Aanbesteding Arbo/PPMO

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Programma Sociaal Domein Project AWBZ-Wmo April 2014.
Advertisements

Aanbesteding of Subsidie
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Aanbesteden WMO Max. 21 gemeenten SRE Bizob. Inleiding Samenwerking tussen de SRE- gemeenten. Faciliterend: SRE en Bizob.
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE

Aanbesteding verwerking huishoudelijk restafval en gft
18 september 2012 Aanbesteding Verdiepingsdiagnostiek Voorlichtingsbijeenkomst.
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie KNHS Regio Utrecht 17 april 2008 Welkom.
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2016
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
H3 Inzicht.
HET AANKOOPPUNT DUURZAME OVERHEIDSOPDRACHT ‘Raamovereenkomst voor de periodieke keuring van brandblusmiddelen, herstellingen, hervullingen en leveringen.
Informatiebijeenkomst voor raadsleden van de BAR gemeenten Leerlingenvervoer 3 april 2013 Informatiebijeenkomst leerlingenvervoer 3 april 2013.
Havenproject Waalwijk Presentatie voor belanghebbenden en geïnteresseerden
Titel De nieuwe aanbestedingswet, 13 december 2012.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
EMVI Gunnen op waarde Maurice Wielink (CROW) Ruben Spek (gemeente Medemblik) 20 februari 2014.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Voorstel voor nieuwe verordening LIFE-programma EU financiering voor milieu en klimaatactie Publ. 12 December 2011.
ZONNEPANELEN OP DE SINT JOSEPHSCHOLEN MARK MEIJER 16 APRIL
Marktdag aanbesteden Workshop 6 Uitnodigingsbeleid Gemeente Lochem, Marleen Oltvoort Gemeente Zutphen, Ceciel Lurvink Apeldoorn Brummen Deventer.
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2017 Zorgkantoor Midden IJssel.
1 - 9/07/2016 Klimaatsubsidie provincie Antwerpen Goedgekeurd 28 april 2016 Dienst Duurzaam Milieu- en Natuurbeleid.
Informatiebijeenkomst Toelichting op criteria, voorwaarden, procedure en planning HFA 9 juli 2016.
Informatiebijeenkomst Aanbesteding Jeugdwet en Wmo 2017 Noord/Midden-Drenthe.
25 maart 2014 Inlichtingenbijeenkomst Voor de aanbesteding van bestek met zaaknummer
Functioneren sociale wijkteams in Leiden 1 september 2016 Presentatie aan Onderwijs en Samenleving.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Rechtmatig en doelmatig inhuren op basis van de herziene Aanbestedingswet Het Dynamisch aankoopsysteem CLAIRE LEUSSINK-NIES – 22 NOVEMBER 2016.
Startbijeenkomst 22 september 2016
Blockchaintoepassingen met een publiek belang in Groningen mei 2017
Schoonmaakdienstverlening
Aanbesteding jeugdteams
het leveren van voeding en voedingsgerelateerde bevoorradingsmiddelen
Outsourcing Repro, Mediaproductie en Decentrale scan & printvoorzieningen 22 december 2014.
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
Informatiebijeenkomst Aanbesteding Toetsservicesysteem
VUmc Basispresentatie
Informatiebijeenkomst aanbesteding Haakarmvoertuigen IFV2015-FLIB-01
Aanbesteding HHs Collegeweb.
Veerponten Noord-Limburg
Best Value Procurement Klant-, Zaak-, ArchiefSysteem
Strijken stuw Linne.
Aanbesteding Eten & Drinken
RWS Programma’s, Projecten en onderhoud
Inlichtingbijeenkomst voor aanbesteding met zaaknummer
Prijsvraag digitale economie informatiesessie 19 oktober
Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid
Informatiebijeenkomst Selectiefase 25 januari 2017
Vooroeververdediging Afsluitdijk
Onderhoud DVM-systemen WNZ zaaknr
Verbetering Secundaire waterkeringen
Marktconsultatie Krimpense Algeracorridor
aanbesteding lokale jeugdhulp 2018
Aanbestedingsleidraad
Europese aanbesteding Boekscanners
Planning inkoopprocedure Wlz 2016
Social in bestek: proportionaliteit, EMVI & BVP Presentatie Stadspartners 9 sept Louis Polstra.
Startbijeenkomst aanbesteding hulp bij het huishouden
Informatiebijeenkomst Inkoop NMD maart
Opdracht 2 bij EX16/20: Ondersteuningsplan vaststellen en onderbouwen
Transcript van de presentatie:

Aanbesteding Arbo/PPMO Presentatie Aanbesteding Arbo/PPMO

Inleiding Voorstellen teamleden VNOG Voorstellen geïnteresseerden aanbesteding

Doel van deze bijeenkomst Bijdragen aan efficiënte en effectieve aanbestedingsprocedure Voorkomen van misverstanden binnen de schriftelijke procedure Bijdragen aan sfeer van openheid en transparantie

Project Scope 1 aanspreekpunt voor zowel Arbo als PPMO zaken (Inzetbaarheid koud en warm) Uitvoeren PPMO keuringen en Arbo spreekuur door gekwalificeerd personeel Actieve ondersteuning/advisering van Teamleiders/leidinggevende/specialisten Resultaatgerichte managementrapportages

Te bereiken projectresultaten Probleemloze implementatie gereed 1-1-2018 Meer advies op organisatieniveau (ARBO en PPMO) Het maximaliseren van de klant- en cliënt tevredenheid Optimaliseren (langjarige) samenwerking Van curatief naar preventief Prestaties binnen budget!

Planning Uiterste datum indienen schriftelijke vragen t.b.v. nota van inlichtingen* 18 september Verzending nota van inlichtingen 21 september Uiterste termijn indienen Inschrijving 12 oktober vóór 14.00 uur Reservering uitvoering Casus en verificatiegesprek(ken) 24 en 25 oktober Verzending gunningsvoornemen 27 oktober Einde vervaltermijn 17 november Definitieve gunning 12 november 2017 Ingangsdatum overeenkomst 1 januari 2018

Gunningcriteria Gunningscriteria Max. punten Gunningscriteria mbt kwaliteit   1 implementatie nieuwe overeenkomst 10 punten 2 voorgestelde dienstverlening (incl. Casus) 40 punten 3 toegevoegde waarde op algehele samenwerking, verzuimpreventie en duurzame inzetbaarheid 20 punten Gunningscriteria m.b.t. prijs 4 Prijs Dienstverlening 30 punten Totaal 100 punten

Uw Inschrijving Par 2.8: Vermeld in de digitale bestandsnaam de naam van de inschrijver en titel van het document Informatie bij gunningscriteria als ‘richtsnoer’ in relatie tot ‘behoefte bepaling’ is H1 Checklist Wacht niet met uploaden van documenten

Beoordelingsmethodiek Unaniem oordeel van beoordelingsteam 4 of lager? > Uitsluiting van deelname Geen ‘Sub criteria’ maar integrale beoordeling per criterium

Afronding Concept raamovereenkomst Arvodi volgt nog Bijlage B (Casusbeschrijvingen) pas ter plekke Vragen Afronding