Handleiding NODR Schade App

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

Inloggen in de VREG databank
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
HANDLEIDING ONLINE BESTELLEN. Ga naar en klik op catalogus.
De Altijd meteen aan de slag
Wegwijs op het platform. ALGEMENE INSTRUCTIES EN MENU • Via de rood gemarkeerde teksten kunt u verdere keuzes maken • Kies één van onderstaande onderwerpen.
1. Inhoud les 4 berichten versturen en ontvangen.
Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
I-active : demo. Inloggen in I-active De startpagina Menubalk Snelfunctie.
Invullen e-profiel Ga naar
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
Deze presentatie mag noch geheel, noch gedeeltelijk worden gebruikt of gekopieerd zonder de schriftelijke toestemming van Seniornet Vlaanderen VZW Creatief.
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
Internet het wereldwijde web ontdekken dag 3. Vandaag : e-card versturen (deel 2) oefenen en vragen stellen.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Digitale urenverwerking voor leerbedrijven
Instructie leerling- activatiecode
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Presentatie Website Oldtimer Caravan Club
Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten.
Klikdemo: CRM registreren acties Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je bij een werkgever acties kunt registreren,
Aan de slag met:. Door hier te klikken komt u op het inlog scherm.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
#kennisdelen | #samenwerken | #durftevragen
?.
Magister voor ouders.
Handleiding gebruik Carbon Manager t.b.v. Low Car Diet
Invullen van de tevredenheidspeiling door ouders via het Ouderportaal.
In samenwerking met. PakketMail Connector installatie In de App store vindt u in de categorie ‘verzending’ de ‘PakketMail Connector’
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB.
Instructie eBook Pack via Entree-account (met activeringscode)
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Invullen van de tevredenheidspeiling door leerlingen via het Ouderportaal (uitleg aan de ouders)
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
Informatie over Vanzelfsprekend voor een deelnemer en/of naastbetrokkene bij een zorgboerderij.
Instructie toegang tot eBook Pack via distributeursportaal.
Opmerking: Deze brochure is ontworpen om te worden afgedrukt. Maak eerst een afdruk op gewoon papier om na te gaan of het document op de juiste positie.
Training: Inloggen en Zoeken
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN BOUWKOSTEN.NL
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Training: Inloggen en Zoeken
Training: Cliëntsessies
Menu - Affiliate Registratie
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN BOUWKOSTEN.NL
Training: Inloggen en Zoeken
Hoe succesvol in te loggen?
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Klik op een app voor meer informatie: -ZermeloZermelo -Its LearningIts Learning -OneDriveOneDrive -Kahoot!Kahoot! -QuizizzQuizizz -QuizletQuizlet -Aura.
Digitaal wedstrijd formulier
Instructie om een afspraken te plannen
Pret met de tablet: les 3 E-readers, en delen: Inleiding
Training: Cliëntsessies
Gebruikerstraining Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Klik op “Tijdelijke werkloosheid invoeren”
ClupApp van HTV Berg & Dal
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Handleiding ABAX app rittenregistratie-systeem
HANDLEIDING VERBETERREGISTER
Bankkoppeling mEt ING stopzetten
HANDLEIDING Stichting Schoenmakers Gilde Versie 1 – 15 december 2018.
Handleiding Prodas-app
Urendeclaratie invullen via MijnContinu
Transcript van de presentatie:

Handleiding NODR Schade App

Handleiding NODR Schade App De nieuwe NODR Schade App Wat kan nog steeds? Snel en eenvoudig schades melden Wat is nieuw? U krijgt bericht als uw schade succesvol is verhaald. U kunt zien hoeveel schades u heeft gemeld en hoeveel dit heeft opgeleverd. U kunt de voortgang van uw schade volgen. U kunt extra gegevens (later) toevoegen aan uw schade melding Handleiding NODR Schade App

Handleiding NODR Schade App Homepage: dashboard Op de Home page van de NODR schade App ziet u uw dashboard. U moet inloggen om het dashboard te vullen. Zie Instellingen. U ziet uw eigen meldingen bij persoonlijk. En alle meldingen bij organisatie. U ziet de meldingen van dit jaar én van vorig jaar. U ziet de bedragen die (tot nu toe) zijn verhaald. U ziet het laatste bericht dat u ontvangen heeft van NODR. U kunt eenvoudig en snel een schade melden. Zie Schade melden. Om een schade te melden moet u een profiel aanmaken. Zie Instellingen. Handleiding NODR Schade App

Instellingen: Profiel en inloggen 1 2 Om schades te versturen moet u een profiel aanmaken. Klik op Instellingen Helemaal boven aan staat: Persoonsgegevens Klik deze aan U kunt hier uw naam en e-mail adres invoeren. Hier gaat een kopie van de melding heen en wij zien de afzender van de schademelding. U kunt (hoeft niet!) ook een cc emailadres invullen waar ook een kopie van de melding naar toe gaat. Klik op opslaan. Uw profiel is nu klaar. U kunt nu een schade melden en versturen naar NODR. Om schades te kunnen inzien en volgen moet u inloggen. Klik op Inloggen Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in waarmee u ook inlogt op het klantportaal van NODR. Klik dan op inloggen U kunt nu op de Home pagina en Mijn schades uw schades zien. Heeft u géén gebruikersnaam en wachtwoord (meer)? Klik dan op wachtwoord vergeten of aanvragen. U ontvangt van NODR binnen 24 uur een (nieuwe) inlog. Handleiding NODR Schade App

