Marije Link, teammanager Publieksplein (Belastingen en Burgerzaken)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

Communicatie Actieplan Jeugd Werkgelegenheid
1 Club & cultuur Hockey •Sportiviteit voor prestatie, proces voor resultaat, plezier en prestatie gaan hand in hand •Elk lid kans op maximale ontwikkeling,
Wie zijn we en wat drijft ons? Cameleon, cultuur die je beleeft.
Scoren met eHerkenning. - Waarom wij aansluiten op eHerkenning? - Zoetermeerse aanpak aansluiting eHerkenning? - Hoe geïmplementeerd? - Stand van vandaag.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Workshop OGW in de klas..
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Studielandschap Tilburg PenA Sebastiaan van der Wal 09 november 2006.
11 Mediavoorzieningen Fontys Hoe verder na 23 dingen?
Integrale kwaliteitszorg (IKZ)
Bijeenkomst Sociaal Beleidskader RUD’s 11 april 2012 Amersfoort.
Afdeling Studietoelagen Kwaliteitsnetwerk 31 januari 2005.
STELLING Zelfcontrole door bedrijven zal toezichtslast met 50% verminderen.
“Doen we het wel goed?” Na het papier, nu de praktijk.
Basisboek marketingcommunicatie
Beweeg je buurt 2: een vervolgstudie gericht op het beweeggedrag van kinderen Jolanda Habraken Tranzo, Tilburg University.
Multichannel Management Visie Werkpleinen
Workshop Teamleiders OGW en sturen op OGW.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De dienstverlening bestaat uit:
Conferentie 21 nov 2014 Oriëntatie op wetenschap, ANW in transitie.
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Ambiance en binnengaan
Prokkelen.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
« Communicatie » Netwerk verkeer Myriam Adriaensen, Afdeling Gedrag en Beleid.
Communicatieproblemen
Sibemaweg DC Maastricht. Bedrijfsdienst. Receptie en Telefonie Post en Repro Huisvesting Arbowet / Veiligheid / BHV –Preventiemedewerker Open.
Zorgbelang Gelderland & aanpak laaggeletterdheid
Opdracht workshop.  Maak met je groepje 2 filmpjes over de verblijfsfase  1 filmpje zoals het hoort en 1 filmpje met verborgen fouten erin.
Interculturele communicatie
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Management en leidinggeven
Rekenkameronderzoek naar integriteit: een balanceernummer Ellen van Schoten Secretaris Algemene Rekenkamer Seminar Integriteit Rekenkamer Rotterdam.
Communicatie is de basis
Titel Hospitality experience. Klantreis Bij Hospitality zetten wij de klantbeleving centraal. Wij ondersteunen klanten in de optimale gastvrije klantreis.
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
Bouwbeleidsplan Leudal. Waarom een bouwbeleidsplan Landelijke ontwikkelingen met als speerpunten: verminderen regeldruk, lastenverlichting voor burgers.
‘De interne aanpak’ Karlien Zomer
Wabo en omgevingsvergunning kansen voor Gouda Martin Netten Afdeling Bouw en Woningtoezicht.
Instrument of houding? Implementatie van regionaal en lokaal integraal volksgezondheidsbeleid.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Vakmanschap en kennisontwikkeling ESF-congres 19 mei 2015 Menno Meihuizen Ministerie SZW Directie Participatie en Decentrale Voorzieningen.
Privacy Sociaal Domein. Voorstel  Vaststellen kadernotitie gegevensdeling & Privacy.
Decentralisaties Werk, Wmo en Jeugd - Gevolgen situatie in Den Haag - Beleidskader Sociale Agenda ABR.
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Campagne taalvaardigheid
Inleiding Gerard Erents 23 maart 2017
Gezondheid en leefstijl
Communicatie 5e les.
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Inleiding website NuenenHelpt.nl voor zorgprofessionals en verwijzers
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Ontwikkelingspsychologie voor het Onderwijs
Van digitale dienstverlening naar regels
"sizzen is neat, mar dwaen is in ding"
Implementatietraject Doorontwikkelen BRON vo
In gesprek over werkdruk
De succesformule van Dienstverlening
Ratificatie VN-verdrag: 14 juli 2016
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Platform Duurzaamheid VGN Trippple-aanpak
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Installaties.
Workshop Checklist informatievoorziening
Encour strategie Beleidsplan
Statushouders in de gemeente Schouwen-Duiveland
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Transcript van de presentatie:

Marije Link, teammanager Publieksplein (Belastingen en Burgerzaken) Linda van Gelder, regisseur integrale dienstverlening

klantreizen Groot(s) omgevingsvergunning, bouw en woningtoezicht, evenementenvergunning Maar ook: vragen uit telefonie: ZoetermeerPas Extern uitgevoerd: multiprobleem gezin; wens vanuit het inspectierapport Een herinrichting van een gebied rondom een aantal flatgebouwen: met name onderwerp: communicatie

Gastgerichtheid houding en gedrag Dienstverleningscans olv de Hotel Management School Maastricht Ambassadeurs – ambassadeursprofiel Houding en cultuur in beeld gebracht

Gastvrijheid

Interne bewustwording Workshops dienstverlening met een aantal werkvormen, bijvoorbeeld praten over stellingen of de checklist Hoe dienstverlenend ben jij? Binnenkort op de VNG website te vinden als voorbeelden. Social Intranet – groep Dienstverlening

Waar leren we van? Keten van positiviteit Klachten Klantreizen Ambassadeursbijeenkomsten

Waar wachten we op? De dienstverleningsformules: formats op basis waarvan we dienstverlening aanbieden en uitvoeren.