Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat denkt men over euthanasie in Benelux?
Advertisements

Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals.
KWALITEITSZORG november 2012
De arbeidszorgmedewerker in Vlaanderen in beeld - enkele cijfers Globaal beeld van 'de arbeidszorgmedewerker' 2012 (algemene cijfers, profiel, context)
Voorrangsregels bij rekenen (2)
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
Amsterdam Open Air Festival Aantallen bezoekers Vergunning: 2 x Bezoekers zaterdag: Bezoekers zondag:
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
1 DE WEG NAAR DE PODIUMKUNSTEN Sociologische studie over de motivatie van Brusselse toeschouwers Maison du Spectacle – la Bellone.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
December 2007 Dimarso N.V., opererend onder de commerciële naam TNS Dimarso en hierna TNS Dimarso genoemd, beschikt exclusief over het auteursrecht van.
Duurzaamheid en kosten
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
7 december 2011 Evolutie van de projecten: de webservices, de toepassing RRNADMIN en de evolutie van het RR naar een relationele databank.
INITIATIE DEFINITIESELECTIECONCIPIËREN INBEDDING IN ORGANISATIE ONDERHOUD Opdrachtgever/ Projectleider Eigenaar Architect en zijn team Stakeholders INITIATIEDEFINITIESELECTIECONCIPIËRENINBEDDINGONDERHOUD.
Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:
DAIR Indicatorenstelsel1 Naar een indicatorenstelsel Jim Allen Ger Ramaekers Rolf van der Velden Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt.
Tevredenheidsonderzoek 2007
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
Uitslag Ouder Tevredenheids Onderzoek 2010 Basisschool Los Hoes Haaksbergen.
Elke 7 seconden een nieuw getal
Lineaire functies Lineaire functie
Regelmaat in getallen … … …
Regelmaat in getallen (1).
1 het type x² = getal 2 ontbinden in factoren 3 de abc-formule
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
1 Vocoost – Boemerang 16/11/ Ge mut zo nie kijken manneke. Hebt ge uwe kop al wel een is gezien.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
Tevredenheidsonderzoek 2009 Sinte-Maartenschool, Meise.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Foto 65 – wegenis + parking + rechts G01 Foto 66 – G01.
DIAGNOSTIEK WANNEER HET MOEILIJK WORDT…
Seminarie 1: Pythagoreïsche drietallen
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM BUE Middenkader 2005 Een eerste verkenning van de resultaten.
Meten BMI Dat is in de veilige zone, want de BMI zit tussen 18,5 en 25
Inkomen les t/m 75 plus Zelftest Kennisvragen.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Ben Bruidegom 1 Sequentiële schakelingen Toestand uitgang bepaald door:  ingangen;  vorige toestand uitgang.
Inger Plaisier Marjolein Broese van Groenou Saskia Keuzenkamp
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
SAMENWERKING WO EN HBO BIJ AANSLUITINGSONDERZOEK V0-HO Rob Andeweg DAIR 7 en 8 november 2007.
Panel Survey of Organisations. Soepel omgaan met personeel Panel Survey of Organisations Selectief selecteren Kleurt diversiteit de boekhouding? of snel.
CQI- ziekenhuisopname ontwikkeling en discriminerend vermogen
Cijfers Zorg en Gezondheid
Liaison dangereuse? Secretarissen en ontvangers over hun onderlinge verhouding en de werking van het managementteam Prof. Dr. Herwig Reynaert Dr. Kristof.
EFS Seminar Discriminatie van pensioen- en beleggingsfondsen
Hoe gaat dit spel te werk?! Klik op het antwoord dat juist is. Klik op de pijl om door te gaan!
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
Opzet van het onderzoek Merk- en reclamebekendheid
Op reis naar een dierentuin
Hoofdstuk 9 havo KWADRATEN EN LETTERS
Uitleg scheikundige begrippen
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Niet- rokersfaciliteiten in de Horeca. Bron: OIVO Rookvrije plaatsen? 25% 34% 31% 10% Moeilijk Eerder moeilijk Eerder gemakkelijk Gemakkelijk - 59% +
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
TRANSITIEQUIZ onder leiding van Lucille Werner.
In opdracht van NOC*NSF
Sportonderzoek in Almere
Culturele Atlas 2004 Gelderland en Overijssel. Culturele Atlas, Enschede ( 76)Apeldoorn ( 92) Zwolle (121)Nijmegen
Resultaten leesverbeterplan Enschede
welke hoef je niet te leren?
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Gemeente Culemborg > Keurmerk Veilig Ondernemen Pavijen Huub van Oorschot Wethouder Economische Zaken.
Openbaar je talent Service public, talent particulier.
WAT IS MANTELZORG?.
Transcript van de presentatie:

