Uitvoering Marketing 11 mei 2011 (regio Zuid, bij kantoor Arnhem) &

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Update Rivierenproject Commissie M&W Westervoort, 11 april 2013.
Marketingcommunicatiemix
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Presentatie, 7 oktober 2008 NPV Kring Arnhem-Nijmegen Hoe presenteer ik mijn locale NPV-afdeling.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Focus op 2005 Markt- en opleidingsontwikkelingen FiDi/Pé vandaag! FiDi/Pé morgen! Operationele uitvoering Actiepunten voor 2005 Opleidingskalender 2005.
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Alumnibeleid en alumnivereniging
Twitterstream Help mee! What’s in a name? Positionering van de SVGB in het project What’s in a name? Verdere tekst Op deze site kunt u een opiniestuk van.
Horst 22 maart 2011 Vastgoed(monitor) Limburg (:VL) Van Monitor naar Community 22/3:VL in gesprek met Noord-Limburg.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
De laatste loodjes in Mavo 4
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
& Onze Staatvandienst Landelijk werkend, regionale focus – Hoofdkantoor Deventer – Kantoren in Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Doetinchem,
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
NME-Overlegplatform Maandag 3 mei NME-Overlegplatform maandag 3 mei 2010 Agenda 1)Welkomstwoord voorzitter 2)Vlaamse NME-dag 18 november 2010.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Operationeel plan DIMAGINI
Klanttevredenheidsonderzoek
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Accountmanager bedrijven
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Project Levensverwachtingsgesprek
‘Boost je Business met LinkedIn’
Aanbesteding Eten & Drinken
Netwerk Platform VMBO Intersectoraal 4e ronde mei 2011
Voor u en uw medewerkers!
Netwerk Platform VMBO Intersectoraal 3e ronde maart 2011
What will you do to change the
Algemene Vergadering LOP Ronse Basis 22 mei 2017
2 juni 2018 PROFILERING LAND VAN MAAS EN WAAL OPEN MAAS EN WAAL
Solliciteren met Social Media
LOP Antwerpen Basisonderwijs
Nieuw kader inschrijvingsrecht
Redactiekwartier.
Stand van zaken Per 21 maart 2019
Transcript van de presentatie:

Uitvoering Marketing 11 mei 2011 (regio Zuid, bij kantoor Arnhem) & (regio Noord, bij kantoor Nieuwegein)

Afgelopen periode Optimalisatie vindbaarheid website: Tekstschrijver; Vestigingen beter vindbaar en pagina’s uniek maken Landingspagina’s Workshop Social media met opvolging Linkedin profiel Afspraken met leadgeneratoren Companeo en Leads2leads en belbureau Reedsverbonden Samenwerkingen Qredits, Vrijondernemend Netwerk zakelijke franchiseform. (Credion, Hypotheekshop Kenneth Smith, Querner, MKBusiness) Gesprekken met mediapartner voor ondernemerswedstrijd Ontwikkeling nieuwe flyer scannen

Komende periode Afspraak werkgroep Marketing 25 mei Afronding strategisch social mediaplan Mideo Ten uitvoer brengen van acties uit social mediaplan Twitter berichten op Finovion website (#finovion) Quote plaatsen vestigingsleider op eigen vestigingspagina Focus op recreatie + ICT sector: website + flyer Mailing medio juni met nieuwe flyer scannen Ondernemerswedstrijd: Ontwikkeling logo en huisstijl Finovion website met deel huisstijl ondernemerswedstrijd deOndernemer.nl website met aanmelden voor prijs Start inschrijving medio juni

Taakstelling deOndernemer.nl Aankondiging en uitleg wedstrijd Nieuwsberichten om ondernemers aan te melden Berichten met tussenstanden Maandelijks interview met enkele genomineerden Bekendmaken van shortlist Berichtgeving om de prijsuitreiking aan te kondigen Verslag prijsuitreiking Exclusief interview met winnaar