voorbeeld lay-out & interactiviteit

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Werk in de regio In deze box gaan de leerlingen op bezoek bij een bedrijf of instelling. In opdracht van de regionale pers maken ze een reportage over.
Advertisements

Professional in Beeld Henk Meijer Ontwikkel het jonge talent in het Westland Docenten professionaliseren en leerlingen plukken de vruchten.
Projectplan schrijven & Financiën zoeken
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Het verhaal van Omix het onderwijs en de basisvaardigheden
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Presentatie Advies rapport voor: “Museum het Valkhof”
Molen Ceres Mogelijke ontwikkeling terrein rond molen Ceres.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Risico’s SEPA implementatie bij Dyade Dienstverlening Onderwijs
Maatschappelijke stage
Fitnesscentrum In deze box organiseren de leerlingen de feestelijke opening van fitnesscentrum Move-it. Ze stellen het dagprogramma op (waarbij een vip.
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
Toedracht multimedia (Liesbeth).
Ict Biografie. Stan Meppelink 3m3 Meneer Ahuis Ict biografie.
Koning Midas.
Woord van Leven December 2012 “Wie Hem ontvingen en in zijn naam geloven, heeft Hij het voorrecht gegeven om kinderen van God te worden” Johannes 1,12.
Ken je Bedrijf?! Quiz Instructie voor de quizmaster en zijn/haar assistent: Neem vooraf de vragen door, plus de antwoorden die je onder iedere sheet in.
Voorbeeld tbv leerlijn ICT Multimedia Opleidingskunde, Training & Human Development Voorbeeld van actieknoppen In dit voorbeeld zie je een praktisch voorbeeld.
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Stimuleringsactiviteiten Innovaties in de zorg
Inhoud presentatie Introductie Onderzoek (theoretisch kader)
Bedrijfsnaam/Logo. Foto Product Bron: Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits of Engels* Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Moet ‘t misschien anders..?. Wat vraagt deze tijd van een school?
Informatievaardigheden
Strategisch account management inleiding
Ouderavond toekomst Martinusschool Beegden.  Welkom  Doel van de avond informeren en afstemmen:  Wet en mogelijkheden  Historisch perspectief  Stand.
Wij zijn SO CONTENT En u?. Interruptiemarketing Contentmarketing Het creëren en delen van informatie, om klanten aan te trekken en aan je te binden.
Evenwicht in sturing.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
Week 2.  Theoretische inleiding vaardigheden  Bespreken van de verdiepende leervraag  Oefenen met vaardigheden  Laatste uur: zelfstandig oefenen.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Vragen Business IT & Management
Welkom Masterclass Wervend Schrijven. Wervend schrijven kenmerkt zich door… eigen formulering eigen opbouw eigen doel extreme afstemming op de doelgroep.
Hoofdstuk 13 Internetmarketing. Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties.
Mark Manders. Oriënteren & Categoriseren Consensus Verdelen begrippen Werkgroepen maken Uitleg opdracht Vandaag.
10/01/2012. Partner voor dit proces MTI 2 (the Marketing, Technology, and Innovation Institute) Netwerk van universiteitsacademici met bedrijfservaring.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Inkoop Uitvoeringscentrum Noord & NEGOMETRIX
Banking - Waar te Betalen
The Lean Start-Up H9 + H10 MO301E.
Communicatie 7e les.
Opleiden binnen de dijkbewakingsorganisatie.
Meetpunt:meer expertise over slim meten
Profielkeuze Kwaliteiten Bedrijvenbezoek
gemaakt door Nieck en Marijn
Bescherming Persoonsgegevens
Slimme kleinverbruik meters E+G
Welkom Bladeren door de dia’s kan met een muisklik
Online Marketing voor het MBO
Bedrijfseconomie, Ondernemerschap en Financiële Zelfredzaamheid
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Projectplan schrijven & Financiën zoeken
Taalhulp voor een PowerPoint: lay-out
KEUZEVAKKEN ECONOMIE & ONDERNEMEN voorlichtingsavond S. Alibasic
Organogram Algemeen Directeur
Inleiding veiligheidsmap
Diervriendelijke muizenval
11. Ongevallen 11.1 Wat te doen bij incidenten?
Participatie bij initiatieven:
Hoe maak je een grafiek met Excel.
leerlijn ICT Multimedia – Bijeenkomst 1
De onderneming Hoofdstuk 7 1, 2, 3… GO!.
Art & Design Grafisch vormgeven
Art & Design Grafisch vormgeven
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

voorbeeld lay-out & interactiviteit stoppen voorbeeld lay-out & interactiviteit gemaakt in PowerPoint voorbeeld klantvriendelijkheid voorbeeld wie zit waar

Klantvriendelijkheid: stoppen Klantvriendelijkheid: Onze klanten beschouwen wij als koning. Dat betekent dat we in elke klantcontact rekening houden met 3 aspecten. Onze 3 gouden regels: 1. Inhoud 2. relatie 3. proces

Inhoud Klantvriendelijkheid: 2. relatie 3. proces stoppen hier komt dan een verklarende tekst waarom dit onderdeel zo belangrijk is voor het bedrijf en op welke wijze je daar invulling aan geeft Klantvriendelijkheid: Onze klanten beschouwen wij als koning. Dat betekent dat we in elke klantcontact rekening houden met 3 aspecten. Onze 3 gouden regels: 1. Inhoud 2. relatie 3. proces

relatie Klantvriendelijkheid: 2. relatie 3. proces stoppen hier komt dan een verklarende tekst waarom dit onderdeel zo belangrijk is voor het bedrijf en op welke wijze je daar invulling aan geeft Klantvriendelijkheid: Onze klanten beschouwen wij als koning. Dat betekent dat we in elke klantcontact rekening houden met 3 aspecten. Onze 3 gouden regels: 1. Inhoud 2. relatie 3. proces

proces Klantvriendelijkheid: 2. relatie 3. proces stoppen Onze klanten beschouwen wij als koning. Dat betekent dat we in elke klantcontact rekening houden met 3 aspecten. Onze 3 gouden regels: 1. Inhoud 2. relatie 3. proces voorbeeld tbv leerlijn ICT MultiMedia Opleidingskunde, Training & Human Development hier komt dan een verklarende tekst waarom dit onderdeel zo belangrijk is voor het bedrijf en op welke wijze je daar invulling aan geeft

stoppen wie zit waar? Ga met je muis over het gebouw en ontdek de verschillende bedrijfsonderdelen.

stoppen wie zit waar? Ga met je muis over het gebouw en ontdek de verschillende bedrijfsonderdelen. Onderzoek & Innovatie

stoppen wie zit waar? Ga met je muis over het gebouw en ontdek de verschillende bedrijfsonderdelen. Preventie & BHV

stoppen wie zit waar? Ga met je muis over het gebouw en ontdek de verschillende bedrijfsonderdelen. Directie business I&O

stoppen wie zit waar? Ga met je muis over het gebouw en ontdek de verschillende bedrijfsonderdelen. Financiën

stoppen wie zit waar? Ga met je muis over het gebouw en ontdek de verschillende bedrijfsonderdelen. Archief