Zorgen voor een succesvol resultaat

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stage voorlichting TVWO 4 in
Advertisements

Lucas, uw partner bij uitstek
Advies AO Wielerbond De Euromasters
Communiceren Leidinggeven Blz. 53.
Programmaradendag van Kabelraden.nl
NA SCHOOLS BREDE SCHOOL IK BEN OKÉ.
Wordt de patiënt door ICT ondersteund in het vervullen van zijn behoeften(zijn leefwereld)? Wouter Meijer 4C-able BV.
7.3: Trampolinebed of hangmat? Intro HC Opdracht HW + nakijken.
Evelyne Steensels Lieze Vanderhoydonck
Inleiding Product van Microsoft
Hoe teken je een klimaatgrafiek?
Leeskringen in het onderwijs Saskia Visser Wetenschapswinkel Taal, Cultuur en Communicatie/Alfasteunpunt.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Welkom Afsluiting KC en hoe verder!. Klas 3 sluit kc af Klas 3 is laatste jaar van project Kunst & Cultuur. Leerlingen krijgen eindbeoordeling per vak.
Academiejaar ste bachelorjaar Informatica en Informatica ICT Afspraak met de coach op vrijdag 6 oktober zie lesrooster Check mail en Bb.
Weekend kring. Hilal Kaya 8B.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Werken in een arbeidsorganisatie H2 Werkhouding Assistent verkoopmedewerker.
Sales H4 Onderhandelen en offreren
NU Burgerschap Harald Veldman en Ingrid Leegsma 10 maart 2015 NU Methoden Congres.
Woordenschat groep 5 Thema 5, les 4
Kiezen voor zorg in de laatste fase Herman Haverkort KITTZ.
Onze doelen en visie in beeld
Etalage Domotica. Afspraak met de klant maken Bereid samen het telefoongesprek voor. Voer het telefoongesprek Juiste toon spreken, duidelijk en verstaanbaar.
Start SD&V Start examen SD&V Kader- en Basisberoeps Doel: structuur en overzicht [februari - mei] SportDienstverlening& Veiligheid.
Even voorstellen .
Hoe stuur ik mijn BTW nummer door naar jeunesse ! Klik op backoffice.
VVR302 SLC42R3 Marcel de Voogd 8 februari  Opdracht(en)  Ieder blok een gesprek: (planning einde van deze bijeenkomst)  Procesadvisering  Onderhandelen.
Welkom bij de Week van het Succes!
Administratie ‘Wat is administratie?’. Wat is administratie? “Administreren is vastleggen, op papier of elektronisch, wat er in jouw onderneming gebeurd.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
Vrijwilligerswerk. Proces Team samenstellen Verantwoordelijkheden – Contact opnemen met personen die zijn aanbevolen als geschikte leider – Opvolgen.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
STAPPENPLAN VOOR HET MAKEN VAN EEN LEESTOETS LEESRONDE 1 - ORIENTEREND: -Lees titel, tussenkopjes etc. -Lees eerste en laatste alinea -Formuleer hoofdgedachte.
CONTEXT VAN EEN PROJECT Waarom en waarvoor doen we het?
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
Je hebt iets te kiezen op het mbo!
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
IDDINK BOEKENSERVICE.
Nieuwe gewoontes aanleren met SharePoint
Informatieavond juni Informatieavond juni 2017.
1. opening ALV / uur 1. WELKOM - filmpje
Leer de notenamen C – positie hoog.
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
Wilt u uw kleding uit Brunssum bedrukken?
Deel 4: Spreken en gesprekken
Vwo 6 – week
Profielkeuze avond Havo 3 23 november 2017
travel margie’s margie’s travel
Commissie voor vrijwilligerswerk
Inleiding voor productieplanning
Aan het werk! Een les over vacatures, beroepsvaardigheden en
Breuken optellen en aftrekken
Project English BOL niveau 4.
Werken in een arbeidsorganisatie
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Gepresenteerd door [Naam]
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Informatieavond voor de ouders van de leerlingen van H3C
Breuken optellen en aftrekken
Minimaal €221,- per maand minder
Transcript van de presentatie:

Zorgen voor een succesvol resultaat Inkoopreizen Zorgen voor een succesvol resultaat

Overzicht Inleiding Doel Een inkoopreis voorbereiden Internationaal reizen Ontmoeting met de klant De koopwaar kiezen De overeenkomst sluiten Opvolging Vragen en antwoorden Boek signeren

Een inkoopreis voorbereiden Ken uw behoeften Ken uw klanten Ken de huidige trends Vergaderingen plannen De reis plannen De inkopershandleiding lezen Inpakken wat u nodig hebt

Internationaal reizen Ken de cultuur Lees de laatste adviezen Controleer uw paspoort Werk uw inentingen bij

Ontmoeting met de klant Uzelf voorstellen Geschikte kleding kiezen Goede relaties opbouwen

De koopwaar kiezen Is het beschikbaar? Is de kwaliteit goed? Wat is de productietijd? Wat is onze winstmarge?

De overeenkomst sluiten Voorwaarden onderhandelen Wederzijdse afspraken over de planning De juiste contracten tekenen

Opvolging Papierwerk inleveren Contact houden met de klanten De bestelling volgen Kwam de bestelling op tijd? Was de bestelling onbeschadigd? Hebt u de juiste hoeveelheid ontvangen?