WELKOM.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Peuterspeelzaalwerk gemeente Ten Boer 23 februari 2012
Advertisements

Themadag & NRK BioBased Erik de Ruijter 1 december 2011.
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
Toekomst Oudegeinlaan en omgeving
Leidsch Dagblad 24 maart > 1 We maken: een lijst van 71 trends … april, mei 2014 > 2 We zoeken: 71 professionals uit 071: ‘trendzoekers’/coaches.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
offshore-outsourcing (import)
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
HAS Ruitersport marktonderzoek
VVV Kop van Noord-Holland: Website ontwikkelingen 31 mei 2012
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
ACTIVITEITENPLAN EEN TERUGBLIK. Activiteiten De doelstelling van de gemeente Simpelveld is: -> Het aantrekken van meer verblijfstoeristen.
Samenwerking UnieKo – Randstad
Wat kan een multifunctioneel agrarisch bedrijf met marketing? Adriaan Polderman RM LTO-Noord 31 oktober 2013 Swifterbant.
Toerisme Laag Holland van woorden naar daden 12 januari 2009.
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Goedemorgen! De muzikale begeleiding wordt verzorgd door:
Werk(ver)Delen NovaWork
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
VVV nieuwe stijl Marco Esser directeur Den Haag Marketing.
Relatiebijeenkomst toeristisch-recreatieve ondernemers Conferentiecentrum De Kroeze Danne
Presentatie Recreatie & Toerisme Datum 9 juni 2005.
1 Het Watersportverbond. 2 Hoe zit het Verbond in elkaar 440 verenigingen met leden zijn het Watersportverbond Met elkaar vormen wij het Watersportverbond!
SPORT DIENSTVERLENING & VEILIGHEID
Sector Economie, januari 2014
Recron Business Club Zwolle, 27 juni 2013
De Piramide werkt Melis Stokelaan 1898.
PlattelandsCafé 15 mei Welkom door Teunis Jacob Slob.
Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling: Europa investeert in zijn platteland.
Lekker Fietsen ‘s-Hertogenbosch Bert Pauli, wethouder Verkeer en Vervoer ‘s-Hertogenbosch.
Stand van zaken. Voorstelling  Inge Goemaere  Contact: 0470/ ,  Januari is een inloopmaand.
BrandMission a store built on stories Zijlstraat 85, Haarlem –
BIJEENKOMST MEISJES-/DAMESVOETBAL v.v. NUNSPEET: 3 juni 2013
Welkom 8 februari Agenda  Bedrijfsprofiel  Producten en diensten  Veiligheid en verantwoordelijkheden  Het project  Het proces  Stelling.
Trias steunt ondernemende mensen in het Zuiden. Aandelen in ondernemerschap, aandelen in ontwikkeling.
Aanbod van CHAP, christelijke hulpverlening bij seksverslaving
Presentatie effectstudie komst Aldi
Zorgbedrijf Antwerpen Een nieuwe organisatie, werken aan een nieuw imago.
21 mei 2012 benut de kansen - safety first digitale en veilige gemeente.
Bedrijfsverzamel-gebouw WIZZ
Collectieve Cultuur Marketing
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Een ontmoetingsplek voor mensen met kanker of een andere levensbedreigende ziekte, hun naasten en mantelzorgers.
INDEPENDER De gebruikswaarde van de CQ-index voor Independer 24 april 2007.
50 tot gasten Ruim parkeerplaatsen Slechts één uur rijden vanaf Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen IJSSELHALLEN ZWOLLE.
Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg
P april 2013 Jaarverslag 2012 Planning 2013 Jeugdraad 16 april.
Verslag Fondsenwerving 2012 Map van der Wilden Communicatiemedewerker CBF.
Hulp bij vertrek van werknemers
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Welkom!.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
Citymarketing Hilversum 2006
het onderwijs van, voor én door Leermiddelen Marketing medewerker
John Bindels U heeft een vacature voor een nieuwe medewerker of medewerkster. Ik heb de medewerker of medewerkster die u zoekt beschikbaar en kan morgen.
Toerisme in Cijfers Toerisme is Economie Vincent Nijs
BeZaVa (Beperking Ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid Vangnetters)
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Hyves marktplaats. Collaboration Shipley: “Cooperation is a much less involved affair [than cooperation] in which sole, independent participants advance.
Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse.
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.

Hartelijk welkom! #KCKT. Opening De heer S.J. Heijning Gedeputeerde Recreatie en Toerisme Provincie Zeeland.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
WaterReijk Weerribben Wieden Ilse Boers. Inhoud 1. Organisatie 2. Evenementen als regiopromotie 3. Hoe kunt u mee doen? 4. Vragen.
Fashion OutleTT Assen.
Toerisme in de gemeente Tholen
Traject De Beleverij WELKOM!.
Transcript van de presentatie:

WELKOM

Regio VVV Kop van Noord-Holland www.vvvkopvannoordholland.nl

Programma 20.00 - 20.10 uur  Opening en korte inleiding Jan Roelofsen, directeur Regio VVV Kop van Noord-Holland 20.10 – 20.30 uur  Presentatie promotiecampagne Nu.Hier. Noord-Holland Hans Dominicus, ATCB 20.30 – 20.50 uur   Presentatie Gastheerschap Kop van Noord-Holland Adriana Stam, Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord 20.50 – 21.10 uur  Presentatie VVV-formule 2012-2016 Raymond Smits van Waesberghe, VVV Nederland   21.10 – 21.30 uur  Presentatie nieuwe website, mobiele website en VVV-app “Mijn VVV”. Peter Thijsse, Maris B.V. 21.30 – 22.30 uu Netwerkborrel tevens afscheidsborrel Jan Roelofsen

VVV gastheerschap Als een goede gastheer gasten van dienst zijn Inspireren en toeristisch aanbod presenteren Gasten naar de leukste ideeën leiden En ook: Reserveringen, toeristische productontwikkeling, vakantiearrangementen samenstellen

“Vele handen maken toerisme en recreatie” Stabiele sector qua werkgelegenheid in de Kop Uit toerisme komen vele duizenden banen voort: van parkmanager tot VVV informatrice en van receptioniste camping tot medewerker van museum. Schoonmaken huisjes, administratie, supermarkten In de Kop van Noord-Holland plm. 40.000 bedden In de Kop van Noord-Holland plm. 3 miljoen overnachtingen Omzet overnachtingen en dagjesmensen zo’n 250 miljoen

Verdeling personeelskosten Gastheerschap/winkels € 321.439 Bemiddelingsactiviteiten € 132.372 Promotieactiviteiten KNH € 94.872

Overzicht bezoekers vestigingen Bezoekers op jaarbasis 273.558 Telefonische contacten 51.785 E-mailcontacten 67.500 Aantal individuele bezoekers website www.vvvkopvannoordholland.nl 780.685 individuele bezoekers

Nieuwe ontwikkelingen VVV KNH Nieuwe website Opzet nieuwe media Wifi vanaf alle kantoren Website Boer Zoekt Gast Opzet formule Gastheerschap voorjaar 2012 Uitwerken kwaliteitsimpuls vakantieparken Toepassing Leasure Board en WFO 2012/2013 Uitwerken optimalisatieplan juni 2012

Marketing & Promotie

Mede namens mijn collega’s een goed seizoen toegewenst.