Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

Regie in Eigen hand Hans van der Knijff 15 mei 2013.
Heerlijk Wonen marketing
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Social media gebruiken om een baan te vinden
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Arteveldehogeschool Office management
Netwerk en Innovatie ARK De Innovatie broedplaats.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Social Media.
Een stageplaats met Social media
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
|Datum bureau van de universiteit next careers advice 1 Jos Karssies Studentendecaan en Loopbaanadviseur NEXT Careers Advice Met alumni om de.
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het nieuwe solliciteren:
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Iris Koele Pieter Manager ? Dag Pieter, Mag ik je Pieter noemen? Maak het jezelf makkelijk, ga rustig zitten en…… geniet van deze klantbeleving… In deze.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
ELRC Workshop in Den Haag, Nederland, Kunt U Bijdragen? 1.
International Day of Peace Voorstel aan JCI Nederland.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Digitale tools: SlideShare
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Introductie social media
Sociale media inzetten
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social Media & Sport Deel I
De Verander versneller Workshop op 30 november 2017.
Inleidende Module Waarom Web 2
Op weg naar nieuw cultuurbeleid
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
Oost west thuis best Netwerken doe je zo..
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Solliciteren met Social Media
Twitter • LinkedIn • Facebook
Ontdek jouw persoonlijke voorkeursstijl
Sociale media Beeldgebruik
Rolwisseling van student naar docent
Transcript van de presentatie:

Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf ! Gastspreker Sarien Hage Eventmanager Louis van Kaam Twitter • LinkedIn

Wie kan veranderen, blijft trouw aan zichzelf! Welkom en opening Doelstelling workshop Verwachting deelnemers

Wie kan veranderen, blijft trouw aan zichzelf! Conceptprogramma Waarden oefening Tijdsverslinders W.W.W. Diamantmodel

Wie kan veranderen, blijft trouw aan zichzelf! W.W.W. Wat? Niets of iets Wie? De ander of ikzelf Wanneer? Later of nu

DENK&GA.Hugh Dow.diamantmodel. Diamantmodel Hugh Dow DENK&GA.Hugh Dow.diamantmodel.

DENK&GA.Hugh Dow.diamantmodel. Kiezen Doelstelling Proces Waarden DENK&GA.Hugh Dow.diamantmodel.

DENK&GA.Hugh Dow.diamantmodel. Kiezen Wat? Doelstelling Waarheen? Proces Hoe? Waarden Waarom? DENK&GA.Hugh Dow.diamantmodel.

Tips, verbeterpunten en interessante contacten? Vragen? Tips, verbeterpunten en interessante contacten? denk.en.ga@kpnmail.nl sarienhage@gmail.com 06 23 22 86 02

Social media inzetten voor professionele doeleinden Dank je wel! Twitter • LinkedIn • Facebook Volgende DeBroekriem event Hilversum 18 september Social media inzetten voor professionele doeleinden