In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

Informatie over voeding zoeken en bespreken
een duurzaam bouwproject REALISATIE DOOR LEERLINGEN
BFB-bier-krat Q
Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
•2005 versus 2000 •PC panel: database met huishoudens •600 vrouwen, 100 mannen, jaar •De Nederlandse digitale vrouw in kaart brengen •Uitsplitsingen.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
20 jaar Open Monumentendagen 2008 RESULTATEN VAN PUBLIEKE OPINIEPEILING Nobody’s Unpredictable Oktober 2008 IPSOS BELGIUM Waterloo Office Park Drève Richelle,
TV- en radiodag VRT – Jean Philip De Tender. Het Klavermodel : de klassieke media en de nieuwe….. Radio Internet TV Mobiel.
TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.
Partner voor verenigingen Laat uw leden verantwoord sporten.
Presentatie: Jan Paddenburg Manager Sportplan Niels Balke
Rol lokale overheid.
A.V. VHL Kontich 1 Vlaamse Sportfederatie vzw Geraldine Mattens (Algemeen & juridisch directeur) Sophie Cools (Directeur Sport)
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
Werkwinkel Persaandacht gevraagd! Haal meer uit je persrelaties Roel Daenen.
GOED BETER BEST! Op weg naar kwaliteitsvolle jeugdlokalen en jeugdverblijven 19 maart 2011.
iDTV Enkele persoonlijke bedenkingen iDTV/digitale TV = een Belgisch prematuurtje Zomer/herfst 2005: te vroeg gelanceerd Technisch nog niet rijp Niet.
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
Studiedag OV1-OV Autisme en stage Ondersteuning vanuit de logopedie.
Oproep Ondernemerschap “Startersinitiatieven”. Achtergrond Invulling van uitdagingen in ViA en het actieplan ondernemerschap - ‘meer en betere starters’
Stuurgroep Drugs 28 juni 2012 Oostende Voorstelling ondersteuningsproject nachtopvang Oostende.
HBO5 in Vlaanderen LEIDO, 8 april 2013 Liesbeth Hens
Cross Media.
Cross Media.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Productencatalogus Samen beter informeren. Wat is de Productencatalogus? Uitwisselingssysteem voor overheidsinformatie.
Cultuurparticipatie bij jongeren
INTERNATIONALISERING VAN A TOT Z voor het secundair onderwijs Gent, 12 mei 2009.
Digitale Televisie kortrijk. Stad Kortrijk presents.
26/06/2002 Strategische Planning, Partnerschappen WERKEN AAN NETWERKEN?
Ethisch Verantwoord Sporten. Panathlonverklaring als aanzet voor verdere acties voor meer ethiek in de sport.
Bijbeltekst: 1 Samuël 20.
in de Vrije Basisschool ‘OLVI De Reuzenboom’ in Boom.
Welkom Commissie & Besturendag 8 juni 2010 Thema 2010 Verbinding & duurzame groei.
Als het kriebelt na de lessen… moet je SNS-en Sport Na School-pas Zuiderkempen Schooljaar
Marketingproject-communicatieplan
Media en de massa.
Politieke Wetenschappen, KU Leuven
Buur Natuur in Beeld… Pasar Regio Oostende-Westhoek
Nick Vanden Bussche Doelgroepinspecteur Studenten PZ Leuven.
RTC West - Vlaanderen Situering. Ontstaan in 2000 (Minister Vanderpoorten). Eerst coördinatie en aanspreekpunt. Ondersteuning technisch onderwijs (duur.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
FILMPJE : Where the streets have no name Helpt Direct Ver weg, maar ook om de hoek.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
# Voor alle kernen, bedrijventerreinen en buitengebieden Glasvezel voor het hele Land van Cuijk Stand van zaken 14 oktober 2015 Velp 1.
EXTERNE COMMUNICATIE Een ‘force multiplier’! Bart Bams / NHC Utrecht 25 januari 2014.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Bevraging streekproducten
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
FAMILIERAAD 22 JUNI 2017.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
H1 Media en communicatie
H2 Soorten media.
Vrijetijdsparticapatie
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Project Judo 55+ & Vallen zonder zorgen
SIGNAALNOTA LOP MIDDELKERKE.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Vrijetijd voor Iedereen
Transcript van de presentatie:

In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen

West-Vlaamse sportprijzen – Nieuwe acts + info zoeken – Uitnodiging verzorgen – Receptie verzorgen – Thema uitwerken Opdracht

Budget

Fundraising West-Vlaamse sportprijzen – Benefietavond voor genomineerden per sportafdeling – 8 categorieën – Budget per avond 2500 Euro 8 * 2500 = EXTRA

Afbakening REGIO West-Vlaamse sportprijzen – De volledige provincie West-Vlaanderen

West-Vlaamse sportprijzen – West-Vlaamse sporters van verschillende categorieën • Belofte volle jongeren, volwassenen – Zowel vrouwen als mannen – Familie en vrienden van de sporters – Midden tot hoge klasse Doelgroepanalyse

– Trouw aan bepaalde sportmerken – Sportactiviteiten als hobby – Sporza – één – 2BE – Bekende sporters – Tv presentatoren ( sport ) – Teamleaders & coaches

West-Vlaamse sportprijzen – Leisure – Uitreiking van sportprijzen Evenementen aanbod

West-Vlaamse sportprijzen – Belonen voor hun prestaties – Voordelen – Onbekenden in de kijker zetten Boodschap

West-Vlaamse sportprijzen – TV (WTV) – Nieuws – Krant – Internet – radio Media / kanalen

West-Vlaamse sportprijzen – West-Vlaanderen Verspreiding communicatie

West-Vlaamse sportprijzen – Een maand op voorhand ( januari 2012) Wanneer ?

West-Vlaamse sportprijzen – West-Vlaamse sporters in de kijker zetten Algemene doelstellingen

Project met persoonlijkheid Gala van de West-Vlaamse sportprijzen – Uitnodiging op naam – Genomineerden

Hoe bedenk ik een sterk communicatieconcept  communicatieplan overbodig – Geselecteerd publiek