Telefonisch altijd bereikbaar Triagewijzer Telefonisch altijd bereikbaar Iris Meijerink (teammaneger Circuit acute zorg Mediant) Hans van Beusekom (manager SEHP en FACT GGZ Delfland).
Inhoud presentatie Wie zijn wij Triagewijzer wat is het en waarom Invoering triagewijzer nogal een “dingetje” Hoe de triagist in te zetten? Meenemen ketenpartners
Wie zijn wij
Triagewijzer wat is het De Triagewijzer Acute GGZ biedt professionals een instrument dat op basis van kenmerken van de persoon in crisis en zijn omgeving de urgentie (moment van hulp) en de inzet van hulpverlening (welke en wie, vervoer) gestructureerd bepaalt, met als doel: Aparte functie triagist bij de ggz crisisdienst 24/7 direct beroep mogelijk. Belangrijke spil van melding tot passende zorg of ondersteuning.
Triagewijzer hoe ziet deze eruit
Waarom voeren we triagewijzer in? Landelijk eenduidige triage acute ggz Minder discussies met ketenpartners, iedereen spreekt zelfde taal
Waarom voeren we triagewijzer in? Heldere communicatie naar patiënten, familie, wie er nog meer belt Voorwacht kan zich concentreren op hun hoofdtaak nm beoordelen crisis
Hoe is de wijzer ingevoerd? Informatie doorsturen Presentatie significant Oefenen Terugkom bijeenkomst
Triagist hoe doen we dat? Wie zijn dat? Wie kunnen dat? Werkruimte hoe ziet die eruit? Verbinding met de crisisdienst 24 / 7 Die triagewijzer maakt het alleen maar ingewikkelder Oude wijn in nieuwe zakken
O ja en dan ook nog Welke data moeten we verzamelen Hoe betrekken we de ketenpartners
Vragen?
Bedankt.