Digitaal wedstrijd formulier

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders Versie september 2013.
Advertisements

Inloggen in de VREG databank
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
Verenigingscursus Basketbalspelregels
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders.
Instructieavond Spelregels
HANDLEIDING JURY-TAFEL Versie Rayon Oost RWC.
Basis van het Flag Football
Ook wel tafelcursus genoemd
Spelregelwijzigingen Instructies Spelregelwijzigingen: Gebruik gele vlag bij de jurytafel Een speler die tijdens de serie wordt uitgesloten,
door Jelle Witvoet en Bart Rutgers
Pietersen, P Pietersen, J Petersen, P Pietersen, J Pitersen, P Pitersen, J Den Oude, J Pietertjes H x x x.
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
De bedradingslijst.
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
4. time-outs en vervangingen (wissels) F - Cursus.
De eerste keer …                                                                                                             
© b-boom.nl Meld aan op de website door in het aanmeldformulier uw gegevens in te voeren.
Tafelcursus U-10 & U-12.
Tafelcursus U-14 en hoger
1.Klik in het hoofdvenster van Lync op het tabblad Chatruimten. 2.Typ in het zoekvak de naam van een ruimte of een of meer trefwoorden. De overeenkomende.
In vogelvlucht het wedstrijdformulier
Subsidie individueel vervoer:
LLBA Op de hoogte blijven van nieuwe publicaties Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Verenigingscursus (F-cursus)
Handbal voor F & E-jeugd
Tafelcurus U12. Agenda Twee personen aan de tafel: tijd en scoreformulier. Tijdwaarneming De pijl Het scoreformulier.
Tafelcursus SCORER (sheet) BC Woodpeckers Seizoen
KNKV.  1 e helft veld = wedstrijdkorfbal dringend verzoek tot gebruik DWF  Vanaf start zaal = wedstrijdkorfbal verplicht + start proefperiode overige.
Het mobiele Digitale Wedstrijdformulier Hoe en wat?
DWF HET DIGITAAL WEDSTRIJDFORMULIER. Klik op Inloggen Bij 1 e gebruik eerst registreren met adres dat in sportlink staat en je relatiecode, daarna.
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Sportlinked KNBSB. Agenda 2 1Voorbereidingen in Sportlink Club 2Sportlinked 3Registreren,inloggen & koppelen 4Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) 5Uitslagen.
Digitaal wedstrijdformulier Voor teams en scheidsrechters.
Digitaal wedstrijdformulier Jongste jeugd Oost Nederland
Training SomToday/WikiWijs DINSDAG 24 MEI. Wat doen we vandaag ?  Huiswerk invoeren in SomToday  WikiWijs: toegevoegd aan arrangement, bekijken  Hoe.
Tafelcursus BC Woodpeckers Seizoen Agenda Invullen van het formulier Hoge Basket incl. enkele spelregels Wanneer gaat klok lopen? De Pijl.
Spelregelwijzigingen Waarom spelregelwijzigingen Spelplezier verhogen NeVoBo heeft begin vorig seizoen breed gevraagd om suggesties,
Welkom op de Informatiebijeenkomst Mobiel Digitaal wedstrijdformulier
Gegevens exporteren Handleiding
Digitaal wedstrijd formulier
Welkom op de Informatiebijeenkomst Mobiel Digitaal wedstrijdformulier
Tekens van de waterpoloscheidsrechter
de tennis reglementen kwis
WEDSTRIJDZAKEN APP VOETBAL.NL APP
Coachavond zaalhockey (nieuwe coaches/team managers)
Scheidsrechters- cursus
Basketball.nl app & mDWF
Digitaal wedstrijd formulier
Digitaal wedstrijd formulier
Snelcursus digitaal tafelen
Digitaal wedstrijdformulier (Dwf)
Digitaal wedstrijd formulier
Coach bijeenkomst Zaalhockey!.
Subsidie individueel vervoer:
DWF Digitaal Wedstrijd Formulier
Briefing shoot-outs zaalhockey
Zeeslag Bron: csunplugged.org / csunplugged.nl.
Cursus tafelofficial Basketbal Club High Five | Tilburg
Het Digitale Wedstrijdformulier (DWF)
Arbitragecafé Datum Plaats
Handleiding ABAX app rittenregistratie-systeem
Gebruik van het nieuwe scorebord
Uitleg voor tafeldienst U12 Novo Stars
Briefing shoot-outs zaalhockey
Biljart Score Bord - korte gebruiksaanwijzing
Blue Tigers Leuven - 13/09/ aug. en 5 sept. 2019
Transcript van de presentatie:

