Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 6 Hospitality
Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Klachten Klachtgesprek Ruilen en garantie Serviceverlening Betalen Bestellingen.
1 Winkelinterieur en -exterieur 2 Winkelpresentatie verzorgen 3 Handelskennis 4 Marktsegmentatie 5 Retailmix 6 Hospitality 7 De klant en het verkoopgesprek 8 Klachten en service
Gastvrijheid Verschil klant en gast Hoofdstuk 6 Hospitality Gastvrijheid Verschil klant en gast Gastvrije benadering in de fysieke winkel
Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren Hoofdstuk 6 Hospitality Het visitekaartje Jezelf goed te presenteren Aandacht te besteden aan uiterlijke verzorging Vakkennis te tonen
Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning Hoofdstuk 6 Hospitality Winkelbeleving Positieve winkelbeleving bieden Klant is koning Persoonlijk aandacht
Commercieel aantrekkelijke winkel Hoofdstuk 6 Hospitality Commercieel aantrekkelijke winkel Winkelexterieur Winkelinterieur
Hoofdstuk 6 Hospitality De winkel verzorgen Schoonmaken en opruimen
Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service Hoofdstuk 6 Hospitality Online hospitality Persoonlijk contact Persoonlijkheid Sfeer Service