Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
Advertisements

> Met websitestatistieken naar een betere website Rick Koopman.
M3F-MATEN - Tijd en Snelheid
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Presentatie Samen voor de jongeren
Onderzoek Nibud*  4 van 5 Nederlanders maakt geen overzicht van de toekomstige uitgaven.  25% van de Nederlanders houdt.
Het gebit.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
1 PENSIOEN - INFOSESSIES - 7, 15 en 22 november 2011 Pensioen INFOSESSIES en 22 november 2011.
Branche: music.
Hoe maak ik een goed online cv?
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
STELT VOOR. Praktisch: •Zaterdag 9 mei om 18u, stadscampus • •Later wordt draaiboek van avond zelf gecommuniceerd. TEW-HI Alumni Barbecue.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
6e Nationaal Platform E-Health Chaos voorbij; structuur begint?
De Banenbeurs is een uniek concept dat zich richt op werkzoekenden met een (v)mbo-, of hbo-opleiding die werk zoeken in de eigen regio. “Een banenbeurs.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Vergrijzen en verzilveren Antwerpen, 16 november 2012 Paul Schnabel Sociaal en Cultureel Planbureau Universiteit Utrecht.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
0 Analyse onderzoek pensioenakkoord (juni 2011) "Ik vind dat sociale partners met realistische afspraken zijn gekomen over de AOW en het pensioen. Ik steun.
Angeli Hagoort-Mulders
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
STELT VOOR. Praktisch: Maandag 29 juni om 18u, stadscampus Later wordt draaiboek van avond zelf gecommuniceerd. TEW-HI AFSTUDEERBBQ.
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Wie het kleine niet eert ... (quarks, leptonen,….)
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
1 WIJZIGINGEN UNIEK VERSLAG. 2 Agenda Verbeteringen Veranderingen formulieren Praktische herinneringen Nieuwe formulieren Sociale en culturele participatie.
VOOR WERKZOEKENDE 40+ERS
BESPAREND EXPLOITEREN Inzet van instandhoudingsmiddelen in een Meerjaren Exploitatie Plan - Opsporen van quick wins door energiemonitoring - Duurzame vervangingsinvesteringen.
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Sessie C9 Gouden Shot. Genomineerden Gouden Shot De Bib. Het leven van A tot Z Bling Bling Paola246 Triootjes.
Het Nederlands Uitburo
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
CPP bij kinderen Chapter 8. Cerebral perfusion pressure. Ped Crit Care Med 2003; 4 (suppl): S Downard et al. Relationship of cerebral perfusion pressure.
Workshop Informatievaardigheden
Michiel Karssen directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl 3.Clickbeurs.nl.
Commercieel Manager totaljobs.nl
MetrixLab © april Presentatie E-Recruitment Monitor 2008 t.b.v. totaljobs.nl P07893 © april 2008 Onderwerpen 1.Opzet & doel onderzoek 2.Belang van.
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
1 Controleplan 2005 Raadgevend comité Hotel President – donderdag 21 april 2005.
In the heart of Europe FLANDERS Praktijkgerichte benadering van de Roemeense en Oekraïense markt.
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Wob ten Hoeve Bob Spijkstra.
11 STUDIE- EN BEROEPSKEUZE HAVO 1 De keuzesituatie 2 Wat ga ik kiezen? 3 Hoe ga ik kiezen? 4 Rol van de ouders 5 Studiefinanciering 18 november 2014Studiekeuze.
Samen-bouwen … over paneelbouw en de rest!
In opdracht van NOC*NSF
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
Algemene Ondernemersvaardigheden
VOOR WERKZOEKENDE 40+ERS
Zo zit dat met uw pensioen!
Zo zit dat met uw pensioen!
HR Onderzoek FD HR Enquête de resultaten - Mei 2009.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Resultaten Onderzoek Oorlog en Vrede in de Westhoek 2006 Presentatie 15 juni 2007.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
UVW LinkedIn Presentatie
Transcript van de presentatie:

Totaljobs.nl Olivier van Duijn

Totaljobs Group

Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie

Iedereen online? Nederlandse beroepsbevolking jaar n= % Online beroepsbevolking jaar n= % Online werkzoekenden jaar n= % Afgelopen 2 mnd vacaturesite bezocht n= % MetrixLab aug. 2006

Rol totaljobs.nl •Totaljobs is een volume speler die specialistische sites overbodig maakt •Totaljobs maakt de zoekervaring individueel en persoonlijk •Kwaliteit, echte banen en relevante informatie •De snelste groeier in de Nederlandse markt •Vernieuwer

Totaljobs.nl bezoeker MetrixLAB aug Beroepsbevolking jr Gebruikers Totaljobs jaar14%10% jaar22%21% jaar27%41% jaar37%28%

Totaljobs.nl bezoeker MetrixLAB aug Online werkzoekenden Gebruikers Totaljobs LBO8%6% MBO45%46% HBO/WO47%48%

Volume • vacatures live • unieke bezoekers per maand • CV database profielen •31 sectoren

100 % sector benadering 100 % sector benadering 1.Marketing per sector/vakgebied 2.Inzicht in de data per sector/vakgebied 3.Groot aantal sector partners

Totaljobs.nl bedient 31 sectoren

Netwerk per sector Totaljobs Gezondheidszorg

Reportage per sector/vakgebied

Het productaanbod ‘Uitgebreid’ • sponsoring •Targeted •Recruiter workshops •Specials: Clickbeurs.nl ‘ Standaard’ •Plaatsen van vacatures •Toegang tot de CV-database •Banners, buttons

Targeted

Recruiter workshops •Schrijven van vacatureteksten •Gebruik van CV-database

Clickbeurs.nl - winnaar Innovative Online Marketing Award 2007 Looptijd 21 mei tot 1 juli 2007 Doelgroep tot 5 jaar werkervaring Interactief - Bezoekers kunnen met elkaar chatten - Recruiters kunnen met bezoekers chatten Opbouw - Centrale hal met informatie - Verschillende marktsegmenten - Basic of Premium stand binnen de sectoren Minimaal bezoekers

Clickbeurs.nl

Clickbeurs.nl

Clickbeurs.nl

Clickbeurs.nl

Tot ziens en succesvolle plaatsingen!