Digitaal wedstrijd formulier

Selecteren van de juiste wedstrijd Klik op programma Klik op de juiste wedstrijd

Start het digitale wedstrijdformulier Klik op ‘Digitaal wedstrijdformulier’

In het wedstrijformulier zie je links de namen en rugnummers van de thuisspelers. Rechts staat het uitteam. In het midden komen de score, timeouts en fouten te staan.

Bij een score moeten er 3 zaken opgegeven worden Bij een score moeten er 3 zaken opgegeven worden. Dit mag in elke volgorde. De tijd van de wedstrijdklok voer je in door bij de tijd op het getal te klikken. Je krijgt dan een nummer-toetsenbord waarmee je de tijd kunt invoeren. Druk op ‘OK’ als je de tijd wilt gebruiken.

Bij een score moeten er 3 zaken opgegeven worden Bij een score moeten er 3 zaken opgegeven worden. Dit mag in elke volgorde. De speler die het punt gescoord heeft kies je door op het spelersnummer te klikken.

Bij een score moeten er 3 zaken opgegeven worden Bij een score moeten er 3 zaken opgegeven worden. Dit mag in elke volgorde. De score +1 voor een éénpunter, +2 voor een normale score en +3 bij een driepunter.

Wissels Als een speler gewisseld wordt, klik je op het nummer van de speler die nieuw in het veld komt. Je ziet dat de speler actief wordt. Let op! Dit hoeft maar één keer. Als je opnieuw op een actieve speler klikt, dan wordt in het wedstrijdverslag een regel toegevoegd. Deze kan je wel met het prullenbak-icoon weggooien.

Fouten Bij een fout moeten er 3 zaken opgegeven worden. Dit mag in elke volgorde. De speler Het tijdstip Het foutsoort (P-persoonlijk, etc.)

Strafworpen Als een speler, door een fout van de tegenstander, één of meerdere strafworpen mag gooien dan registreer je de punten. Als de speler mist verwerk je dit net als een score, maar dan door te klikken op mis. Let op! Je moet dus de speler, de tijd en ´mis´ opgeven.

Strafworpen Als een speler, door een fout van de tegenstander, één of meerdere strafworpen mag gooien dan registreer je de punten. Als de speler raak gooit verwerk je dit net als een score, maar dan door te klikken op +1. Let op! Je moet dus de speler, de tijd en ´+1´ opgeven.

Timeout Bij een timeout is het van belang aan te geven wanneer de timeout gestart wordt. Dit doe je op dezelfde manier als dat je bijvoorbeeld de tijd van een score invoert.

Timeout Klik om de timeout te starten op het wekker-icoon onder het team dat de timeout aangevraagd heeft. De klok telt vervolgens 1 minuut af. Na afloop zie je bij dat team het aantal timeouts dat er is aangevraagd.

Nieuw kwart Om een nieuw kwart te starten, klik je op het vakje onder de score. Je kiest vervolgens het juiste kwart. Einde wedstrijd Als het laatste kwart afgelopen is (of de eventuele verlengingen) kies je voor ‘naar vastleggen’.

Vastleggen van de wedstrijd Als de scheidsrechters en beide aanvoerders akkoord zijn mag de wedstrijd vastgelegd worden. Als het tablet verbinding heeft met het internet wordt de wedstrijd doorgestuurd naar de basketball bond.