Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Advertisements

Welkom.
Estro Educatie / 13 januari 2012 / 1 Talking about my generation.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
ICT in Marketing & Communicatie Hoe gebruiken wij de ICT middelen binnen de afdeling marketing & Communicatie.
Internet fun & veilig! titeldia.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Social media & Google Ferdy Wolthuizen. Agenda Google 2 Afsluiting 3 3 Social Media 3 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Branche-analyse Boekenbranche
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
PLANNING. Inleiding Korte voorstelling OMCollective Online marketing Vormen, kanalen & tools Wie, wat, wanneer? Welke tools voor welk bedrijf en welke.
I-did slow fashion. Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops.
Internet fun & veilig!. Wie zijn we? Naam Wij werken voor Microsoft Insert your picture here.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Formulieren Overzicht – JS formulieren aanmaken VLUG2 26 juni 2006.
Hoera, Sinterklaas is weer in het land ! Zaterdag kwam hij aan in Almere Het was een feest !
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Z-O-U-T Cultuurpunten en CultuurUtrecht. Cultuurpunten.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Meer bekendheid via je Website
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Grip op IT.
Hoe word jij onderdeel van HET SUCCES? DOE DE TEST HET SUCCES van Den Bosch.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …

Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
FOTOREPORTAGE MATHIJS INTERNET. Dit is het nieuwe teken van Google Chrome Dit is het oude teken van Google Chrome Dit is het teken van internet Explorer.
Prokkelweek maandag 6 t/m zaterdag 11 juni 1 week als voorbeeld voor de rest van het jaar.
Wat is belangrijk? Dat we Gods goedheid beleven Dat we dagelijks veranderen Dat we op weg zijn naar heerlijkheid Dat we leren zien met Gods ogen.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Werkplaats Communicatie Optimaal communiceren: Hoe doe je dat ? Uitwerking aspect “communicatie rondom burgerinitiatieven” Presentatie werkplaats communicatie.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
60 tinten grijs Oh, I still can!. 60 Tinten Grijs.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Digitale tools: SlideShare
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER

Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat is bruikbaar en hoe doe ik het.

Self Supporting Groups WAT webshops, ings, Facebook, Twitter, blogs, Google analytics, Google Adwords, SEA, SEO, pageranking, …

Self Supporting Groups WIE voor en door ondernemers brengen onderwerpen aan ervaringsuitwisselingen via workshops met je eigen laptop gastsprekers afhankelijk van het onderwerp

Self Supporting Groups WANNEER Viertal keer op jaarbasis Geen vaste data, tijdstippen noch locaties Alles is afhankelijk van jullie input en aangeboden opportuniteiten

Self Supporting Groups Interesse? Wij communiceren via , Facebook en onze lokale website UNIZO Sint-Niklaas Bezorg ons je adres!