Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom.
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Marketingcommunicatiemix
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Moet je nog boontjes Een introductie tot ixtor Mens & Werk. Met kennis, passie , lef en nieuwsgierigheid werken wij keihard voor U.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Marketing presentatie
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Cloud voor uw bestuur? Wij gaan samen met u op onderzoek. Nabespreking.
Competentiecatalogus Mechatronica
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Nr 1 met foto’s Video over image tags
Social Media.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Social Media Reputation.
Samen een goed merk promoten
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Commercieel beleid en recht
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Arkelstein, school voor Praktijkonderwijs Oefenen met de zoekmachine Google Deel 2: gericht zoeken.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
OUDERAVOND KLAS 1B 7 SEPTEMBER 2015
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
De talenten van mensen met autisme leiden tot grote toegevoegde waarde voor onze klanten
Online Marketing voor het MBO
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Marketing en zoekmachines
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Formule vindjeklanten.nl

Voor het vinden en werven van klanten

Focus liever op het “zelf vinden van”, in plaats van op het “gevonden worden” door uw klanten.

De nieuwe klanten wervingsmethodiek is gericht op…. ZEKERHEID & ACTIE!

Onmiddellijk stoppen met adverteren, actief naar buiten treden door middel van social media, investeringen in zoekmachine optimalisatie (google) en uw website.

DE OPLOSSINGEN (1 van 3):

Introducerende beschrijving Product 1 Details of Prijs informatie Product 1

DE OPLOSSINGEN (2 van 3):

DE OPLOSSINGEN (3 van 3):