26 en 27 mei 2018 Samen tegen kanker

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een balletje voor Oranje-Zwart Extra inkomsten voor nog betere training en trainingsmaterialen.
Advertisements

Hoe ruim ik mijn kamer op?
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Pascale Rombouts Roparun Evenementen.
WELKOM.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
‘Het podium op voor Villa Joep!
Informatie bijeenkomst pupillenwedstrijden 6 maart
Wintersportreis 2012 Welkom op onze informatieavond!
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
Voorlichtingsdag ExCie-reis 27 maart De ExCie-crew Martijn ScholtensDaniël Karavolos Mart van de SandenAnita Drenthen Lise Pijl.
Regionale zeskamp Brandweer Twente
Informatie presentatie Jeugd
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Informatie Optocht 2014 Vastelaovedzottelaand te houden op zaterdag 1 maart Organisatie: stichting karnaval “de Vastelaovedzotte”
Jeugd Competitie informatie avond TC Atalanta 17 maart 2011, versie 2 1 Informatie avond jeugdcompetitie TC Atalanta 17 maart
Teamcaptainbijeenkomst 10 februari Gastheer.
20 juni t/m 21 juni 2015 Locatie: Ernst Sillem Hoeve, Den Dolder.
Magister voor ouders.
Basisschool Op De Horst
Teambegeleidersvergadering Kennismakingswedstrijd Athletics Champs
Nieuwsbrief Augustus 2015 Personele zaken Juf Amy is gestart in groep 8. Zij en de kinderen hebben er al twee leuke dagen opzitten. We wensen haar veel.
Zomerweekendtoernooi Tenniskamp 2015 Vrijdag 10 juli en zaterdag 11 juli 2015 TennistoernooiSlapen Leuke spelletjesSpannende spellen ZeskampKamperen Neem.
Doelstelling 1.Verenigingen informeren over ontwikkelingen NPC 2.Presenteren van voorstellen door de Werkgroep Competitie 3.Meningen uit land verzamelen.
Alpe d’HuZus Alpe d’HuZus Woensdag 1 juni 2016 Voor iedereen die ook één keertje de berg op wil. Fietsend, wandelend of hardlopend Bedoeld voor.
INFORMATIEAVOND MILLENNIUMLOOP. PROGRAMMA uurInloop + welkom uurStart programma Uitleg doelen ML Korte pauze uurVoorlichting ML (teams,
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
PROGRAMMA - ZIE PRESENTATIE & BOEKJE - DAGPROGRAMMA IS VERPLICHT, AVONDPROGRAMMA OPTIONEEL.
Komt u zich ook presenteren? Open Dag Wijkplatform Oosterboer- Ezinge 24 september 2016.
Team LSZW In opdracht LA / Kleine Vlootraad Sedert Opdracht organiseer zeilwedstrijd competitie in een weekend. Winnaars uit door RA georganiseerde wedstrijd.
Samenloop voor Hoop Bronckhorst en 16 juni 2013 Nog 95 dagen.
Vrijdag 9 juni t/m zondag 11 juni 2017
Rekenen!!! cito.
Zelhem.
Informatieblad BDD en JD 2017 Regio’s Twenteland & Essnlaand
Gouden sponsoren.
Puberrally I - Plzen.
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Loonse Dorps Kwis 23 september 2016 De Wetering
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Wedstrijd 1/3 Competitie Athletics Champs 2017
De Personeelsvereniging organiseert voor U, Uitnodiging, Zeevissen op Grevelingen met de MS Theo (Max aantal deelnemers 30 personen ) Wie het eerst komt.
INFOMOMENT BUITENLANDS KAMP 2017
Alpe d’HuZus 2017.
Stadswandeling TILBURG
Uitnodiging, Sinterklaas Wanneer: Zondag 26 November Hoe laat: uur tot ong uur. Voor wie: leden met thuiswonende kinderen t/m.
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
Welkom Havo/vwo 3..
JRKalendertje ALGEMENE INFO trooper.be/jrkaalter BOOMGAARD 1
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Samen op weg naar een rookvrij terrein
Competitie algemeen Alle captains zijn opgenomen in de captains whatsapp-groep Begintijden zijn te vinden in de app, uiterlijk 7 dagen voor de wedstrijddag.
24 Juni de editie Bilderdijk Trofee INFORMATIE
Kantinecommissie Voorlichtingsavond 5 en 12 september 2018
23 Juni ste editie Knuvers Cup INFORMATIE
Kempenregio Athletics champs
KERSTMARKT Brugge(belgie) Hotel Golden Tulip De’ Medici ****
Alpe d’HuZus 2019.
Uitleg pupillenouders AVO’83 21 maart
30 Juni de editie Langstraat Bokaal INFORMATIE
Informatieavond voor vrijwilligers OLS 2019 Sevenum
OMNISPORTKAMP 2019 : Organisatie van de VZW GEMEENTELIJKE WERKGROEP SPORT inrichting in samenwerking en met steun van de Stad Deinze   Wat en Wie?
SPOORDONKSE WATERMOLEN en NATUURPOORT de BEERZE
KWF Kankerbestrijding is nodig
Welkom! Vandaag ga ik jullie iets vertellen over kanker. De reden dat ik mijn spreekbeurt over kanker houd is dat [reden toevoegen]. [Eventueel een foto.
SamenLoop voor Hoop 24-uurswandelestafette
Activiteiten Commissie
Transcript van de presentatie:

26 en 27 mei 2018 Samen tegen kanker Nog maar 37 dagen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn 6e keer in Alphen aan den Rijn Voor en door Alphen en omliggende gemeenten 26 – 27 mei 2018 Park Rijnstroom SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

200 ste SamenLoop in Nederland SLVH Alphen aan den Rijn - Dick Stapper

Deelnemende Teams We hebben op dit moment 65 teams !!! Iets minder dan voorgaande jaren, maar we gaan natuurlijk voor een TOP evenement en een TOP resultaat! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn 14

Papieren Inschrijfformulieren en opbrengsten Zo spoedig mogelijk retour, in ieder geval vóór 11 mei a.s! Inschrijfgeld (en ook ander geld) vóór 11 mei storten! Na 15 mei alleen nog grote wijzigingen doorgeven Rekeningnummer NL14 RABO 0132034263 Vermeld ALTIJD je Teamnaam en Teamnummer en vermeld ook altijd de herkomst van het geld (Inschrijfgeld, Kaarsenzakken, Kraamverkoop en/of donaties) SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

KinderLoop Zondag 27 mei, start om 10.00 uur Melden en deelnemersgeld betalen vanaf 09.15 uur, 2 euro per kind Tevens inleveren sponsorkaarten en sponsorgeld Kinderen van 0 t/m groep 8 Ouders mogen meelopen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Vervolg KinderLoop Om 10.00 uur warming-up met Maaike van Be-Fitt Kinderen lopen vanaf 10.15 uur 24 minuten over het grote parcours, teams hebben dan 1 loper in de baan Graag z.s.m. inschrijven via kinderloop@samenloopalphen.nl SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Toch nog even: Ieder team kan een actiepagina aanmaken waarbij ook online gedoneerd kan worden; geld komt centraal binnen op bankrek. KWF, opbrengst is voor SamenLoop Alphen Teams moeten zelf t-shirts bestellen! Link staat in Nieuwsbrief (alle Nieuwsbrieven en formulieren staan ook op de website) Niet zelf besteld = geen shirts! Kosten verzending voorschieten, betaalbewijs naar Ingrid, bedrag wordt teruggestort SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