Schade melden Handleiding NODR Schade App Om een schade te melden drukt u op meld schade vanaf de Home page De velden met een * zijn verplicht op in te vullen. Begin met Foto’s U kunt foto’s toevoegen op 2 manieren: Camera: u maakt een foto en deze wordt toegevoegd Fotoalbum: u voegt foto’s toe die reeds in uw album (toestel) staan. Selecteer de datum (en tijd) waarop de schade is gebeurd óf (als u dat niet precies weet) wanneer de schade bij u bekend was Handleiding NODR Schade App

Schade melden Handleiding NODR Schade App Selecteer de locatie van de schade door de ondergrond te bewegen en onder het vizier te plaatsen. Druk op opslaan Omschrijf de schade. Wat is er gebeurd? Wat is de schade? Zijn er sporen? Druk op opslaan Hier kunt u (als u deze heeft) gegevens van de veroorzaker noteren of van een getuige. Druk op opslaan Als u alles heeft ingevuld dan drukt u op Opslaan en verzenden Handleiding NODR Schade App

Schade melden Handleiding NODR Schade App Druk op OKE als u de melding naar NODR wilt versturen. U kunt de melding ook opslaan als concept en later versturen naar NODR. Handleiding NODR Schade App

Mijn Schades Handleiding NODR Schade App Intake datum: datum waarop NODR de schade heeft ontvangen. Locatie van de schade Is de veroorzaker van de schade bekend bij ons of onbekend? Wat is de status van het dossier? Wat is de categorie schade? Hier ziet u als er een bedrag is ontvangen Als u hier op klikt ziet u de foto’s van de schade Opties voor status van een dossier: In behandeling: Wij hebben het dossier in behandeling. Wachten op kosten: Wij wachten op informatie over kosten van de schade. Geclaimd: De schade is geclaimd maar nog niet betaald. Resultaatbegeleiding: Wij zijn in discussie met de wederpartij. Afgesloten: het dossier is gesloten. Onder Concepten staan schades die nog niet naar NODR zijn verzonden. U kunt deze openen, aanvullen en alsnog versturen. De schades met een ‘klokje’ zijn onderweg naar NODR. U kunt deze nog niet openen. Open een schade door erop te klikken. Druk op Verstuur extra gegevens om tekst of foto’s toe te voegen aan het schadedossier. NODR krijgt een melding dat u iets heeft toegevoegd. Handleiding NODR Schade App

Berichten Handleiding NODR Schade App Op uw homepage ziet u het laatste bericht. Als u klikt op rechtsonder berichten ziet u alle berichten. Wij versturen 2 soorten berichten: Uw schade 12345 is succesvol verhaald. Het ontvangen bedrag is €XX Uw schade is helaas niet verhaalbaar. De reden is: … U krijgt ook een bericht op uw telefoon te zien als u een nieuw bericht heeft ontvangen van NODR (alleen als u toestaat dat de app Push notificaties mag toesturen) Handleiding NODR Schade App

Handleiding NODR Schade App Aantal opmerkingen voor (eerste) gebruik De eerste keer dat u de nieuwe versie gebruik moet u opnieuw uw profiel aanmaken. Dat wil zeggen dat u uw naam en email adres éénmalig invult bij instellingen. Als u uw schades wilt inzien en volgen dan dient u éénmalig in te loggen op de App. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord van het NODR klantportaal. Als u deze niet (meer) heeft kunt u in de App een nieuwe aanvragen. U blijft automatisch 90 dagen ingelogd. Daarna moet u uit veiligheidsoverwegingen opnieuw inloggen. Bij het melden kunt u alle foto’s in één keer selecteren en toevoegen. Bij het melden kunt u kiezen of u de melding naar NODR wilt versturen of dat u de melding alleen wilt bewaren. De melding wordt dan bij concepten bewaard. U kunt de melding later alsnog versturen. Als een schade bij NODR in behandeling is kunt u via de App foto’s en gegevens (bijvoorbeeld over de kosten, oorzaak of veroorzaker) naar NODR sturen via mijn schades, open het schadedossier en kies ‘verstuur extra gegevens”. De medewerker van NODR krijgt dan een melding dat er extra gegevens ontvangen zijn in dat dossier. Het is alleen mogelijk om documenten (foto’s) toe te voegen via de App. Het is niet mogelijk om een .pdf document toe te voegen. Onze tip is om een foto te maken van een factuur of productieverantwoording en deze dan toe te voegen. Op het dashboard ziet u de schades (aantallen en bedragen) die dit jaar en vorig jaar zijn gemeld. Handleiding NODR Schade App

Bel of mail met ons als wij u verder kunnen helpen