Workshop pitch BloemistExclusief

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Donkere dagen? Kleurrijke kerststerren!
Advertisements

PRESENTATIETRAINING.
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
Abstracte kunst & Onderwijs anders leren kijken - anders leren denken
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Monopolistische concurrentie
Korte peiling Wie vindt zichzelf sociaal ondernemend?
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Website Usability.
Voorbereidende les Praat je Plaatje
Forumdiscussie met uitgevers van biologiemethoden
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Regels PowerPoint presentatie
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Workshop tafeltennis Spelenderwijs leren tafeltennissen vanuit een meer impliciete aanpak.
WERKPLAATS ACADEMIE SOCIALE STUDIES DEN BOSCH: ASH Herman van Alphen.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
3. WBSO in het kort WBSO = Wet Bevordering Speur- en Ontwikkelingswerk Voorwaarden: Uw onderneming betaalt loonheffingen of u betaalt als zelfstandig.
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Versneld van Proof of Concept naar Volwassen Product Wrap-up: doelen terugblik evaluatie vooruitblik.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Nationaal Hockeycongres 25 januari 2014 WORKSHOP SPONSORWERVING DANNY DE GRAAF.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
WORKSHOP ELEVATOR PITCH Loopbaanevent Trivalent Nynke Visser 21 mei 2016.
Het chaotische samenwerk spel!. Samen tegen de klok Business model Spellen Uit te breiden Demo.
Samenwerking De voordelen van geïntegreerd werken.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
OPMERKING: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Klik vervolgens in de tijdelijke aanduiding op het pictogram Afbeeldingen.
Opmerking: Deze brochure is ontworpen om te worden afgedrukt. Maak eerst een afdruk op gewoon papier om na te gaan of het document op de juiste positie.
Downsyndroom door naam. *Vandaag houd ik een spreekbeurt. *Het gaat over mijzelf. *Want het gaat over Downsyndroom. Spreekbeurt.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Ondernemingsplan.
DEZE LES VRAGEN DE BIEDPLICHT SPELLEN.
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Fontys Career event 15 maart 2017.
LOB Presenteer je stagebedrijf
Passend onderwijs.
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Voeg hier een foto van het product in
LOB Waar ben je trots op?.
LOB Presenteer je stagebedrijf
Les 3: Marktonderzoek Keuzevak Marketing.
Inkopen bij De Veiling.
IBS de verpakking Week 1 | Les 2..
Big Data.
Big Data.
Alle Neuzen Dezelfde Kant Op?
wij gaan iets vertellen over het bedrijf Voortman.
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Social media voor statenleden/politici
Workshop “De veranderende professionaliteit”
Workshop creativiteit
Sterke openingen: de 2♥/2♠ -opening
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 6.
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
Hoofdstuk 7 Onderhandelen
Fijn dat je er bent!.
Afsluiting ‘Etalage van je werk’
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Ik wil jongeren in mijn bedrijf
Transcript van de presentatie:

Workshop pitch BloemistExclusief 3-1-2019 Workshop pitch BloemistExclusief

Vertel in maximaal 30 seconden wie je bent ! 3-1-2019 Voorstelrondje Vertel in maximaal 30 seconden wie je bent !

3-1-2019 Inspiratiefilm pitch Een voorbeeldpitch

Wat heb ik voor bijzonders te bieden! 3-1-2019 Een goede pitch is ….. Kort en krachtig Enthousiasmerend Focus Niet formeel Wat heb ik voor bijzonders te bieden!

Beperkte beschikbaarheid 3-1-2019 De kern: Het product! Kwaliteit Vorm Kleur Geur Verpakking Houdbaarheid Beperkte beschikbaarheid Nieuw Toepassingsmogelijkheden De enige kweker Andere bijzondere eigenschappen? Welk product heb ik ? (aantallen, houdbaarheid, steellengte) Wat maakt dit product voor de bloemist nou zo bijzonder ?

De doorvertaling: wat kan de bloemist ermee? 3-1-2019 De doorvertaling: wat kan de bloemist ermee? Hoe kan je het product toepassen ? Welke sfeer roept het op richting de consument? Wat kan de bloemist de consument vertellen ? Inleven in de bloemist!

Afsluiting Extra interessante informatie melden: 3-1-2019 Afsluiting Extra interessante informatie melden: Wat maakt je bedrijf bijzonder De teeltwijze Bijzondere historie Leuke productweetjes Goede afsluiting, waardoor de bloemist niet om je heen kan Kortom….

Samen aan de slag met de pitch voorbereiden! 3-1-2019 Interactie Samen aan de slag met de pitch voorbereiden!