alle oninbare declaraties voor rekening factor. Oninbare declaraties krijgt u na .. weken retour.

Wie heeft er tot nu toe een vraag?

Wie is Spothost Spothost opgericht in 2005, tijdens studie Communicatiesystemen Core-business: Hosting & Internet applicaties, automatisering Enkele cijfers: > 2000 domeinnamen, 500 klanten 15 servers, 7 medewerkers, 99,999 %

Demonstratie www.urendeclaratie.nl