Hospitality en voorraadbeheer

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
Advertisements

F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
commerciële presentatie
Fase 1 Ken de (detail)handel
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Slim en veilig online winkelen [Naam Presentator].
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 3 Handel en distributie.
Introductie Hospitality 1.1: Hospitality. Inleiding Unique shopping experience in the 'connected store‘ Unique shopping experience in the 'connected store‘
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Help!!!!! Een klacht.
Coördineren logistiek proces
Samenwerken en communicatie
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Hoofdstuk 5 Voorraad inventariseren
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Hoofdstuk 2 Goederenopslag
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 3 De winkel verzorgen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoop Verkoop afhandelen.
Goederenstroom Hoofdstuk 6 Bestellen.
STYLING les 2 KERSTBOOM VERSIERING IBS. DISPLAY VOOR EEN WINKEL.
Verkoop Service.
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 8 Online bestellingen
Bedrijfsadministratie
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hoofdstuk 2 Indeling van het magazijn
Verkoop De klant.
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 6 Hospitality

Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Klachten Klachtgesprek Ruilen en garantie Serviceverlening Betalen Bestellingen.

1 Winkelinterieur en -exterieur 2 Winkelpresentatie verzorgen 3 Handelskennis 4 Marktsegmentatie 5 Retailmix 6 Hospitality 7 De klant en het verkoopgesprek 8 Klachten en service

Gastvrijheid Verschil klant en gast Hoofdstuk 6 Hospitality Gastvrijheid Verschil klant en gast Gastvrije benadering in de fysieke winkel

Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren Hoofdstuk 6 Hospitality Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren Aandacht te besteden aan uiterlijke verzorging Vakkennis te tonen

Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning Hoofdstuk 6 Hospitality Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning Persoonlijk aandacht

Commercieel aantrekkelijke winkel Hoofdstuk 6 Hospitality Commercieel aantrekkelijke winkel Winkelexterieur Winkelinterieur

Hoofdstuk 6 Hospitality De winkel verzorgen Schoonmaken en opruimen

Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service Hoofdstuk 6 Hospitality Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service