in omnichannel retail van de toekomst

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Advertisements

De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Marketing voor verkeerskunde
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Definitiestudie.
Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving.
“The Heineken way of life”
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
Retailmarketing hoofdstuk 1, paragraaf 1.7
commerciële presentatie
Aangepast lezen in uw bibliotheek: eenvoudig, laagdrempelig & low budget Marieke Belt | Menno Stein | Charlotte Eversteijn Stichting Aangepast Lezen.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Albert Heijn: Een markt van 70
PROJECT KEUZEPROCESSEN
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Gefelicitaart.nl.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Visie & Strategie.
Ver- of gebruiken Bestellen (her)Overwegen Fulfillment Retentie Conversie Traffic.
London Online Information 4 december Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Loyaliteit begint met een warm welkom
De Gelukkige Consument
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Regionale Economie, Haven- en Vervoerseconomie (RHV) Retail en Mobiliteit in de binnenstad Fietsstad 2016 Symposium Bikenomics - 13 Oktober 2015 Giuliano.
Roelof Janssen, Where are we going ? WebToPrint.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Sociale Hygiëne Les 1.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Introductie tot het boekenvak : De boekhandel, een bedrijfseconomische benadering.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Introductie tot het boekenvak: De boekhandel, een bedrijfseconomische benadering.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
Op weg naar een sterke, toekomstbestendige retail Toekomstscenario’s.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
Brood op de plank Adinda Keizer
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
LET’s get Social.
Presentatie Afterworknet d.d. 19 januari 2016
Kantoorboekhandel Van Atten
Ondernemersdienstverlening
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Het Sociale Consumenten Brein
Financieel 1.
Ontvangt en verwerkt goederen
Klantcontact: toen, nu, straks?
Inspelen op innovaties
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
BRANDexpeience.
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

in omnichannel retail van de toekomst PITCH De winkel in omnichannel retail van de toekomst In 2025 kan alles online, waarom zouden er dan nog winkels zijn?

What’s going on? Gastrovino: online via winkels SNS en Regiobank: online vraagt winkel service Zara, Nespresso Nieuwe winkels Bios groeit Horeca groeit Etc © ShoppingTomorrow

Toekomstbeeld: 1. Consumenten: 2. Winkels 3. Winkelgebieden Customer journey wordt bepalend Niet online of offline, wèl goed of slecht Willen ontmoeten, ontdekken, gemak 2. Winkels Willen ook online zwarte cijfers schrijven Loyalty en klantbinding Kiezen doelgroepen en momenten Online ook in de winkel (kiezen, service, halen, terugkeren) Personeel belangrijke marketingtool 3. Winkelgebieden Gaan steeds meer segmenteren, worden diverser (ontmoeten, ontdekken, traffic, functioneel) Zijn onderdeel customer journey, van kiezende consumenten © ShoppingTomorrow

Winkel in 2025: Kansrijk There is no line anymore Online? Winkel geïntegreerd met online en vice versa Schakel in customerjourney Zichtbaarheid, informatie, koopbeslissing, loyalty, ophalen Favoriete merk / ontmoetingsplaats voor klanten Online? Geen goedkoop aankoopkanaal meer Wordt een keuzekanaal (niches, grote spelers) Ook in de winkel en winkelgebieden aanwezig © ShoppingTomorrow

Omdat consumenten dat willen. Omdat ondernemers kansen zoeken. In 2025 zijn er nog winkels. Omdat consumenten dat willen. Omdat ondernemers kansen zoeken. Omdat ondernemers kansen krijgen. Omdat multichannel kansen biedt.