Het nieuwe Meldpunt.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Communicatiestrategie
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Update Rivierenproject Commissie M&W Westervoort, 11 april 2013.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Branche-analyse Boekenbranche
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
Mediawijsheid in de Leidsebuurt
VVV nieuwe stijl Marco Esser directeur Den Haag Marketing.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
To do List… - Paspoort en rijbewijs aanvragen… -Duplicaat bon camera ophalen -Administratiekantoor vinden Belasting brief - Dakproblemen regelen -Nieuws.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Social Media.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Online marketing Expert (in een week)
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
Minor Internet Marketing
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Kun je even niet naar school? Meld je online afwezig.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
De werkwijze van de op hoofdlijnen. Regulier overleg met Woonpartners op directie niveau. Overleg met gemeenten en overige partijen in het werkgebied.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Afspraakgericht werken Snel balie
Doelen realiseren met media
Centraal meldpunt onverzekerdenzorg Sylvia Commandeur 16 februari 2017
Klanttevredenheidsonderzoek
Contentstrategie voor het web
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Cijfers Meldpunt Overlast Gemeente Brunssum
Training: Cliëntsessies
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Op weg naar nieuw cultuurbeleid
Profielkeuze Kwaliteiten Bedrijvenbezoek
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Sociale media.
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale media Door liam van den ende.
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
Case “samenwerken met partners”: scooteroverlast Amsterdam
Training: Cliëntsessies
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
Welkom op mijn powerpoint
Lessen in social media Voorbeeld 1
Uit presentatie Jan Bijlsma voor Leiden: 1. Volgen gemeentebeleid 2 Uit presentatie Jan Bijlsma voor Leiden:   1. Volgen gemeentebeleid 2. Zelfgekozen.
Pret met de tablet Iedereen kan HET Leren.
Overzicht: les 2 Het toetsenbord verkennen Apps installeren
Zorg voor een veilige internetverbinding
Wie kent ons nog niet? Welkom Drents Energieloket 5 oktober 2018
Mediawijsheid Netiquette.
Welkom bij Ogen en Oren Zaanstreek.
Redactiekwartier.
Burgerschap Invloed van social media
Sociale media verslaving?
Transcript van de presentatie:

Het nieuwe Meldpunt

Waarom een Meldpunt? Drukmiddel – meldingen zichtbaar op de kaart Drukmiddel – afdelingen zitten er achter FB communiceert met fietsers (= doelstelling) Gereedschap voor de afdelingen

Meldpunt vanuit de afdeling Zelf meldingen doen Melding verwijderen, opgelost verklaren Meldingen nogmaals versturen Publiceren via internet en sociale media Handig bij lobby en regulier overleg

Lancering meldpunt maart online – website en apps In april publiciteit In maart – informatie avond voor afdelingen Gedurende 2013 – twee campagnes