Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Energie uit het heelal”
Advertisements

Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Optellen en aftrekken tot 20
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
Leer de namen van de noten 1
A H M F K EB C x 8 Afwenden bij A en C. 1e secties C, 2e secties A. Vanaf 10 m splitsen en grote volte.
Bang om te gaan slapen Therapieboek voor kinderen die niet naar bed durven.
1 GRUNDTVIGPROJECT VORMINGSACTIVITEIT “GROOTOUDERS & KLEINKINDEREN AAN DE COMPUTER” Welkom!
| S turen Betere resultaten door docent-student voortgangsinteractie Projectleider Ellen Zillig-Straatman M eten A nalyseren I nformeren.
BI blok 1.4 EBI SLM College 4: Service Design (vervolg) Voorbeeld tentamenvragen.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Welkom 1.
Denken en dienen Romeinen 12-15
prNBN D addendum 1 Deel 2: PLT
Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:
Leer de namen van de noten 2
Nieuwe vrienden maken en
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
WISKUNDIGE FORMULES.
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
Onderwijsconferentie
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
woordpakket nummer 4 Je zorgt voor een vulpen en een groene balpen. Je ziet de woorden van het woordpakket gedurende 3 seconden. Je hebt 10 seconden om.
1 juni 2010 Verdiepingsdag Toezicht Integraal Toezicht nu en in de toekomst.
Hoofdstuk 12 Beoordeling en ontwikkeling van medewerkers
User management voor ondernemingen en organisaties
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
1 Welk plaatje hoort bij de hals? 2 Welk plaatje hoort bij het neusgat?
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
C op de rechterhand M F het binnenste peloton buigt af en rijdt een volte op de andere hand. telkens een.
A H M F K EB C x 87 Afwenden bij A en C, openen en doorlaten (rechtshouden, 1e peloton, dames tussendoor).
A H M F K EB C x 91 Van hand veranderen voor de X splitsen en Rechangeren. Met de nieuwe partner op.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
A H M F K EB C x 88. Korte zijde bij A en C changement met gebroken lijnen (opsluiten!) Daarna rijden.
A H M F K EB C x 92 Galop Binnenruiters grote volte bij A en C -partnerruil- Volgende korte zijde in.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon.
VJV – De bestuursjurist tussen hamer en aambeeld?
De Dagen van de Kaaien 19, 20 & 21 maart De Kaaien op tafel - inhoud 1.Methodiek tafelgesprekken 2.Aantal tafelgesprekken en aantal deelnemers.
Voorlichting 4 HAVO MOGELIJKHEDEN NA HET HAVO-EXAMEN.
Enquête.
Voorrangsregels bij rekenen (1)
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
Resultaten enquête ‘Andere schooltijden’ Basisscholen Swalmen 1.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Voorlichting 4 HAVO MOGELIJKHEDEN NA HET HAVO-EXAMEN.
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
1 29 juni 2014 Zoetermeer. Filippi 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u!... DANKT te allen tijde in de naam van.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon 26 mei 2014, werkconferentie Innovaties in het sociale domein.
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Gastvrij in de Zorg
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
1 DSI - informatiesessie voor lokale besturen provinciale infosessies, najaar deel 3 DSI-platform een uitwisselingsplatform voor digitale stedenbouwkundige.
Natuurrampen Quiz.
ZijActief Koningslust
woordpakket nummer 13c Je zorgt voor een vulpen en een groene balpen. Je ziet de woorden van het woordpakket gedurende 3 seconden. Je hebt 10 seconden.
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Familievriendelijk werken.
Voorwaarts in draf met tweeën linkerhand en aansluiten A H M F K EB C x.
ETEN & DRINKEN Urk.
Tuinvogels herkennen.
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Transcript van de presentatie:

Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers

Deze tevredenheidsenquête werd afgenomen bij 400 senioren.

deelnemers aan de enquête Algemene gegevens deelnemers aan de enquête

1. Geslacht

2. Leeftijd

3. Gezinssituatie

4. Woonplaats

De kennismaking Het onthaal

5. Contact met de onthaalmedewerkers

6 a. Ontvangst bij de eerste kennismaking

6 b. Krijgt men voldoende informatie?

7. Doorverwijzing door de onthaalmedewerker

8. Mate waarin de onthaalmedewerker op de hoogte is van de activiteiten

9. Is de onthaalmedewerker op de hoogte van de vereisten voor het sociaal tarief?

De inschrijving

10. Hoe neemt men contact op met het LDC?

11. Verloopt de inschrijving voor een activiteit vlot?

12. Beoordeling van het systeem van bonnetjes voor de maaltijden, haarverzorging en andere activiteiten Voor 31,5 % van de deelnemers was de vraag niet van toepassing (= geen antwoord)

13. Tijd om in te schrijven voor activiteiten Voor 12 % van de deelnemers was de vraag niet van toepassing (=geen antwoord).

14. Opvolging reservelijsten Opmerking: Er antwoordde niemand “beneden alle peil”. Voor 26 % van de deelnemers was de vraag niet van toepassing (= geen antwoord).

15. Op welke manier betaalt men het liefst?

Het onthaal als aanspreekpunt

16. Kunt u met allerlei vragen/opmerkingen bij het onthaal terecht?

17. Is de onthaalmedewerker klantvriendelijk?

De bereikbaarheid van het onthaal

18 a. Voldoen de openingsuren aan de wensen?

18 b. Bereikbaarheid van de onthaalmedewerker tijdens de werkuren

19. Verwittiging ingeval van het aflasten van een activiteit

20. Samenwerking tussen de medewerkers van het onthaal

Conclusies: Wordt als zeer positief ervaren/grote tot zeer grote tevredenheid: Het contact, de eerste kennismaking met, de informatie en de doorverwijzing door de onthaalmedewerkers verloopt zeer goed! Vooral de klantvriendelijkheid van de onthaalmedewerkers wordt zeer gewaardeerd. De inschrijvingen voor de activiteiten verlopen vlot. De onthaalmedewerker is goed op de hoogte van de activiteiten en ook de vereisten voor het sociaal tarief. Er is voldoende tijd om in te schrijven en de reservelijsten worden door de onthaalmedewerkers goed opgevolgd. De bereikbaarheid van de onthaalmedewerkers en openingsuren voldoen aan de behoeften en wensen van de deelnemers. Ook de onderlinge samenwerking tussen de onthaalmedewerkers wordt als uitstekend ervaren.

voor uw interesse en aandacht! Hartelijk dank voor uw interesse en aandacht!