Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Gastcollege Utrecht 17 oktober 2013 Thomas van Essen Spam & social media.
Hengelo loopt leeg!.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Homcom Leden vergadering 22 – Nieuws Bing de zoekmachine voor Yahoo EU keurt akkoord tussen Microsoft en Yahoo goed Verhoogt aandeel van Microsoft.
Lekker Fietsen ‘s-Hertogenbosch Bert Pauli, wethouder Verkeer en Vervoer ‘s-Hertogenbosch.
NKS… Van Goed naar Groots! Welkom: Sponsoren meeting 2010.
Welkom.
Een project van Samenlevingsopbouw West-Vlaanderen vzw i.s.m. de lokale besturen.
De trein, laat je er leiden IR - van Antwerpen tot Gent Persvoorstelling 30 maart 2005 A.B.L.L.O. vzw.
Devriendt Robin & Putman Tom.  Verschillende Vlaamse politieke partijen  Campagne rond mobiliteit.
Digitale Televisie kortrijk. Stad Kortrijk presents.
Bètaprojectweek.  Belanghebbenden Belangen  Fietsers leuke omgeving en veilige weg  Automobilisten brede weg  Voetganger leuke omgeving en veilige.
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Spam & Social media Thomas van Essen Gastcollege Utrecht 7 oktober 2014.
WERK AAN DE WINKEL! Een participatief doe – project met jongeren uit de Venning – buurt in Kortrijk.
22 november Geschiedenis 2.Trud’Or en zijn doelstellingen 3.Toekomstvisie.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
B EGELEIDE RIJEN bij het verlaten van de school onder begeleiding van de leerkrachten.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Infovergadering Heraanleg Kasteellaan 21 januari
Antwerpen – Brasschaat Schoolomgeving De Witte Merel – Sint Michielscollege.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Participatieavond 29 september 2015 Mobiliteit wijk Oostkouter.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Presentatie Raadscommissie Verkeer en Vervoer – gemeente Dordrecht
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Agenda Introductiefilm Presentatie Waarom kiezen voor glasvezel? Ons plan in Leudal Hoe ziet zo’n glasvezelnetwerk eruit? Wat zijn de kosten? Vragen.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Mechelen Mobiel voor Iedereen
CROWDFUNDING - AKTIVITEITEN NIEUWBOUWPLAN KLEEDKAMERS
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Bevraging streekproducten
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Sint-Niklaas en Beveren
INLEIDING Wat is KIDSTENNIS ? Kleur progressies
Marketingplan.
Wereldspelers: een verhaal
Mobiliteit: ruimte durven delen
De communicatie na de brand bij Chemie-Pack
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Filmpjes: nadenken over geld
38 Belang 20 95% VERVOLG Halte Taal (balie 34)
Gezinsvriendelijke Handelaars in Tienen en Vissenaken
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Helpt basisbereikbaarheid vervoersarmoede de wereld uit?
Duurzame mobiliteit in landelijk gebied
Informatieavond voor ouders en leerlingen klas 2
Transcript van de presentatie:

Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars: Communicatie: Promotie die focust op koopzondag zelf. Verwarring over data koopzondagen: duidelijke agenda nodig. Animatie: Zowel animatie dat de handel favoriseert. MAAR ook: kwalitatieve animatie dat volk in het algemeen trekt. Stad zo toegankelijk mogelijk maken: parkeren faciliteren. Onderlinge participatie: Koopzondagen slagen pas als iedereen mee doet.

Vorige Superkoopzondag

Communicatie PUBLIREPORTAGE: over Kortrijkse winkels en koopzondagen. Uitzending weekend voorafgaand op de koopzondag en weekend van koopzondag. TV SPOTS WTV: UITZENDING : over Kortrijkse winkels en koopzondagen. De volledige week voor de Superkoopzondag t.e.m. zondag 17u00.   Communicatie Noord Frankrijk: La voix du Nord & Nord Eclair: Grootste afzet regio Rijsel. Publicatie: week voor Koopzondag. Extra publicaties via K.

Communicatie Radio 2 West-Vlaanderen: Reclamespot de week voor de koopzondag. Uitzending op momenten met hoogste bereik. (tussen 7.30 en 09u00 en vanaf 16u00) Lokale pers/Promotie: De Zondag: weekend voor koopzondag publicatie. De Koopzondag zelf GROTE advertentie. Streekkrant Waregem & Kortrijk: Publicatie week voor koopzondag. Sociale media Alle kanalen Stad Kortrijk: Facebook, twitter, filmpjes ,… . Alle kanalen K: Facebook, twitter én digitale borden.

Commerciële actie Actie die aanmoedigt om te kopen op de koopzondag Vanaf 125€ aankoop krijgen de klanten een kaart met een waarde van 20€. Te winnen bedrag moet dezelfde dag nog gespendeerd worden bij Kortrijkse handelaars. Te verkrijgen vanaf 13u in voormalige WASBAR, pand buiten aan de K.

Animatie Lekkerste weekend

Animatie Animatie voor de kinderen: Kortrijk Kinderland Overdekte kinderwereld in de K met tal van animatie en beleving cfr Smäland Ikea. Kinderen worden door hun ouders afgezet in een veilige maar leuke omgeving. Zo kunnen de ouders op hun gemak genieten van het shoppen.

Mobiliteit Ondergronds/Bovengronds parkeren is gratis op de koopzondag. Gratis parkeren in alle ondergrondse parkings. (slagbomen open) Dit keer ook onder de K

Mobiliteit Fietsers en voetgangers Attentie voor wie met de fiets komt: Gratis Onderhoud fiets op de Grote Markt door vzw Mobiel één gratis elektrische fiets op maat te winnen.

Mobiliteit Openbaar vervoer Park&Ride: Om de 15 minuten pendelbussen van Expo naar Station. Gratis bussen van De Lijn.

Budget 500 bonnen Minimum 125 € per bon Koopzondag 5 maart toonde: gemiddeld 152 € 152 x 500: 76.000 EUR 20 € x 500: 10.000 EUR Koopzondag 5 maart toonde: gemiddeld + 19% € 11.900 EUR Communicatie + gratis e-fiets: 10.920 EUR Lekkerste weekend: 23.000 EUR STAD INVESTEERT 121.820 EUR

10 DECEMBER IN SAMENWERKING MET UNIZO

Handelaar, claim uw trottoir!