Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Marketing voor ZZP-ers
“Hoe kom ik aan klanten?”
Workshop: ‘Opvoedcoach vanuit eigen praktijk’
Businesstoepassingen
ROEIDAG 2012 Sponsoring uit eigen identiteit 1.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Talent voor Talent een verkenning. Talent voor handen commercie - Thierry, Peter B marketing - Louise backoffice - Annemieke, (Manny?) bedrijfsleiding.
Ondernemen na je studie!
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Hans-Peter Hioolen.
Social Media.
detaillistenpromotie
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid en recht
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Brood op de plank Adinda Keizer
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en marketingplan Hoofdstuk 3 Contracten. Inhoud 1 Relatiebeheer 2 Klanten werven 3 Contracten 4 Klachten 5 Verzekeringen 1.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
Commercie en recht Hoofdstuk 10 Recht(en). Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft.
Een goed product maken is niet genoeg …
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
The Lean Start-Up H9 + H10 MO301E.
What will you do to change the
Personeel en Organisatie P&O
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Acquisitie en PR– les 1.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Werken in een arbeidsorganisatie
Hoofdstuk 6 Consumentenkoop
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Hoofdstuk 5 Hoe en met wie ga ik ondernemen?
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Hoofdstuk 7 Onderhandelen
De onderneming Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO!.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Hoofdstuk 1 Idee: Droom of illusie?
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten Commercie en recht Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten

1 Idee: Droom of illusie. 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft een onderneming nodig om succesvol te zijn? 5 Concurrentie? 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten 7 Onderhandelen 8 De juiste marketingmix 9 Marketingdoelstellingen 10 Recht(en)

Klanten werven - 1 Mond-tot-mondreclame Herhaalaankopen Website Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten Klanten werven - 1 Mond-tot-mondreclame Herhaalaankopen Website Social media Netwerken

Klanten werven - 2 Koude acquisitie Onbetaalde en betaalde reclame Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten Klanten werven - 2 Koude acquisitie Onbetaalde en betaalde reclame Open dag

Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten Netwerken Je maakt onderdeel uit van verschillende netwerken: privé en zakelijk Mogelijkheden online netwerken Mogelijkheden offline netwerken

Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten Relatiebeheer: Het bouwen en onderhouden van bestaande en nieuwe relaties Met als doel: succesvol ondernemen

Leveranciers: Een goede relatie met je leveranciers is heel belangrijk Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten Leveranciers: Een goede relatie met je leveranciers is heel belangrijk Zonder leveranciers geen producten / diensten Zonder producten / diensten geen klanten