E-health domotica E-learning

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redactioneel schrijven Les 2
Advertisements

Redactioneel schrijven Les 1
Een lessenserie van drie lessen
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Gewoontes / verslaving
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Algemene Economie Havo Lesinhoud 1.Vorige week 2.Vergrijzing 3.Opdrachten maken 4.Opdrachten bespreken 5.Vooruitblik volgende week.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Thema 2, week 1.4 Leerdoelen en instructiemodellen 22 september 2014
Welkom Docent: Siri Kruit Programma les 6 Welkom; Presentaties : -Gokverslaving - nabespreken Bespreken eindopdracht- klassikaal & in.
Psychologieles 12 lesweek 2
Pilot Cursus Vakverbreding Toetsing 2008 Les 1 A.Materialen: A.Materialen: Reader is te vinden op Reader is te vinden op
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
VAKDIDACTIEK PEDAGOGIEK Bijeenkomst 2.1 Kopopleiding – Vakdidactiek Docent: Sanne van Kessel.
Bijeenkomst 1.2 Vakdidactiek. Inhoud bijeenkomst 1.2  Themabijeenkomsten vanmorgen  Doelen voor vandaag  Einddoelen  Uitleg leertaak 1 + opdrachten.
Cliënt en mediawijsheid Les 8 en 9, Domotica. domotica  Domotica wordt steeds meer toegepast in de zorg, en gebruikt om mensen langer thuis te laten.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
S/K/L 4.6 DIALOOG/OVERTUIGEN/OVERHALEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.Wat een dialoog is. 2.Het verschil tussen overtuigen en overhalen 3.Strategie om.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
MEDIAWIJSHEID LES 2 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Vorige les: Zoeken op het Internet. Herkennen van betrouwbare sites. o Lessen Mediawijsheid Les 1:
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Observeren Les 3.
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Communicatie Les1.
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Acceptatie en Adoptatie Thema Technologie bij jezelf: 1A_TVB01
Genocides.
Overtuigende tekst/betoog
Zorgvragers in de VVT.
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Les 1 “Drie methodieken” thema 9.1. en 9.2.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Instructie geven en uitvoeren
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
Vwo 6 – week
Gezondheid Les 1.
Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
Voeren en verzorgen Blok 2, Paard en ezel.
Ontwikkelingspsychologie 1.1 Periode 1. Les 1 Introductie
E-learning, E-health & Domotica
E-learning E-health & Domotica
Gezondheid Les 1.
Opdracht interview Ouderen & Technologie
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
Wat heb je nodig: Pen en papier en een fototoestel.
Omgaan agressieve klanten
Gesprekstechnieken Les 6.
10.2 Hoe ontstaan conflicten?
Ontwikkelingspsychologie
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Begeleiden les 1.
E health, Domotica en E-learning
E-health en Domotica Les 5.
gesprekstechnieken Les 2
ADL Les 1.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
ADL Les 1.
Kritiek geven en krijgen
Project gamemarket Les 1.
SO bespreken: wat was moeilijk?
Transcript van de presentatie:

E-health domotica E-learning Les 7

Wat gaan we vandaag doen? Opdracht: ‘Waar ligt jouw grens?’ Zelfstandig werken Uitleg vervangende opdracht presentaties (eventueel) Afsluiten

Waar ligt jouw grens? 1. Eerst individueel voor jezelf de vragen beantwoorden (opschrijven). Motiveer je antwoord! 2. Bespreek het met je buurman of buurvrouw 3. Zitten jullie op 1 lijn? Waar verschillen jullie in? 4. Klassikaal nabespreken

Waar ligt jouw grens? 1. Zou jij Whatsappen met je cliënten? 2. Wanneer wel, wanneer niet? 3. Zou jij als het zou kunnen een chip plaatsen in je lichaam waar je mee zou kunnen betalen? 4. Als jouw moeder (ouder/verzorger) in het verpleeghuis zou liggen, zou je dan ook blij zijn met camerabewaking? 5. Zou je zelf gebruik maken van een gezelschapsrobot? 6. Vind jij ook dat zorgmedewerkers beter op de hoogte zouden moeten zijn van de werking van technologie?

Zelfstandig werken Eindopdracht: Jullie gaan zelf een website maken: Korte introductie over jezelf (wees creatief!) Ervaringen met ICT, E-learning Visie stuk schrijven op onderwerp naar keuze omtrent E-learning/E-health en domotica (geef dit door aan docent welk onderwerp je wilt kiezen) Individuele opdrachten van de Wiki Tip voor visie stuk: Ga op zoek naar artikels of denk aan de presentaties van vorige week!

Vervangende opdracht presentaties Opdracht: verschillen tussen senioren Senioren kunnen nogal verschillen qua technologiegebruik. Bekijk onderstaande filmpjes (wiki) (mag nu in de les (oordoppen) of thuis). https://www.npo.nl/man-bijt-hond/21-01-2013/NCRV_1585613? https://www.youtube.com/watch?v=8IdXcD4X7bQ&feature=youtu.be Je schrijft (minimaal 1 a4) waarin meneer Strubbe en mevrouw Post in verschillen. En hoe komt het dat meneer Strubbe enthousiaster is over technologie?

Afsluiten Deadline inleveren eindopdracht is in les 9 (17 april) ! Link sturen naar docent! Tot volgende week!