Enquête Familievereniging Fijn van Draat

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Advertisements

Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
1 4a. Vacatures Hockey Voorzitter Technische Commissie Penning- meester Secretaris Operationele Commissie Sponsor- commissie Evenementen commissie Velden.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
DSH : praktische afspraken Leuven 2 februari 2009.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
Vergelijk 2008 en 2010 MR vragen. wn 9% wn 0% wn 26% wn 4%
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
 Het begin  Hoe zijn we op ons idee gekomen?  Hoezo dieren?  het ontwerpen.  Het eindresultaat Hoofdstukken.
- 1. Waar wordt u, als u naar onze jeugd en ons jeugdwerk kijkt, nu echt blij van ? Gesprekken met jongeren Samen dingen doen Veel kinderen naar de tienerdienst.
Jeugd en toekomst. Jeugd In deze presentatie worden kort en bondig de bevindingen van een aantal avonden dit jaar weergegeven. Op deze avonden is het.
Groningen = Oranje = VVD. In beweging  We kunnen niet alles.  We zijn vrijwilligers.  Geen uitgebreide plannen of beleidsstukken.  Welke accenten.
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Powerpoint presentaties NCvB
ENQUETE Voor jonge gezinnen
Workshop Fondsen werven
Een leesstrategie: toepassing
Tijdsplanning (intern voor Monica en Antoinet)
Handboek integrale veiligheid voor lokale besturen.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
INFO AVOND 13 Oktober Welkomstwoordje van Benny.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.
Vragenlijst antiwitwas 2015
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Gemeenteavond 10 september 2014 Opening Rooster september 2014 Tijdelijke invulling vacature Definitieve invulling vacature Rondvraag Sluiting.
Lokaal Woon en Leefbaarheids Plan. Lokaal Woon- en Leefbaarheids Plan  Waarom  Resultaten bijeenkomsten  Hoe nu verder.
Dorpsraad Acht Van harte welkom in het Dorpshuis Acht!
Werkplaats Communicatie Optimaal communiceren: Hoe doe je dat ? Uitwerking aspect “communicatie rondom burgerinitiatieven” Presentatie werkplaats communicatie.
1 Suïcidepreventiebeleid VWS: Landelijke agenda suïcidepreventie Gonne Kelder, senior beleidsmedewerker Ministerie VWS 10 september 2014.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Presentatie resultaten enquête SCV’58 Jaarvergadering
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Operationeel plan DIMAGINI
Waarom we dit project opstarten?
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Social Media.
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Een succesvol community project
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Externe tevredenheids-enquête 2017 Resultaten
Sociale media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Les: H.3 Het marketingplan
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Lessen in social media Voorbeeld 1
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Effectieve inspraakmethodieken
Effectieve inspraakmethodieken
Uitkomsten onderzoek (2018)
Vrijwilligers KBO en PVGE
Mediawijsheid Netiquette.
Bewonersplatform Oosteeklo
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
TTT 2018 / 2019.
Meld u aan als lid van de Ouder Advies Raad (OAR)
volgende bladzijde terug
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Enquête Familievereniging Fijn van Draat September 2017

Toelichting enquête en diagrammen In totaal zijn er 32 enquêtes retour gekomen, waarvan 24 per post* en 8 ingevuld online (geen doublures). Enkele vragen zijn hier en daar niet beantwoord en hebben “NVT” meegekregen; het totaal aantal stemmen is dan minder dan het aan- tal teruggekomen enquêtes De onderwerpen waar meerdere antwoorden op gegeven konden worden zijn met een ꙭ aangegeven i.v.m. de juiste interpretatie van het diagram. Deze diagrammen dienen “minder absoluut” te worden genomen. Bij een enkel diagram is een verklarende tekst toegevoegd.

1.1 : Mijn belangstelling/ mogelijke doelstellingen familievereniging ꙭ Totaal 110 antwoorden

1.2: Voortbestaan familievereniging ꙭ

2.1: Jaarvergadering/familiedag/excursie

2.2: Mijn belemmeringen voor het bijwonen van een familiedag Anders : Leeftijd, afstand, overige activiteiten op zaterdag

2.3 : Wenselijke frequentie van de familiedag

2.4 : Inhoud (jaar) vergaderingen

2.5 : Inhoud familiedag ꙭ

2.5 aanvullende suggesties (met dank aan Diewertje) Het zou leuk zijn als we een soort jongerenclub hebben in de vereniging. Maar dan lijkt het me goed dat deze club ook een eigen “bestuur” heeft. Of een “commissaris” die de jongerenclub vertegenwoordigd in het reguliere bestuur. Het is wellicht ddn idee om aparte activiteiten te organiseren voor jongeren, gezinnen met (jonge) kinderen en senioren. Ik kan me voorstellen dat de belangstelling en wensen nogal uiteenlopen tussen deze groepen. Een 2-jaarlijkse overkoepelende vergadering voor de totale vereniging is dan mogelijk een optie?

3.1 Verzamelen en verspreiding genealogische gegevens en bijhouden stamboom. Waardering

3.2: Verzamelen en verspreiding genealogische gegevens en bij houden stamboon. Wensen en suggesties

4.1 Fijn van Draat Magazine. Waardering

4.2 Fijn van Draat Magazine. Wensen ꙭ

4.2 aanvullende suggesties (1. met dank aan Diewertje) Ik vind de mix tussen verhalen uit het verleden en heden juist wel interessant. Wat meer plaatjes zou leuk zijn en via E-mail kan dat wellicht ook in kleur. Als dat bestand te groot wordt kan het wellicht met een link (naar de website)? Het accent op nu levende naamgenoten vind ik wel leuker. Een rubriekje met naamgenoten (nu levende naamgenoten) buiten Nederland is ook leuk denk ik. Zij er geschilderde portretten van naamgenoten van voor de periode van de fotografie? Kunnen geboorte- en overlijdens berichten per e-mail worden gestuurd?

5.1 : Website en nieuwe media. Waardering

5.2 : Website en nieuwe media. Wensen

Overige suggesties/opmerkingen Naast een what’s app groep is het wellicht interessant om actuele zaken die we in de familie willen delen op een facebook groep te zetten. Communicatie voor de jongerengroep gaat uitsluitend via facebook, Instagram e.d. Dus willen we die groep echt bereiken, dan ontkomen we daar niet aan denk ik. (volgens Diewertje) . Dank aan het bestuur voor de inzet! De stamboom beantwoordt vragen over FvD’en die anders niet gevonden zouden kunnen worden. Arend uit Apeldoorn is bereid tot het bestuur toe te treden. Bernadette Santing-FvD is bereid mee te werken aan de website en indien van toepassing iets voor de kinderen te doen op een fam. dag.