Speler mag alle piraten van één steegje of 2 donkere steegjes terugnemen in zijn voorraad. Speler neemt een schatkaartje met dezelfde kleur. Kleur niet.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Les 2 : MODULE 1 STARRE LICHAMEN
Advertisements

Aantal spelers. : keeper. Datum. : Teamfunctie
Spel: Koop een euro. Je kan een euro kopen. Mooi, maar er is wel 1 regel: De hoogste bieder krijgt de euro voor het bod, maar de laatste bieder die er.
Instructieavond Spelregels
Les 2 : MODULE 1 STARRE LICHAMEN
Proloog.
Informatie over World Tour
Herhaling H4  Iedereen gaat staan  Lees en luister naar de vraag  Kies het voor jouw juiste antwoord doordat je het groene of rode kaartje toont.
Koningsspelen groep 5-8.
Prestige Als de Venetiëkaart wordt getrokken en op het einde van het spel zijn de punten voor de meeste Prestige: 6 / 3 / 1 Ducati Nadat de Venetiëkaart.
Les 2: Score & De Opening.
Totaal 3 rondes, per ronde 4 fases.
Spelregelwijzigingen Instructies Spelregelwijzigingen: Gebruik gele vlag bij de jurytafel Een speler die tijdens de serie wordt uitgesloten,
DEN BOEK Algemeen De personen die tafelofficial willen worden moeten aangesloten zijn bij de VBL als (niet) speler Voor meer inlichtingen hieromtrent kan.
Voorbereiding Clubbridge Les 4 SA en alerteren VC LES 4 Versie
De Paasquiz.
Veronique’s kapsalon start issa Naam level: blanke issa kleine knip beurt.
De bedradingslijst.
Mario party is een spellen reeks, er komen steeds nieuwe. Mario party is een soort monopoly met spellen. Je speelt het met 2 of 4 spelers. Het doel van.
Squash.
Enkele voorbeelden.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
4. time-outs en vervangingen (wissels) F - Cursus.
Spelregeltest Oliveo Handbal
Thema avond April 2014.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
10 raadseltjes om jouw logica te testen !!!
Onderwerp: Lopen met de bal
Deze presentatie kan als hulpmiddel gebruikt worden om het programma te presenteren aan het bestuur of bv aan sponsoren. Advies: voeg gerust dia’s toe.
Onderwerp: Zaal intro C B A symbolen Training van de week. Training 2
Etappe 1 De eerste stappen.
 Zet voor elk groep een pion op ‘start’  Eerste groep gooit met dobbelsteen  Aantal ogen dobbelsteen bepaalt kleur kaartje  De groep beantwoordt de.
Bronnen bekijken.
Tafelcurus U12. Agenda Twee personen aan de tafel: tijd en scoreformulier. Tijdwaarneming De pijl Het scoreformulier.
2. De spelers en de uitrusting. De spelers Twee ploegen elk bestaand uit 11 effectieve spelers. Elke ploeg moet: –een doelverdediger hebben –een kapitein.
IB Klankbordgroep Oktober Programma Korte info vanuit samenwerkingsverband Peter van Buuren van SO Keurhove in Middelburg Pauze Een lezing van Peter.
Burger Burger Burger Burger Burger Burger Burger Burger Weerwolf
TV Hoorn Jeugdcommissie Kleurencompetitie Informatie over World Tour en groene competitie Ingrid Talsma.
Infosessie studievoortgangs- maatregelen criminologie December 2014.
Thema. Start activiteit Wat heb je nodig? Stopwatch Kennis van de lente Doel: Woordenschat vergroten over de lente.
Een werkvorm om actief en concreet tot participatie te komen
Illustraties: mycutegraphics.com.
digibordles: piratenwoorden beginklank Gemaakt door Margriet van Diepen.
Wereld Choco-lat Economie. Wereld Choco-lat Benodigheden  1 spelbord  5 sets van 11 fabriekskaarten  5 sets van 3 hoofdzetelkaarten  45 spelkaarten.
De spelers De spelers. De spelers Twee ploegen elk bestaand uit 11 (of 8 of 5) effectieve spelers. Elke ploeg moet: – een doelverdediger hebben – een.
Digitaal wedstrijd formulier
DE OPENING VAN PUNTEN 1 SA PUNTEN MET EVENWICHTIGE HAND , 4432 , 5332
Basketball.nl app & mDWF
# Training : 11 Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Digitaal wedstrijd formulier
Digitaal wedstrijd formulier
30 seconds Begrippen tester.
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Literatuur V6 – les
Briefing shoot-outs zaalhockey
Digitaal wedstrijd formulier
Dobbelen met booleans Bron: Math Maniacs (
Briefing shoot-outs zaalhockey
Zomercompetitie 2019 Tennisclub Zomergem.
KEN JE KERK.
De biefstuk van het zoete water
De wetenschappelijke methode
Bridge onder begeleiding
Regel 3 – De spelers.
Regel 4 – De uitrusting.
Dobbelen met booleans Bron: Math Maniacs (
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 3
Pythagobord.
Hoe maak je een lottospel?
Transcript van de presentatie:

