Zitobject.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Maak een tentoonstelling
Advertisements

“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Les 7 Deze les duurt 90 minuten
Escher.
Thema: mijn schaduw verrast me
In deze presentatie kijk je naar een aantal filmpjes.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
OFC28 mediawijsheid les 4.
Wikiwijs.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Mobile.
F O T O – O P D R A C H T.
Project “Horizon Verbreden”
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
B-CAD Technisch tekenen les 2
Module ‘Kijken naar Kinderen’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 6 Pascal van Schajik.
Technologie Klas 1g1 3 e lesuur Vrijdag 30 oktober 2015.
Welkom Voorstellingen: TEC Coördinator, TEC leerlingen leerjaar 1 Verschil tussen brugklas-TEC en reguliere brugklas? Inhoud lesprogramma TEC klas Wat.
Ontwerp je eigen kwartet
ONTWERPEN Tuin of grootgroen op AOC N32 - N42 - Gr Lyceum -Twello.
Klik om het opmaakprofiel van de modelondertitel te bewerken Wat is kunst?
Kunst in samenhang W&T en Kunstzinnige Oriëntatie.
Activerende teksten.
Cliënt en mediawijsheid Les 8 en 9, Domotica. domotica  Domotica wordt steeds meer toegepast in de zorg, en gebruikt om mensen langer thuis te laten.
Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 1: Marc Mulders (glas) i.s.m. De Pont museum Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 1: Marc Mulders (glas)
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Wegwijs Groep 8 Thema 4De buurt en verkeer Introductieles: 30 minuten Zelfstandig werken: 90 minuten Afsluiting: 30 minuten. presenteren.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Fotopresentatie Acadin winterwedstrijd
Lichtschilderij Genesis 1:3-5
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Onderhouden bestratingen
Serious Playground a teachers tool to teach art Inleiding/ introductie
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Puntentelling Teams Geschat
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
© UNIEK IN DE KLAS.
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
Wegwijs Groep 8 Thema 5 Reizen en verkeer Introductieles: 30 minuten
Dag 2:
Beste Havo 4..
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
4 Keuze vakken, Durf jij er voor te gaan ?
Kennismakingsspellen
Wat heb je nodig? Schaar, lijm, computer en een printer.
Edward de bono; 6 denkhoeden
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
MODE BLOK 2 PERIODE 1.
Jongens en meisjes …verschillende rollen
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
ADL Les 1.
Bouwen.
Art & Design Productvormgeving.
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
Kunst zonder grenzen Les 2C en 2D Non-conformisme.
ADL Les 1.
Project gamemarket Les 1.
voorbeeld volgende bladzijde terug
Art & Design Grafisch vormgeven
Art & Design Grafisch vormgeven
Wat heb je nodig? Een idee en een fototoestel of digitale camera
voorbeeld volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
Kunst, Wetenschap & Technologie Irritant! groep 6 t/m 8
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

zitobject

Komende periode gaan we werken aan het thema ”zitobject” Komende periode gaan we werken aan het thema ”zitobject”. Neem een blad, maak een woordweb waar je nu aandenkt. Hiervoor heb je 5 minuten de tijd. Bespreek wat je hebt bedacht in groepjes.

Onderstaande filmpjes gaan over kunstenaars die met dit thema aan de slag zijn gegaan. Bekijk ze. https://hetklokhuis.nl/tv-uitzending/3868/Design%2C%20stoel# https://hetklokhuis.nl/tv- uitzending/1545/Hoe%20is%20het%20toch%20met?:%20Marcel%20W anders#

Situatie: Op de Dutch designweek te Eindhoven zijn ze op zoek naar nieuwe talenten. Er wordt een prijs uitgereikt van 10.000 euro aan ontwerpers onder 18 jaar.Om bij de jury in de smaak te vallen is het de bedoeling dat jij met vernieuwende ideeën komt. terialen, andere vormgeving, iets anders…… anders……dagewoonJij wil namelijk in oktober met de prijs en contract naar huis……

Je hebt de keuze uit een 2d of een 3d opdracht Je hebt de keuze uit een 2d of een 3d opdracht. 2D Maak een folder met afbeeldingen van 10 verschillende zitobjecten die allemaal een verschillend thema hebben. Je mag hierbij tekenen, schilderen, mediagebruik. Zorg ervoor dat je elk object van drie kanten tekent.

3d-opdracht Je maakt 3 verschillende ontwerpen van een zitobject 3d-opdracht Je maakt 3 verschillende ontwerpen van een zitobject. Hiervoor neem je een thema dat je op 3 manieren uitwerkt in de vorm van een zitobject. Je zitobject mag uit maximaal 30 % uit hout bestaan, dus probeer eens iets anders uit. Lijmpistoollijm is niet toegestaan. een foto van

Je fotografeert je serie zitobjecten van diverse kanten, print deze uit en voegt deze toe aan je presentatie.

Probeer gebruik te maken van nieuwe materialen en technieken die niet voor de hand liggen. Kom met een origineel idee, de jury heeft niks aan dezelfde objecten….