Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Loopbaanbegeleiding in het groene onderwijs
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Wat is het? Hoe gebruik je het? Wat biedt het?
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Geef uw zorgverlener toestemming voor het delen van uw medische gegevens! Informatiefolder gegevensuitwisseling voor zorgconsumenten in Zuid-Holland.
René / #knab Knab, Fit for the Future René / #knab.
Wat betekent de FLEX BV voor u ? 4 oktober 2012 Mr (H.) Erik Linssen Mr Astrid C.M. Fokkema-Schute Heemraadssingel CD Rotterdam.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Veilig internet Mediawijsheid
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Uw persoonlijke creatieveling:
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Bedrijfsinformatie Arbo Maskelyn Bekijk de presentaties op Bent u op zoek naar een andere presentatie.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Enquête.
Een methode om nieuwe ideeën te genereren
© de vries business consultancy, 2008
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Meer informatie? Ga naar:
Voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering vergelijken met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
Samen een goed merk promoten
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
-> sponsors en sportclubs verdienen het samen!
Kinderopvangtoeslag voor de peuterspeelzaal/peuteropvang
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Kennismanagement & Sociale media
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Minor Internet Marketing
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Gemaakt door Thiadney Jordan, Amir Hasani EXPORTADVIES amir.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
over verbouw en nieuwbouw
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
BaTe Financiële Dienstverlening B.V.
Dienstverlening Krikke Consult
Transcript van de presentatie:

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants zoekmijnboekhouder.nl zoekmijnaccountant.nl zoekmijnadministratiekantoor.nl zoekmijnbelastingadviseur.nl A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630

De uitdaging In deze economische onzekere tijden is het een kunst om de juiste klanten te vinden. Leads2Leads verstaat deze kunst als geen ander en brengt potentiële klanten en aanbieders bij elkaar. En we doen meer: uit alle bedrijven die hun financiën graag willen onderbrengen bij ervaren specialisten filteren we de allerbeste en die krijgt u! A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630

De feiten Alle bedrijven en dus uw potentiële klanten, zijn online. Sterker nog: 98 % oriënteert zich tegenwoordig eerst online. Google is de meest gebruikte zoekmachine. Facebook en LinkedIn de meest gebruikte social media sites. Leads2Leads maakt gebruik van al deze platforms om haar leads te genereren. A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630

De perfecte match U wilt toch ook alleen in contact komen met interessante leads? Waarvoor u niet alleen de boekhouding gaat doen maar juist ook advies uit kunt brengen over de optimalisatie van hun administratieve bedrijfsprocessen. Dat is precies waar wij als Leads2Leads sterk in zijn: het filteren van de beste klanten die als vanzelfsprekend bij u uitkomen. Kortom Leads2Leads maakt de perfecte match tussen prospects en aanbieders. En dat terwijl op internet wel 1.000 concurrenten van u te vinden zijn! A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630

De techniek Om dit te realiseren zetten we zoekmachine- marketing in. Hoe werkt het: Via gerichte Google Adwords reclame komen prospects op onze site Zodra de lead de vragen beantwoord, beschikken we over het volledige profiel We kunnen dan direct zien of de lead voldoet aan uw wensen Vervolgens sturen we de geschikte leads à la minute aan u door zodat u kunt reageren. A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630

De kwaliteit Onderzoek onder onze klanten toont aan: Elke lead gaat gemiddeld naar 2 boekhouders, maximaal naar 4 boekhouders 15% van de leads wordt afgekeurd (onvoldoend kwaliteit) en door ons dus niet in rekening gebracht 85% leads voldoet wel aan de kwaliteitsnorm Hiervan wordt gemiddeld 25% klant bij een van de boekhouders De gemiddelde omzetwaarde van zo een nieuwe klant bedraag € 1.700 op jaarbasis A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630 6

Kwaliteitsgarantie Omdat wij experts zijn in het filteren van leads, garanderen wij de kwaliteit ervan. Mocht een prospect toch niet voldoen aan uw wensen of eisen dan kunt u deze terugsturen. Wij hanteren hiervoor de volgende criteria: Aanvragen waarvan het bedrijf/ de persoon onbereikbaar is De lead valt buiten het door u aangegeven postcodegebied Indien de aanvrager niet de intentie had een opdracht te verstrekken Indien de te verwachten eerste jaars omzet lager is dan € 100,00 Indien u het door u te verrichten werk wettelijk niet mag uitvoeren Indien u de aanvraag eerder via een andere site heeft ontvangen A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630

Contactgegevens Leads2leads bv A. Dortsmanplein 4 1411RC Naarden Email: info@leads2leads.com Tel: +31 (0)35 678 37 18 Fax: +31 (0)20 890 84 02 KVK 50050540 ING 4337630 BTW 8225.15.428B01 A. Dortsmanplein 4 | 1411RC Naarden | Tel: +31 (0)35 678 37 18 | KVK 50050540 | ING 4337630