Presentatie cliëntenonderzoek

Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding ,5% VG wonen en dagbesteding cliënten ,9% VG wonen en dagbesteding vertegenwoordigers ,8% VG ambulant (thuisbegeleiding) % LG ambulant (thuisbegeleiding) % Kind en Jeugd 19631,6% Totaal respons:48,4% (765 verzonden en 370 formulieren retour)

Nr. OnderwerpRegio 1 *Regio 2 ** LG wonen / dagbesteding JaSomsNeeJaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors. 48,7% 2,6%62,5%25%12,5% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders. 65%33,1%1,9%42,9%57,1%0% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 66,2%33,8%0%60%40%0% 4aIk ben tevreden over het wonen bij Gors. 66,6%25,9%7,5%62,5%12,5%25% 5aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 73,9%21,7%4,3%75,0%25%0% 6aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 78,3% % 13,0%8,7%42,9% 14,2% 7aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben 56,0%32,0%12,0%50,0%25,0% *Regio 1: locaties op: Schouwen-Duivenland, Tholen, Walcheren en Goes-Zuid **Regio 2: locaties op: Bevelanden (exclusief die in Goes-Zuid) en Zeeuws Vlaanderen

VG Wonen & Dagbesteding Nr.OnderwerpCliëntenVertegenwoordigers Gemidd.Regio 1Regio 2Gemidd.Regio 1Regio 2 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors. 77,2%83,3%65,2%62,9%62,1%64,1% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders. 75,6%80,9%65,2%71,6%69,2%75,7% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 82,4%86,7%73,9%68,3%63,5%76,3% 4aIk ben tevreden over het wonen bij Gors. 86,6%88,9%81,8%83,0%85,1%78,8% 5aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 84,5%85%83,3%81,8%78,0%88,0% 6aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 85,5%87,5%81,4%69,9%67,7%74,2% Ik ben tevreden over de gesprekken die gevoerd worden over het ondersteuningsplan ,5%68,3%80,6%

Gemidd.Regio 1Regio 2Gemidd.Regio 1*Regio 2** 7aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 73,771,378, *Ik ben tevreden over de informatievoorziening van Gors ,0%60,3%67,6% * Gors is een organisatie waarbij de vraag van mijn kind/verwant centraal staat ,0%71,0%73,7% * Gors is een betrouwbare organisatie ,8%83,6%84,2% * Gors is een deskundig organisatie ,2%78,6%75,0% * Gors is een betrokken organisatie ,0%73,8%69,4% * Ik word voldoende geïnformeerd over hoe het gaat met mijn kind/verwant ,4%57,8%64,9% * Ik ben tevreden over hoe er met vragen en/of problemen wordt omgegaan %49,2%54,3% Cliënten Vertegenwoordigers *Regio 1: locaties op: Schouwen-Duivenland, Tholen, Walcheren en Goes-Zuid **Regio 2: locaties op: Bevelanden (exclusief die in Goes-Zuid) en Zeeuws Vlaanderen

VG Ambulant Zeeland JaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors.82,4%17,6%0% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders.87,5%9,4%3,1% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 87,9%9,1%3,0% 4aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 72,7%18,2%9,1% 5aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 80,6%16,1%3,2 6aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 77,8%7,4%14,8%

LG Ambulant Zeeland JaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors.93,8%6,3%0% 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders.100%0% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 100%0% 4aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 75,0%25,0%0% 5aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan. 93,8%6,3%0% 6aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 87,5%6,3%

Kind en Jeugd JaSomsNee 1aIk ben tevreden over de zorg van Gors.100%0%0 2aIk ben tevreden over mijn begeleiders.100%0% 3aIk ben tevreden over de hulp die ik van mijn begeleiders krijg. 83,3%16,7%0% 4aIk ben tevreden over mijn werk/dagactiviteiten bij Gors. 50%25% 5aIk ben tevreden over mijn ondersteuningsplan.83,3%16,7%0% 6aIk weet wat ik moet doen als ik niet tevreden ben. 77,8%7,4%14,8%

VG wonen/dagbestedingJa gemiddelde percentage = 84,5% LG wonen/dagbestedingJa gemiddelde percentage = 77,2% VG AmbulantJa gemiddelde percentage = 84,5% LG AmbulantJa gemiddelde percentage = 89,3% Kind en JeugdJa gemiddelde percentage = 87,9% Totaal gemiddelde Gors:Ja gemiddelde percentage = 85% Conclusie: 2011 = 82% gescoord op ja = 8,2 Conclusie: 2013 = 85% gescoord op ja = 8,5 Tot slot