KEN JE KERK.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over World Tour
Advertisements

Koningsspelen groep 5-8.
‘Het spel waarbij je supersnel een beroemd persoon moet raden!’
Voorbereiding Clubbridge Les 4 SA en alerteren VC LES 4 Versie
Je moet 2 soorten schaduwvormingen kennen
Licht Voor het beste resultaat: start de diavoorstelling.
Les 6 Het informatiedoublet
Les 1: Start.
LICHT – ZIEN EN LICHTBRONNEN
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Centerpunt Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
LICHT – ZIEN EN LICHTBRONNEN
LICHT – ZIEN EN LICHTBRONNEN
Les 8 Stayman ons eerste niet natuurlijk bod.
Flits 1 Spel 2. Les 8 TUSSENBIEDEN.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Voorbereiding op toets H13 Klas: 4G
Hints In groepjes worden de begrippen uit de geschiedenis les geraden aan de hand van het spel ‘hints’. Welke team scoort het hoogst?
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
Basis Computer Gebruik
Deze presentatie kan als hulpmiddel gebruikt worden om het programma te presenteren aan het bestuur of bv aan sponsoren. Advies: voeg gerust dia’s toe.
Tilburg University Maarten Grootendorst Maarten Heidenrath
1 van 3 41 Waar denk je aan? (1) 1 Werk in tweetallen. Waar denk je aan bij...? Vertel om beurten waar je aan denkt. Schrijf het op één blaadje. Ieder.
Wat staat er achter de blokjes? Vlgnd. dia Instructie: 1.De maker plaatst foto’s achter de blokken van elke dia. Om te spelen: 1.Bedenk (eenvoudige)
De grote heide-KLASSE-quiz
 Zet voor elk groep een pion op ‘start’  Eerste groep gooit met dobbelsteen  Aantal ogen dobbelsteen bepaalt kleur kaartje  De groep beantwoordt de.
Woordraadstrategieën
Spelen Instructions: 1) Verdeel klas in teams. 2) Stel een vraag aan een team. 3) Bij een goed antwoord mag er aan het rad gedraaid worden. 4) Typ het.
Etappe 19 Het informatiedoublet Etappe 19 Het informatiedoublet.
Introductie SLC 31 augustus Welkom terug!!!
Sleutels, codes en aanwijzingen
Opdrachten en eindopdracht
Dingen in de kring van nonverbaal naar verbaal en weer terug Suzanne van Norden en Lucie Visch Workshop Een vluchteling / asielzoekerskind in de groep.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
GEZICHTSBEDROG Probeer alle figuren hierna zo goed mogelijk te bekijken en geef mogelijke verklaringen.
Je kunt kiezen uit 4 categorieën muziek Raad welke muziek je hoort Bij een goed antwoord krijg je het aantal punten dat bij de vraag hoort Op het eind.
Paragraaf 6.2 Antwoorden.
Schatronde.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Verjaardagsronde. Verjaardagsronde: In de verjaardagsronde zitten de teamleden om en om in een kring. Met het ‘cadeau’ op schoot beantwoorde de teamleden.
De jongens tegen de meiden
De grote leeuwkes quiz.
een raadselliedje met de vormen van de logiblokken
Het informatiedoublet
WELKOM.
Sleutels, codes en aanwijzingen
Start plaatsnaamronde
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 1
DE superquiz.
Voorvoegsels.
De ideale gamecomputer
WELKOM.
HOOFDSTUK 8 DE ZWAKKE TWEE, OVERSLAGEN, CLAIMEN
Het 24 spel.
Sleutels, codes en aanwijzingen
Sleutels, codes en aanwijzingen
Examentraining.
Ik hou van social media Mediabegrip week 27.
Computer Quiz.
Deel 1: de wereld volgens Poetin?
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
De betekenis van onze geloofsbelijdenissen
Bridge onder begeleiding
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 3
Pythagobord.
Hoofdstuk 1 Krachten Wat gaan we doen vandaag? Terugblik
Transcript van de presentatie:

KEN JE KERK

Maak 2 of meer teams Start de PPT (alleen op de laptop). Beeldscherm alleen zichtbaar voor degene die aan de beurt is. Spel 1 Deelnemer team A. omschrijft het voorwerp zonder de naam te noemen. Voorwerp geraden binnen de tijd= 1 punt. Als ook de plaats waar het voorwerp hangt/staat/ligt= 2 punten Niet geraden, dan mogen andere teams één antwoord geven, goed = 2 punten ook de plaats goed=4 punten 5. Hierna voorwerp laten zien op beeldscherm SPEL 2 Spelleider omschrijft het materiaal, de kleur, de functie en eventueel de betekenis. Teams raden één voor één tot het voorwerp geraden is