Management en leidinggeven

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemersfonds Centrum Bussum Activiteiten stap-voor-stap.
Advertisements

STRATEGISCHE PLANNING
Marktonderzoek Wat is een marktonderzoek? Waarom een marktonderzoek?
Bedrijfsactiviteiten R.P. de Jong DIV. & B en A Advies, Uw adviseur voor Bibliotheek- en Archiefzaken n Consultancy n Interim-management n Projectmanagement.
Doelstellingen formuleren
CE Ondernemerschap in beweging
Infosessie master academiejaar
Stagebegeleiding bijeenkomst 2.
Netwerk Organisatiebeheersing 30 september 2010 Een matuur HRM-beleid.
Werkplanning Leidinggeven Blz. 187.
Management en beleid Leidinggeven Blz. 29.
Functieprofiel en beoordeling
Aanvragen van incontinentiemateriaal
Jos van Hijfte 8 November 2007
Managen en proces Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf managen en proces.
Doelstellingen formuleren
De verschillende stijlen
Soorten en typen onderzoek
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Marketing Marketingoriëntatie
Management en leidinggeven
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Duurzaam en maatschappelijk verantwoord HRM-beleid
CRM H4 Kwaliteitszorg Commercieel medewerker.
Procesmanagement in de praktijk Hoofdstuk 3 Processen besturen
Stagebegeleiding Bijeenkomst 2 Blok 2.
Visie & Strategie.
Theorielessen in projectmatig werken
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Plannen Doelen.
Personeel en organisatie
Leidinggeven H2 Leidinggeven Logistiek supervisor.
Leidinggeven H2 Leidinggeven Logistiek teamleider.
Leidinggeven H1 Taken teamleider Logistiek teamleider.
Leidinggeven H1 Taken leidinggevende Logistiek supervisor.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Ondernemer detailhandel.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Management en leidinggeven
Budgetteren H2 Inzicht in de functie van begrotingen Ondernemer detailhandel.
Management en leidinggeven
Management en leidinggeven
Management en leidinggeven
Leidinggeven H2 Taken leidinggevende Filiaalmanager.
Management en leidinggeven
Management en leidinggeven
Management en leidinggeven
Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de.
Plannen, uitvoeren en evalueren
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 2 Onderdeel : Doelstellingen.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Leidinggeven voor eerste verkoper Hoofdstuk 4 Personeel en planning.
Personeel en organisatie Hoofdstuk 5 Personeel. Inhoud 1 Organisatiestructuur 2 Functieomschrijving 3 Werving en selectie 4 Arbeidsovereenkomst 5 Personeel.
Personeelsmanagement Hoofdstuk 3 Functionerings- en beoordelingsgesprekken.
ZGK les 4 Coördineren en afstemmen van de zorg in de branches.
SMART.
Indeling van hoofdstuk 2
Toekomstgericht personeelsbeleid
Plannen en optimaliseren
Leidinggeven voor eerste verkoper
Leidinggeven voor eerste verkoper
Leren leren.
Bevlogen en wendbare medewerkers:
SMART.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Hoofdstuk 3: Leiderschapsstijlen
Personeelsmanagement
Personeelsmanagement
Hoofdstuk 2: Taken teamleider
Transcript van de presentatie:

Management en leidinggeven H2 Personeelsmanagement Ondernemer detailhandel

Personeelsbeleid Management en leidinggeven| Ondernemer detailhandel

Personeelsbehoefte Kwantitatief Kwalitatief Hoeveel medewerkers heb je nodig? Kwalitatief Aan welke eisen moet de medewerker voldoen om het werk goed te kunnen uitvoeren? Management en leidinggeven| Ondernemer detailhandel

PDCA-cyclus Management en leidinggeven| Ondernemer detailhandel

HRM-doelstellingen formuleren Specifiek Meetbaar Aanvaardbaar/acceptabel Realistisch Tijdgebonden Management en leidinggeven| Ondernemer detailhandel