H2 Toedieningswegen en –vormen Farmaceutische patiëntenzorg

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Geneesmiddelgebruik bij senioren
Advertisements

LET OP !!! © 2011 Nederlandse Reanimatie Raad
Differentiatie in de klas
LET OP !!! © 2011 Nederlandse Reanimatie Raad
LET OP !!! © 2011 Nederlandse Reanimatie Raad
De ogen Basisstof 3.
1.3 Practicum en veiligheid
VOS/DCI project Aanbesteed door : FOD Volksgezondheid, DG2 Coordinatie : BCFI Deadline: 31 mei 2007.
Introductie.
instructie presentatie
Huid Vacht.
Photoshop opdracht “Object” Zoek een afbeelding van een object Minimale resolutie: 500x500 pixels Maak op je harde schijf een aparte folder voor deze opdracht.
Werken aan creativiteit Het Kunstexperiment – Werkplaats Kindergemeenschap.
Informatievaardigheden
OFC28 mediawijsheid les 4.
Deel 2 (individueel) personalizen van de objecten 30 minuten.
Hogeschool Rotterdam Communication & Multimedia Design ABV Mondeling Presenteren / jaar 1 lente ABV zomer Samenwerken Les 3: Teamspirit / Teambelang /
Waarnemen.
Exponentiele groei en procenten En weer een opdracht uit het huiswerk.
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Over mijn lijf Even inoefenen Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen Keer.
Is premedicatie bij de tandarts nog wel van deze tijd?
LET OP !!! © 2015 Nederlandse Reanimatie Raad
Temperatuur BOL basisjaar 2013 E. Flink.
VPH Les 2.
Fietsparkeer Management Systeem Achterkant:Voorkant: Platforms van derden. Bijv NS, MyWheels, RET etc Open data voor apps en routeplanners FMSservice Barcodestalling.
Divergeren Deze powerpoint ga je aan de slag met verschillende divergerende technieken. Hierbij bedenk je zoveel mogelijk ideeën. Bij een brainstormsessie.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
HET LICHAAM Almudena Molina Cobos. HET LICHAAM (lichamen)
/ 51 LET OP !!! © 2015 Nederlandse Reanimatie Raad Deze PowerPoint en de afbeeldingen zijn auteursrechte- lijk beschermd. U mag deze PowerPoint.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
Discussie les 5 Bron afbeelding:
Basisstof 6. Gezonde longen en luchtwegen Opdracht: Maak een tabel van de aandoeningen genoemd in basisstof 6. Vermeld de aandoening. Wat zijn de ziekteverschijnselen?
Blockchaintoepassingen met een publiek belang in Groningen mei 2017
Exponentiele toename en afname
Toedieningswegen medicatie
Lesweek 2 Theorie pagina 173 t/m 181 De Schijf van Vijf
WELKOM.
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Workshop Duurzaamheid
WELKOM.
Toedieningswegen en toedieningsvormen
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Medicatie oog-oor-neus
Ik doe niet mee! Opdracht:
Een instructie schrijven
Thema Zintuigen.
Hoofdstuk 2. Doel en gebruik
Project geneesmiddelenkennis doktersassistentenopleiding
Kies een steriel gaasje dat de wond ruim bedekt.
Geneesmiddelen.
Opdracht interview Ouderen & Technologie
Parafilie Les 9.
Pathologieën genitaalapparaat
Toedieningswegen medicatie
LET OP !!! © 2015 Nederlandse Reanimatie Raad
Kies een spel of luister naar de liedjes
ADL Les 1.
Doolhof. doolhof doolhof Maak een routine die de ‘hekken’ tussen de cellen weghaalt Maak een 2-dimensionale array met kolommen en rijen aangeklikt.
Les 3: regels en afspraken met de klas
Toedieningswegen en toedieningsvormen
ADL Les 1.
VPH Les 2 medicate.
Anatomie en Fysiologie
Pak je boeken! Paragraaf 2.1
Art & Design Grafisch vormgeven
Art & Design Grafisch vormgeven
Kunst, Wetenschap & Technologie Irritant! groep 6 t/m 8
Transcript van de presentatie:

H2 Toedieningswegen en –vormen Farmaceutische patiëntenzorg Opdracht H2 Toedieningswegen en –vormen Farmaceutische patiëntenzorg

Keuzeopdrachten Keuzeopdracht 1: Orale toedieningsvormen Keuzeopdracht 2: Toedieningsvormen voor neus, oor, mond en oog Keuzeopdracht 3: Toedieningsvormen voor de luchtwegen Keuzeopdracht 4: Toedieningsvormen voor op de huid Keuzeopdracht 5: Rectale en vaginale toedieningsvormen Vertel iets over de toedieningsvorm, leg uit hoe en waarom het wordt gebruikt, wat moet de patiënt weten? etc Keuzeopdrachten

Expertgroepen Vorm een groep van 3 a 4 personen Kies een opdracht (1 t/m 5). Maak in de groep de opdracht in 30 minuten. Nummer ieder groepslid in 1, 2, 3, 4 Er worden nieuwe groepen gevormd: nummers 1 bij elkaar, nummers 2 bij elkaar etc (experts) Iedere expert presenteert de uitkomst van de opdracht in max. 5 minuten. Er mogen ook vragen worden gesteld. Expertgroepen