ZAPPcity 2008. Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

Stamgroepavond B5 dinsdag 28 augustus
 Campus Mercurius.  Wat  Wanneer  Weekplanning  Afspraken.
Programma kras ook dit jaar steunen we kika Doe je mee? Laat je sponsoren, bak een lekkere Kika-cake of doe je bijdrage in de collectebus.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
ACTIVITEITENPLAN Wat gaan we doen?.
Zomerkamp 2011 Korte Jeugduitwisseling Onze jeugdactiviteit 2011 Zomerkamp 2011, RC Sassenheim 13 juli
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Stichting Dijk van een Kust
Waterkamp t/m
20 jaar Open Monumentendagen 2008 RESULTATEN VAN PUBLIEKE OPINIEPEILING Nobody’s Unpredictable Oktober 2008 IPSOS BELGIUM Waterloo Office Park Drève Richelle,
Presentatie Recreatie & Toerisme Datum 9 juni 2005.
Landelijke Open Imkerijdag
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
1 unit Sport & Cultuur Unit Sport & Cultuur Verenigingsdag 2013, 28 augustus.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
Algemene Ledenvergadering 12 mei 2014 RS. Onze Club TENNIS2TENNIS Van Elkaar en voor Elkaar? WW 5. Visie nieuw Bestuur.
… Verhoogt jouw kans op het vinden van werk …
Jeugd investeert in Amsterdam, Amsterdam investeert in jeugd 1 januari 2003 Doorlopend activiteitenaanbod: Afstemming school en vrije tijd Tussenbalans.
Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei
Rabobank Agrarische team
Introductie Gezamenlijk initiatief van RC's uit Hilversum
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
Raalte - Heino 31 maart t/m 4 april 2008 Verwondert, vermaakt en verbindt!
Projectweek.
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
UiTcampagne Sint-Truiden Uitwerking van een lokale campagne: deel 1 – de start 2009: Begin UiTpartnerschap Sint-Truiden: doelstellingen 1. Beter.
UiT in Berlare campagne met de kleine c. Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur.
2012 Nieuwjaar: zondag 1 januari – Drie Koningen: vrijdag 6 januari.
Aanpak fietsdiefstal Goof de Vor 5 april 2017 |.
Update EYOF UTRECHT 2013 Raadsinformatieavond 23 april 2013
Doel middag Programma Actie A Actie J1 Actie J2 Nieuwe werkwijze Juni 2010 Actie A & J Voorlichting Nieuwe tijdvakken ESF Actie A & J.
Ouderavond klas 2 24 september 2013
1 Voorlichting keuzes klas 2 Het Hooghuis locatie Centrum Vanaf begin maart: locatie Stadion Frans Christophe, decaan.
Netwerk Nieuw Bouwen “Duurzaam Bouwen, een tijdelijke bevlieging of dé nieuwe manier van bouwen?” Mid Term Seminar RAAK-MKB-project vrijdag 17 juni 2011.
Jodelahihi Het grootste najaarsfeest van het zuiden! Van 12 t/m 17 oktober staat de binnenstad van Sittard voor de achtste keer op zijn kop! Trek dirndl.
JAARPROGRAMMA 2013 KBO GELDROP. De jaarvergadering op donderdag 18 april wordt voorafgegaan door een eucharistieviering om 13 uur in de kerk van Zesgehuchten.
Citymarketing Hilversum 2006
SPORT- EN CULTUURMANAGEMENT Sport- en cultuurmanagement 1.
Romeinen in Velsen Gerard van Broekhuijsen Begin jaartelling
© Alert Management Consultants Slim Werk Vinden Programma.
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
50 jarig bestaan Oranjevereniging!!! Oktoberfeest 4, 5 en 6 oktober 2012.
Bijeenkomst 24 oktober Ontwikkeling Ondernemersfonds woensdag 24 oktober 2012 de Observant, Amersfoort.
een nieuwe LEADER periode
NATIONAAL REGENBOOG EVENEMENT
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Vuelta Westerbork februari 2010 Spaanse week Westerbork 2009.
WaterReijk Weerribben Wieden Ilse Boers. Inhoud 1. Organisatie 2. Evenementen als regiopromotie 3. Hoe kunt u mee doen? 4. Vragen.
Civil Engineering Tour 2017 Bijeenkomst
Omgevingsvisie Emmen Centrum Themabijeenkomst vastgoed en wonen
Slag om Arnhem levend houden.
Uitwisseling- Nederland
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Omgevingsvisie Emmen Centrum Themabijeenkomst retail
Een succesvol community project
Short film city.
Theater en film Evenementen Horeca Verhuurbare ruimtes
De waarde van Le Grand Départ Utrecht 2015
‘Dordrecht 800 jaar stad’ De marketing van Gerben Baaij,
Transcript van de presentatie:

