Hoe om te gaan met mobile commerce?
Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion $
Mobiel is een belangrijk nieuw kanaal geworden… … en uw klanten vragen zich af hoe ze middels mobiel hun omzet kunnen vergroten… … dus laten we ze een handje helpen!
Met MovyloShop kan een merchant: -Van een enkelvoudige aanbieding tot een complete mobiele winkel maken -De look & feel 100% aanpassen, een m-site publishen en Apps in appstores plaatsen -Beschikken over een keur aan mobiele marketing tools om de verkoop te bevorderen (De deal van de dag, aflopende aanbiedingen, …) -Direct verkopen via mobiel en off line (mobiele telefoon en in store) Klaar < 15 minuten, gratis proberen en al beschikbaar vanaf €10,- per maand… En wellicht kan uw reclameburo nog helpen… En ja we hebben een API omgeving om bestaande eCommerce te integreren….
Met het MovyloShop partnerprogramma kunt u: -Uw klanten een mobiele oplossing bieden -Integreren met uw bestaande eCommerce oplossingen -Mobiel integreren waarbij rekening wordt gehouden met uw business model -Extra service bieden en omzet maken bij uw bestaande en nieuwe klanten Informeer naar onze API omgeving om bestaande eCommerce te integreren…. Buckaroo payment integratie reeds voltooid
Start slow, grow strong, learn by doing. upload een paar producten, personaliseer uw mobiele winkel en communiceer naar een beperkte set klanten en verzamel hun feedback. Breid vervolgens uit en analyseer de resultaten. Presenteer promoties “mobile minded” als ik kan kiezen om nu mobiel te kopen of later via pc dan kies ik pc, comfort! Als de aanbieding beperkt geldig is, als ik ‘t nu niet doe is het te laat en mis ik een kans (laatste 10 stuks, alleen de volgende 2 uur, click hier om te kopen). Geef altijd een specifiek voordeel dat alleen gedt bij mobiel kopen. Focus op top selling producten de klant moet een duidelijke en aanlokkelijke aanbieding op mobiel vinden, als hij op zoek moet naar meer informatie of moet nadenken….verlaat hij waarschijnlijk de mobiele cart Cluster de doelgroepen en werk met promoties een SMS campagne kan erg krachtig zijn met hoge conversies mits juist getarget: werk met geclusterde promoties en target het juiste publiek met de juiste aanbieding (… op het juiste moment) Gebruik normale URL’s & search Dirigeer de mobiele traffic naar uw normale vaste URL (Preferences>Domain). Door dit te doen komen bezoekers die u via mobiel of via mobiele search bezoeken automatisch in de optimale mobiele omgeving terecht. Do’s
Zet niet al uw voorraad in de mobiele winkel! Mobiel is niet voor heavy browsing, mobiele bezoekers verwachten een simpele gebruikersinterface voor een optimale mobiele shopping experience: zet geen SKU’s in uw shop want dit maakt browsen onmogelijk Gebruik geen “wait & see” benadering Het maken van een mobiele winkel is een eerste stap, en dit is nog maar het begin: werk aan manieren om uw klanten in het mobiele kanaal te binden en doe aanbiedingen en promoties met beperkte geldigheid Behandel mobiel niet als een “ander kanaal” Als uw klanten op mobiel dezelfde aanbiedingen als op het web vinden gaat het niet werken, de PC is makkelijker. Focus op de mobiele ervaring: impuls, beperkte geldigheid, altijd en overal bij de hand,.. Verstop uw mobiele winkel niet! Gebruik de vast URL en dirigeer mobiele traffic naar de mobiele winkel: Door dit te doen vangt u alle mobiele bezoekers af en krijgen zij niet uw normale website op een klein schermpje. Gebruik van de vaste URL werkt beter dan URL’s als m.uwwinkel.nl of welke tevens afzonderlijke communicatie nodig hebben. Dont’s
Probeer Movyloshop samen met uw klanten gratis uit ! Via kunt u Movyloshop 30 dagen uitproberenwww.movyloshop.nl Buckaroo partners gebruiken promocode YW9HT om nog 30 dagen extra gratis gebruik van Movyloshop te krijgen. Voor meer informatie over Movyloshop: Tel