Marije Link, teammanager Publieksplein (Belastingen en Burgerzaken) Linda van Gelder, regisseur integrale dienstverlening
klantreizen Groot(s) omgevingsvergunning, bouw en woningtoezicht, evenementenvergunning Maar ook: vragen uit telefonie: ZoetermeerPas Extern uitgevoerd: multiprobleem gezin; wens vanuit het inspectierapport Een herinrichting van een gebied rondom een aantal flatgebouwen: met name onderwerp: communicatie
Gastgerichtheid houding en gedrag Dienstverleningscans olv de Hotel Management School Maastricht Ambassadeurs – ambassadeursprofiel Houding en cultuur in beeld gebracht
Gastvrijheid
Interne bewustwording Workshops dienstverlening met een aantal werkvormen, bijvoorbeeld praten over stellingen of de checklist Hoe dienstverlenend ben jij? Binnenkort op de VNG website te vinden als voorbeelden. Social Intranet – groep Dienstverlening
Waar leren we van? Keten van positiviteit Klachten Klantreizen Ambassadeursbijeenkomsten
Waar wachten we op? De dienstverleningsformules: formats op basis waarvan we dienstverlening aanbieden en uitvoeren.