ZAPPcity 2008

Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties City en Media Park

Organisatie • project onderdeel van Hilversum Goed Bekeken • eigen projectteam • onderdelen eigen activiteit en verantwoordelijkheid • projectteam ZAPPcity is aanjager en coördinator

Doelstelling • kunst, cultuur en sport beter presenteren • regionale trekkracht versterken • kruisbestuiving City en Media Park • belangstelling publiek prikkelen • bij Hilversummers gevoel van trots aanwakkeren/versterken

Sub-doelstellingen • Hilversum als Media Stad promoten • terugloop bezoekers Hilversum keren • stimuleren bezoek winkelaanbod • horeca als toegevoegde waarde • paraplu-promotie: meer bekendheid

Programma (voorlopig) • Donderdag 28 augustus – ZAPPcity-start in Raadhuis Hilversum: live verbinding met Media Park, speciaal programma • Vrijdag 29 augustus – Hilversum on Air * • Zaterdag 30 augustus – Hilversum on Air * – Rondje Media Park

Programma (voorlopig) • Zondag 31 augustus – Hilversum on Air * – Rondje Media Park • Ma-Wo 1, 2 en 3 september – Film 3daagse • Woensdag 3 september – JeugdStad met o.a. stadspicnic

Programma (voorlopig) • Donderdag 4 september – WinkelPromenade • Vrijdag 5 september – Horeca Blues Festival – Running lunch en diner • Zaterdag 6 september – Sportparade

Programma (voorlopig) • Zondag 7 september – Sport Demo & Doe Dag – Rabobank Wielerronde Hilversum • Maandag 8 september – SeniorenDag • Donderdag 11 september – WinkelPromenade

Programma (voorlopig) • Zaterdag 13 september – CultuurMarkt * – VrijetijdsMarkt * – Open Monumentendag * • Zondag 14 september – Open Monumentendag * – Jazz Route Jonge Monumenten – Slot manifestatie ZAPPcity

Communicatie • ZAPPcity als paraplu op gebied van marketing en communicatie • voorlichting: free publicity • promotie: eigen reclame-uitingen • publiciteit: meeliften media derden • aankleding: stad uitbundig versieren

Promotie • algemeen affiche met kalender activiteiten, o.a. driehoeksborden • advertenties in locale en regionale bladen (indien budget) • logo op affiches, programma’s, advertenties onderdelen • vooraf en tijdens: info op website HGB • doorlink website partners/sponsors: info • website buurtlink.nl

Publiciteit • speciale ZAPPcity krant • artikelen/foto’s in media-uitingen derden, zoals UITwaaier provincie • Evenementenkalender Hilversum, VVV, provincie, landelijk • alle websites toerisme, kunst, cultuur, media, sport, etc.

Aankleding • binnenstad aankleden met ZAPP-vlaggen en banners • spandoeken toegangswegen • infokiosken bij station, in Hilvertshof, op Kerkbrink • plastic tasjes met Kijk mij, ik ZAPP in Hilversum, Goed Bekeken !

Financiën • subsidies gemeente • subsidie provincie? • bijdragen sponsors? • bijdragen uit promobudget van de individuele activiteiten

ZAPPcity juni 2008 start promotie ZAPPcity