De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei

Verwante presentaties


Presentatie over: "Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei"— Transcript van de presentatie:

1 Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei
Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei

2 Medewerkers Mirjam Flik, coördinator Mireille van Loon, pr en publiciteit Roman Gerasimov, agent in St Petersburg Arjen Barel, marketing-adviseur

3 Promotiestrategie Promotieplan

4 Promotiestrategie Uitdagingen Problemen

5 Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten

6 Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd

7 Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage)

8 Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage) Feit dat het evenement past binnen het 300 jarig bestaan van St Petersburg

9 Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg

10 Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering

11 Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg

12 Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie

13 Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie Een relatief klein promotiebudget

14 Promotiestrategie - Samenvattend
Kwaliteitsimago

15 Promotiestrategie - Samenvattend
Kwaliteitsimago Merkwerking, ontwikkeling label

16 Promotiestrategie - Samenvattend
Kwaliteitsimago Merkwerking, ontwikkeling label Russisch agent

17 Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken

18 Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken wensen creëren

19 Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken wensen creëren bezoeken faciliteren

20 Promotieplan - aandacht trekken,
interesse wekken affiches folders free cards folders deelnemers adverteren

21 Promotieplan - aandacht trekken,
interesse wekken - folders differentiatie bekende Russen prijzen aan kwaliteitsuitstraling

22 Promotieplan – wensen creëren
persbenadering website acties

23 Promotieplan – wensen creëren -
persbenadering interviews persconferenties mailingen info-pakketten

24 Promotieplan – wensen creëren –
website wervend Russisch / Engels reserveringsmodule

25 Promotieplan – wensen creëren – Acties
Aanzetten tot bezoek Kortingsacties voor specifieke onderdelen van het programma aanbieden in bepaalde media (in combinatie met een artikel over dat specifieke onderdeel) Benaderen van groepen, die in het bijzonder geïnteresseerd kunnen zijn in een onderdeel van het programma, bijvoorbeeld jongerenverenigingen benaderen voor Ish II, dansscholen voor het dansprogramma etc. Aanzetten tot herhalingsbezoek In de folder kan een bon opgenomen worden die bij inlevering ervan, samen met een reeds gebruikt ticket van een Days of Dutch Culture onderdeel, twintig procent korting geeft op de volgende voorstelling die bezocht wordt. Om slecht lopende onderdelen te stimuleren kunnen er na afloop van voorstellingen in hetzelfde genre kortingsbonnen uitgedeeld worden (cross selling).

26 Promotieplan – bezoeken faciliteren
Goede informatie Een reserveringsnummer Een informatienummer Herkenbaarheid bij locaties

27

28 Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg

29 Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt

30 Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers

31 Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers Persbenadering

32 Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers Persbenadering Tijdsplan

33


Download ppt "Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei"

Verwante presentaties


Ads door Google