En ook: Teams nemen zelf tafels en stoelen mee voor bij de kraam Indien apparatuur nodig, zelf regelen. Wij zorgen voor stroom indien aangevraagd via Kraamformulier Niet aangevraagd = geen stroom … Tijdens SL 3 of 4 afstortmomenten kraamverkoop middels enveloppen en voorgedrukte formulieren, deze krijg je bij melden Infobalie op 26 mei SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Zaterdag 26 mei Opbouwen: Park open voor auto’s: 9.00 uur Park dicht voor auto’s: 11.30 uur In via Cornelis Geellaan, uit via hoofdingang Raadhuisstraat Instructies over plaats kraam krijgen jullie bij het inrijden op de Cornelis Geellaan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Zaterdag 26 mei (vervolg) SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Zaterdag 26 mei (vervolg) Kramen en tenten gereed: 12.00 uur Teamcaptains melden tussendoor even bij de Infobalie dat ze er zijn Teamcaptainsbijeenkomst: 13.00 uur in de Cateringtent SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Geld Op het evenement wordt met “Breekmuntjes” betaald. Behalve bij de busjes die rijden vanaf ARC. Bezoekers kopen de muntjes bij de kassa op het terrein (1 kassa, 2 pinapparaten) 1 heel muntje = 1,00 euro, 1 half muntje = 0,50 euro Houd hier rekening mee met het bepalen van de verkoopprijs van producten die jullie bij de kraam willen verkopen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Geld - vervolg Neem ook voldoende wisselgeld mee! Er zijn altijd mensen die contant willen betalen. Geld cq. breekmuntjes storten bij commissie Financiën Portocabin staat op het terrein, jullie krijgen hiervoor enveloppen met voorgeprinte afstortspecificatie, scheiding cash geld en breekmuntjes Op zaterdag 2 afstortmomenten, op zondag 1 of 2 (horen jullie nog) SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Kosten van teams Als je als team toch (inkoop)kosten hebt waarvoor je geen sponsor hebt kunnen vinden, dan deze kosten VOOR HET EVENEMENT aan ons doorgeven: teams@samenloopalphen.nl Deze kosten zullen worden verrekend met jullie opbrengst SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Evenementen Reglement Even streng zijn en vertel het aan jouw teamleden ! Legitimatie verplicht NIET ROKEN: SamenLoop is ROOKVRIJ evenement Er mag geen alcohol meegebracht worden Geen alcohol voor < 18 jaar Geen glaswerk toegestaan: Plastic! Geen drugs! Rommel opruimen, groot karton/papier apart Aansprakelijkheid vernielingen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Vervolg Reglement Honden aangelijnd toegestaan, plassen en poepen het liefst niet op terrein, bij ongelukjes geldt strikte opruimplicht!!! Geen open vuur Het reglement wordt nog per mail toegestuurd aan de Teamcaptains en zal bij melding op 26 mei uitgereikt worden (geplastificeerd) samen met de tijdsplanning voor de 3 ceremonies Zorg er voor dat al je teamgenoten hiervan op de hoogte zijn SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Filmpje SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Openingsceremonie Zoveel mogelijk teamleden aanwezig Teamcaptains om 13.00 uur aanwezig in Cateringtent Deelnemers verdelen zich zoveel mogelijk langs gehele parcours om Eregasten te kunnen toejuichen 14.00 uur Burgemeester opent met gongslag en loopt met laatste Eregast mee Eregasten gaan voorop in de openingsronde SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Openingsceremonie (2) 13.00 Laatste uitleg Teamcaptains Openingsceremonie in Cateringtent 13.30 Eregasten naar podium 13.45 Openingsceremonie, met onthulling SamenLoop bankje 13.55 Teamcaptains lopen naar aangegeven plek 14.00 Slag op gong, vlam aan, klok loopt 14.00 Eregasten lopen eerste ronde, voorop met banner 14.01 Burgemeester sluit daarbij aan met voorzitter 14.01 Teamcaptains sluiten aan met banner 14.10 Het lopen start, er mogen meer lopers in de baan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Kaarsenceremonie Middag: Lopers mogen kaarsenzakken langs de baan zetten 17.00 Instruktie Kaarsenceremonie in Cateringtent 22.15 Slechts 1 loper per team op de baan tot Fakkeltocht! 22.25 Eregasten lopen naar podium (steken baan over) 22.30 Start Ceremonie 22.32 Fakkels worden aangestoken en in standaard gezet! Optredens op podium STILTE, 1 loper per team in de baan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Kaarsenceremonie (2) 22.50 1 Minuut stilte 22.52 Eregasten lopen naar de baan 22.52 Fakkeldragers pakken fakkels en stellen op bij startboog 22.52 1 Teamlid loopt steeds door 22.55 Eregasten sluiten aan bij FAKKELDRAGERS 23.00 Start fakkelronde 23.10 Fakkels weer terug plaatsen in standaard 23.10 Publiek mag ook ronde lopen na fakkelronde 23.15 Er mogen weer meer lopers in de baan SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Sluitingsceremonie 13.00 Instruktie Sluitingsceremonie in Cateringtent 13.40 Max. 2 lopers per team in de baan, rest langs parcours 13.50 Lopers stoppen met lopen, verzamelen bij podium 13.55 Eregasten lopen laatste ronde, veel publiek langs de baan 13.56 Commissieleden lopen er achter aan 13.56 Lopers mogen ronde afmaken en bij podium er af 14.00 Aftellen en einde 14.00 Sluitingsceremonie op het podium. Er wordt niet meer gelopen. SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Sluitingsceremonie (2) Tussen 13.15-13.30 uur prijsuitreikingen en loterij uitslag Einde: laatste ronde 14.00 Eindbedrag bekend maken SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

