Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
INK Management Model.
Advertisements

Peter Kuijer, TrainerMatch Eddy van Eeden, Oopen
Inwonergericht werken door middel van Servicenormen
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
Groep 5.
Geen woorden, maar beelden Ben Vollaard, woensdag 21 februari.
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
Toekomstige ontwikkelingen ten aanzien van de dienstverlening naar onze inwoners; Antwoord© en een klantcontactcentrum Jan Westen (afdelingsmanager) Annemarieke.
Informatieavond Petrus en Paulusschool
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Opleiding: Logistiek en technische vervoerskunde, Hogeschool van Amsterdam Stagebegeleiding: Margaret van Valkengoed, PICA.
GAAN Gewoon Anders Ambulantisering Nieuw
Governance van de informatievoorziening
Roncalli groepenmodel
EVALUATIE & PLANNING Ondersteuning kwaliteitshandboek IBO/KDV
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
DE PRAKTIJKERVARING Financiën en Begroting Katrien Callens, HR-verantwoordelijke.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Ijsselronde-pabo opleiden doe je samen.
Intervisie.
…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….
Lean Six Sigma bij de gemeente Amersfoort
Implementatie Normblad 8002
1 Pilotproject Werken naar Vermogen Doel pilot Ontwikkelen en invoeren van een ontwikkelmethodiek voor de brede doelgroep Ontwikkelen en invoeren van een.
Medezeggenschapsraad Franciscusschool
HC 97. Ma Vraag en antwoord 97 Mag men dan ganselijk geen beelden maken? God kan noch mag in generlei wijze afgebeeld worden. Maar de schepselen, al is.
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
Vincifair Nieuwsoverzicht December 2013/ Januari 2014
Governance van de informatievoorziening
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Wijzigingen in de zorg van AWBZ naar Wmo
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V.
Keuzevak onderzoeksvaardigheden Tijdreeksen. Definitie  Een tijdreeks (historische reeks) is een reeks van cijfers die de ontwikkeling aangeven van een.
SCHOOLTIJDEN ST.-WILLIBRORDUSSCHOOL 11 NOVEMBER 2015.
Praktijk project 5 les 1 Dynamiek in organisatie.
Werk model Collaborative Spiral Actie samengesteld, gevonden actie toegevoegd Dansstuk gemaakt + gevonden decor toegevoegd.
Project verbetering klantenservice
11 juli 2001 Presentatie richtlijnen Telefonie Team Klantenservice Opgesteld door: Monique Krootjes Lloyd Lachman Margriet Bijl.
Werkweek Bath Heenreis datum TH2a,TH2b,Th2c: zaterdag 2 april TV2a, TV2b: zaterdag 21mei TV2c, TV2d: zaterdag 28 mei verzamelen school TH2a,TH2b,TH2c:
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Taakteam Kennisdeling bij PROF 8 december 2015 Aftrapsessie.
Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB.
Vraaggerichte dienstverlening Nuth Wat hebben we gedaan: Ambtelijk op MT-niveau intentie uitgesproken: “we gaan voor de beschreven doelstellingen in de.
Hoe kan het dat de prestaties van onze klant Arriva op het baanvak Zwolle-Emmen achterblijven terwijl onze KPI’s op groen staan? * Stap 1 – De Probleemstelling.
Thuiswerken De voor- en nadelen van thuiswerken toegelicht.
Informatieavond 7 juni verhuizing/verbouwing. Welkom Doel van de informatieavond Nieuw gebouw Organisatie verhuizing Schooltijden Terug in de nieuwe school.
Welkom bij de BelastingTelefoon
Wat zijn dit jaar de exameneisen voor TL?

Anouk Filius Decaan (tweetalig) vwo, havo, mavo
CLUBKINESIST ( DI + DO) REVALIDATIE (WO + VR)
NAAM DOCENT | CURSUSNUMMER
Format Kwartaalrapportage Informatiebeveiliging
[NAAM afdeling] Welke AMBITIE hebben we?
Vmbo 2 economie Waarom werken?
Aanpak fysieke belasting
Toegewijde actie.
Cliëntenparticipatie
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
SLA MUNT UIT UW DMS. SLA MUNT UIT UW DMS Agenda Optimaliseer uw logistieke proces Afname van handmatige acties Nieuwe functionaliteiten TruckVision.
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Huisstijl en logo Fietsersbond
Lean in dienstverlening bij BNG Bank
Methoden om te werken aan continue verbetering
Welkom bij DAIly NURSE.
Naam docent | cursusnummer

NIEUW ONDERWIJS POORT COLLEGE
Transcript van de presentatie:

Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen Gemaakte werkafspraak …….. Huidige situatie Voorraad Wie In uitvoering Ma 22/30 Di 23/30 Wo 25/30 Do /30 Vr /30 Nieuw obstakels Klant KPI Medewerker KPI medew. 1 medew. 2 IIII III Tevredenheid 6/8 Voorstel experiment Actie……… Gekozen obstakel Productie KPI Proces KPI Aantal calls 26/30 Doorlooptijd call 9/7 Obstakels Verbeterprojecten Bijzonderheden/mededelingen Kaizen stap 1 2 3 4 5 6 Storing apparaat …….. Telefoon dienstdoende …….. Herinnering …… Beschikbaarheid …….. Project 1 x x x x x Project 2 x x x x x x x Project 3 Naar Managementteam