Speler mag alle piraten van één steegje of 2 donkere steegjes terugnemen in zijn voorraad. Speler neemt een schatkaartje met dezelfde kleur. Kleur niet beschikbaar = geen kaartje. HoofdkwartierSchatkaart Speler legt kaartje op zijn vlag. Bij afgifte mag de speler tot 2 keer opnieuw dobbelen [laatste worp geldt!]. Goudmunt2 Vaten Rum Speler krijgt 1 goudmunt. Spelers mogen hun goud verborgen houden. Speler neemt de schatkist zonder schorpioen. Alle spelers dobbelen voor de schatkist met de schorpioen. PiraatSchatkist Speler mag een piraat van het huurlingenleger aan de eigen voorraad toevoegen. Win kroegkaartje indien je hoger dobbelt dan waarde kaartje. Deelname : betaal 1 goud aan speler aan de beurt. PiratensnuisterijKroeg Speler neemt bovenste kaartje. Ofwel houdt hij het ofwel verkoopt hij het onmiddellijk voor 2 goud-munten. Speler mag bovenste kaartje houden indien hij meer piraten in voorraad heeft dan waarde kleine/ grote stadswacht. Rendez-vousStadswacht Speler legt het bovenste kaartje gedekt op zijn vlag. Speler brengt kapitein op dat veld = kaartje omdraaien Niet omgedraaid = geen punten. De rode kapitein start hier 30 kaartjes; 10 elk van 3 verschillende kleuren. HoofdkwartierSchatkaart 12 kaartjes Goudmunt2 Vaten Rum Elke speler start met 2 goudmunten. Voorraad is onbeperkt. 12 kaartjes zonder schorpioen; Waarde = 4 – kaartjes met schorpioen; Waarde = -2 PiraatSchatkist Elke speler start met 10 piraten in diens voorraad. De 5 andere piraten gaan naar het huurlingenleger. 30 kaartjes; 10 elk van 3 verschillende kleuren kroegen. Waarde = PiratensnuisterijKroeg 20 kaartjes; 2 elk van 5 verschillende objecten. Waarde = kleine stadswacht; Waarde = 1 – 3 9 grote stadswacht; Waarde = Rendez-vousStadswacht 18 kaartjes; 2 van elk symbool uitg. Rendez-vous, Goudmunt en hoofdkwartier. Waarde = 4 of 6

Speler mag alle piraten van één steegje of 2 donkere steegjes terugnemen in zijn voorraad. Speler neemt een schatkaartje met dezelfde kleur. Kleur niet beschikbaar = geen kaartje. HoofdkwartierSchatkaart Speler legt kaartje op zijn vlag. Bij afgifte mag de speler tot 2 keer opnieuw dobbelen [laatste worp geldt!]. Goudmunt2 Vaten Rum Speler krijgt 1 goudmunt. Spelers mogen hun goud verborgen houden. Speler neemt de schatkist zonder schorpioen. Alle spelers dobbelen voor de schatkist met de schorpioen. PiraatSchatkist Speler mag een piraat van het huurlingenleger aan de eigen voorraad toevoegen. Win kroegkaartje indien je hoger dobbelt dan waarde kaartje. Deelname : betaal 1 goud aan speler aan de beurt. PiratensnuisterijKroeg Speler neemt bovenste kaartje. Ofwel houdt hij het ofwel verkoopt hij het onmiddellijk voor 2 goud-munten. Speler mag bovenste kaartje houden indien hij meer piraten in voorraad heeft dan waarde kleine/ grote stadswacht. Rendez-vousStadswacht Speler legt het bovenste kaartje gedekt op zijn vlag. Speler brengt kapitein op dat veld = kaartje omdraaien Niet omgedraaid = geen punten. De rode kapitein start hier 30 kaartjes; 10 elk van 3 verschillende kleuren. HoofdkwartierSchatkaart 12 kaartjes Goudmunt2 Vaten Rum Elke speler start met 2 goudmunten. Voorraad is onbeperkt. 12 kaartjes zonder schorpioen; Waarde = 4 – kaartjes met schorpioen; Waarde = -2 PiraatSchatkist Elke speler start met 10 piraten in diens voorraad. De 5 andere piraten gaan naar het huurlingenleger. 30 kaartjes; 10 elk van 3 verschillende kleuren kroegen. Waarde = PiratensnuisterijKroeg 20 kaartjes; 2 elk van 5 verschillende objecten. Waarde = kleine stadswacht; Waarde = 1 – 3 9 grote stadswacht; Waarde = Rendez-vousStadswacht 18 kaartjes; 2 van elk symbool uitg. Rendez-vous, Goudmunt en hoofdkwartier. Waarde = 4 of 6