En dan: OPRUIMEN / Jullie zouden ons enorm helpen door: Te luisteren naar de instructies van Logistiek Tenten leeg te maken Geleende apparaten schoon te maken Het afval in de containers te gooien Groot karton/papier op de aangegeven plaats weg te leggen SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Evenementen programma Optredens van diverse koren, bands, straatmuzikanten en locale artiesten Kinderattracties zoals springkussens, schminken, knutselen op zaterdag 26 en zondag 27 mei. KinderLoop op zondag 27 mei. 24 uur Tango dansen !!! Voor de nacht kunnen verzoeknummers doorgegeven worden (rustige c.q. loungemuziek, niet persé tangomuziek) via teams@samenloopalphen.nl , wacht hier niet te lang mee! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Vervoer Fiets! Auto: geen parkeerruimte bij Park → Parkeren bij ARC: er rijden pendelbusjes van en naar parkeerplaats ARC (1 euro of 1 breekmuntje) Zeker niet parkeren op weg/stoep in de Raadhuistraat, Raadhuisstraat is tijdens evenement 1-richtingsverkeer vanaf het dorp. Vervoer vanaf station/andere locatie: is mogelijk, maar op aanvraag Even doorgeven wanneer mensen moeten worden gehaald SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Catering Cateringtent, bar, diverse verkooppunten van koude en warme hapjes Frisdrank, Bier en Wijn Koffie en Thee via de Teams Ontbijtservice via Cateringtent. Nu opgeven!!! Ingrid mailt hierover. Ontbijt kost 5 euro p.p. SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Eregasten Hebben jullie Eregasten in jullie teams? Zijn die al aangemeld bij Yvonne Motta? 26 april 2018 bijeenkomst voor Eregasten, basisschool Het Baken, Klepperman 1, aanvang 19.30 uur SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

App In de Apple Store en de Play Store is onze eigen SamenLoop App te downloaden. Met name handig in het SamenLoop-weekend voor de laatste informatie, we zullen belangrijke momenten doorgeven via de App Wij bedanken de AppStudio voor het realiseren en bijwerken van deze App!!! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn

Kaarsenzakken (€5 p.s.) Stimuleer de teamleden om zoveel mogelijk kaarsenzakken te verkopen Kaarsenzakken ophalen en inleveren bij Ingrid (Molenstaete, zie Nieuwsbrieven) Lever ze tussentijds in! Blijf dat doen! Blijf kaarsenzakken verkopen op het terrein op zaterdag 26 mei

Over 37 dagen is het zover … VEEL SUCCES EN TOT 26 mei! Vragen? Over 37 dagen is het zover … VEEL SUCCES EN TOT 26 mei! SamenLoop voor Hoop Alphen aan den Rijn