De voordelen en nadelen van betaalmethodes

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Taalbeschouwing 2 Taalleesboek 1 53 t/m 55. een enkelvoudig zelfstandig naamwoord (als onderwerp van een zin) krijgt een enkelvoudig gezegde 1=1 een meervoudig.
Advertisements

7.3: Trampolinebed of hangmat? Intro HC Opdracht HW + nakijken.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Goedemorgen.
Les 13 Presenteer je zelf (1)
Les 13 Presenteer jezelf (2) Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
Wat kan Linkedin doen voor jou? Peter Lakeman HvA Mens en Technologie.
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Copyright © 2014 Tommy's Window. Alle rechten voorbehouden.
2: Het Oude Egypte Par 4B: Een hoogontwikkelde cultuur
OFC28 mediawijsheid les 3.
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
INTERVIEW Spreken/kijken/luisteren h1. Het interview Een goede manier om ergens achter te komen is: vragen stellen! In een interview stelt iemand vragen.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 7: Evalueren Doelen: Bespreek hoe de ouderavond is gegaan. Hoe zou je jezelf en je klasgenoten beoordelen? Was.
Lezen: doe het goed voor
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
CONCEPT CHECKS & FAST FEEDBACK
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Wat is de bedoeling van Frans leren in de 3e graad? Kinderen in staat stellen op een eenvoudige manier in een aantal herkenbare situaties in het Frans.
Maatschappijleer Maatschappelijke problemen Vmbo b/k Digitaal Klaslokaal Maaike Zijm Digitaal Klaslokaal Maaike Zijm.
Kijk naar de afbeelding en vul in: ik denk, dat de afbeelding betekent:
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
LEZEN 5.4 BESCHOUWING. DEZE LES LEER JE: Wat de tekstvorm ‘beschouwing’ is. Welke tekstdoel een beschouwing heeft. Hoe een beschouwing is opgebouwd. Wat.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Vragenlijst sociale media en beeldscherm gebruik
Studieloopbaanbegeleiding
Isabelle Wenzel.
Waar gaat deze workshop over?
Moleculen Mo eculen Les 5 Zoek het uit! deel 1.
Communicatie 7e les.
Bepaal jouw SuperPowers!
Lezen 1.2 Leesstrategieën, tekstverband/signaalwoorden onderwerp en hoofdgedachte.
LOB zeven stappen naar succes
Groep 8 University Microben
Laaggeletterdheid en de BPV
H1, H2, H3 Nieuw nederlands Klas 3
Hoofdstuk De aarde en het heelal.
Hoofdstuk 1 Meningen en argumenten
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Les 5: Het marketingplan
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Les: H.3 Het marketingplan
STO 2006 Hogeschool Utrecht Kick-off presentatie 23 februari 2006.
Hoofdstuk 4 Schrijven en formuleren
Informatieve teksten, interviewverslag
Acquisitie en PR– les 1.
Onderzoeksstrategie: survey
PROEVERIJ.
Les 1: - Schrijven Spreken en gesprekken
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Project English BOL niveau 4.
E-health domotica E-learning
Hoofdstuk 4 Kwantitatieve dataverzamelingsmethoden Nel Verhoeven
Online-moraalpolitie
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Schilderen met licht Klopt het wel?.
Communiceren met knipperen
Een les over gehoorschade
Betalen met je smartphone
Social media Wat deel je wel en niet?.
Vandaag Les 6: Dieren Wat Tijd Start 5 Nakijken opgaven
Buurt-apps Mediabegrip week 2-3.
Geef afval een nieuw leven
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Laatste les van Mr. Spakman
Taallab 3.0 Online geletterdheid
volgende bladzijde terug
DNA Hoe kun je DNA zien?.
Hoe houdt de natuur zichzelf schoon?
Transcript van de presentatie:

De voordelen en nadelen van betaalmethodes Hoe betaal jij? De voordelen en nadelen van betaalmethodes

Betalen met zout Betalen we nog steeds met zout? Waarom wel/niet? Wat zijn de voor – en of nadelen van het betalen met zout?

Hoe kun je betalen? Betalen

Weten we nu alles over betalen? We kennen nu een aantal betalingsmanieren, maar zijn dat alle manieren? Ken je alle voordelen en nadelen van die manieren van betalen? Hoe kunnen we achter de antwoorden van deze vragen komen?

Enquêtes Wat is een enquête?

Aandachtspunten maken van enquête Geen vragen stellen die niet bij het doel horen Vragen moeten duidelijk zijn voor de respondent Leuke lay-out, met afbeeldingen Voor de respondent moet duidelijk zijn hoe lang het duurt en wat er met de enquête gebeurt Korte vragen, geen afkortingen Geen vragen stellen waarbij er een mening verstopt zit in de vraag Eén vraag per zin

Eigen aandachtspunten? …

Opdracht Onderzoek door middel van een enquête welke betalingsmanieren mensen kennen en wat zij daar voor- en nadelen van vinden De enquête moet ten minste vijf vragen hebben De enquête moet door ten minste vier mensen worden ingevuld De resultaten presenteer je in de volgende les

Powered by: De digitale lesbrieven en presentaties voor wetenschap & technologie zijn tot stand gekomen, door de samenwerking van: