Hoe gaat het in Jeugdzorg? Gestart in Jeugdzorg, zoveel nieuwe vakken! Zegt: Zeg dat wel! Zoveeeeel! Maar wat leer je dan allemaal? JZ Zegt: Ik leg dit.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Waarom Kerst?.
Advertisements

Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Plaatje vrienden op een bank
Locatie CSG BEILEN LO2.
Welkom bij Best Buddies Nederland
Digitale middelen ter ondersteuning van het leren schrijven
Vriendschap voor het leven
Een meisje van 16 gaat voor het eerst naar de disco.
Verborgen vormen van pesten
Uitleg lijdend voorwerp (lv)
Van uitleggen leer je het meest
Praktijkworkshop: Groen Proeven in de praktijk. Programma • Introductie • Waarom Groen Proeven? • Beleid mbt Groen Proeven • Waar staan we nu? • Ervaringen.
De kapitein.
Beste IRC leden, Jullie brachten al jullie leveranciers op de hoogte van de adreswijziging van het IRC : 1 leverancier vergaten jullie echter, en daar.
De mayonaisepot en de koffie
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
Pedagogische wetenschappen was niet echt M. zijn ding. Hij moest nog maar aan het vak denken of er liep al een koude rilling over zijn rug. Daarentegen.
die niet om jou zou huilen.
Vriendschap.
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Creatie van “Cheyenne_winyan”
Voorstellingsbrief Naam; Maaike Reimerink ben 16 Zit op praktijkschol de Wheemergaarden in klas 4a .Ik ga jullie nu wat vertellen over mijn stage .Ik ben.
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
De paal in Wesley Geerts 05 nov 2010.
Huil niet om iemand, die niet om jou zou huilen.
Achter Jezus aan Ga met God - 4.
Imagebuilding Helaas, geen kant-en-klaar recept, want geen koor is gelijk. Performen met power | Petra Andriessen.
“Ik was verheugd...” Kom, ga met ons Kom, ga met ons Gevoel kwijt? Gevoel kwijt? Hoge verwachtingen? Hoge verwachtingen? Blijdschap als boventoon - te.
Glow.
Module 1 – Dag 1 Hallo.
De afdeling VOERTUIGENTECHNIEK
Kanjergroep 4.
De stake out … “ons kamp” En het gebruikelijke tentje werd weer opgezet.
Harry Potter Studios.
M,n Opa
nou, ik ben dus inderdaad naar la defense geweest.
Alweer over de zonde … ?!.
Met handen en voeten geloven 1
Een onverwacht feest Les 2
Gebruikersgerichte digitale zorg Wat willen gebruikers zelf?
Vrienden heb je voor heel je leven , maar niet voor even.
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
Aboriginal dot painting
Fantasie Gemaakt door Kristie!.
Een jongeman komt in de apotheek en vraagt de apotheker :
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
Zondag 29 maart 2015 Welkom Voorganger: Mv. B. Woord Ouderling van dienst: Jenny Boersma Orgel: Anne Kroeze Lezing: Joh. 12:
“Het zal je maar overkomen” Van 9u tot 21u – De Velinx Tongeren
Welkom in de jungle van groep 3. Jip maakt eerst een schets en daarna verft hij zijn aap in de jungle!
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Identiteit 2.0 Bron afbeelding:
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Informatieavond groep 7 Christine Vogels en Julia Kok.
De training interactief voorlezen 1.Opzet 2.Onderzoek studenten VU 3.APS-bevindingen.
Meervoud op –”n of - ën Maar weet je waar de klemtoon ligt?
Meervoudige Intelligentie theorie (Gardner)
Doen durf of de waarheid Acteurs:Dionne en Marit Fotomaker: Manon.
Ogo op de Achthoek Klik bij elke dia om verder te gaan!
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
‘Tot morgen. ’ roept de juf
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
3. Dus geen van beide heeft gelijk?
Realistische en niet-realistische verhalen
Stagebegeleider: Annemarie Janssen
Ik ben de beste van de klas 1
Onderwerp en hoofdgedachte
Game on! Innoveren met onderwijs, onderzoek en werkveld
OP DE WILLEM DE ZWIJGERSCHOOL
Transcript van de presentatie:

Hoe gaat het in Jeugdzorg? Gestart in Jeugdzorg, zoveel nieuwe vakken! Zegt: Zeg dat wel! Zoveeeeel! Maar wat leer je dan allemaal? JZ Zegt: Ik leg dit het best uit met een kort videofragmentje. Kijk even met me mee!

Bron: Aan genen zijde. Centrum voor Menselijke Erfelijkheid, K.U. Leuven

Gestart in Jeugdzorg, zoveel nieuwe vakken! JZ Zegt: Fragiel X ? Nog nooit van gehoord! Maar … komt die leerstof dan in al die vakken aan bod? Zegt: Goed gezien! In elk vak leer je iets bij over het syndroom, kijk maar!

Zegt: Ik zie dat de klemtoon op theorie ligt. Zijn er ook praktijkvakken? Zegt: Expressie en Zorgkunde bevatten naast theorie ook wat praktijk JZ Gestart in Jeugdzorg, zoveel nieuwe vakken!

Zegt: Echt?! Gaan we ook op stage? Hoelang staan we in het werkveld? Zegt: In het 5 de is dit een blokstage van 4, of 5 weken. In het 6 de loop je 8 weken stage. JZ De stage komt dichterbij! Spannend…

Zegt: Waar kunnen we stage lopen? De stage komt dichterbij! Spannend…

Zegt: Proficiat! Wat zijn de toekomstplannen van de meeste leerlingen uit de klas? Afgestudeerd! 2 zalige Jeugdzorgjaren achter de rug!

Vind ons leuk op Facebook via