KVC en naam organisatie Respons per doelgroep NPS – score naam organisatie en landelijk Ervaringen per doelgroep (medewerkers/MT en behandelaren) Onderscheid invloedsfeer (quick-wins) Vervolgstappen (communicatie en goede voorbeeld)
1. De KVC Stap 2: Verbeterdialoog in de teams Stap 3: Vragen bedenken voor de tool De Kwaliteit Verbetercyclus: hoe werkt het? Wat is het? Stap 1: Wordt door alle doelgroepen gedaan (is deels nog bezig)/Iedereen heeft eigen vragenlijst (aangepast aan doelgroep)/gebeurt ….keer in het jaar (volgende is in …..) Stap 2: Verbeterdialogen – daar zijn we nu mee bezig Stap 3: Vragen bedenken voor de Verbetertool: start vandaag, maar echte invulling hiervan in …..– kom je later op terug Stap 4: Het heet een cyclus: dit betekent continu (korte duur) leren en verbeteren en weer naar een ander thema/vraag Stap 1: Vragenlijst ingevuld door: Medewerkers Bewoners Mantelzorgers/Vertegenwoordiger/Familie Vrijwilligers Behandelaren Management Stap 4: Continu leren en verbeteren
1. Respons per doelgroep
3. Ervaringen Management Teams dit plak en knip je uit je eigen resultaten! Management Teams VRAAG Wat valt jullie hier op?
NPS Cliënten ORGANISATIE = 30 dit plak en knip je uit je eigen resultaten! 2. NPS Cliënten NPS Cliënten ORGANISATIE = 30 ZOEK ACTIZ BENCHMARK OP VOOR DE EIGEN ORGANISATIE
2. NPS Medewerkers NPS Medewerkers = 8 dit plak en knip je uit je eigen resultaten! 2. NPS Medewerkers NPS Medewerkers = 8
3. Wat vindt u al heel goed gaan? Een top 5 KOPIEER DEZE SLIDE EEN AANTAL KEER Dit zijn complimenten aan jezelf! Er gaat dus veel ook heel goed! We zoomen zo in op de toelichtingen die jullie jezelf geven. dit plak en knip je uit je eigen resultaten! KOPIEER DEZE SLIDE EEN AANTAL KEER VOORDAT JE TOELICHTINGEN GAAT TOEVOEGEN
3. Wat vindt u al heel goed gaan? Een top 5 dit plak en knip je uit je eigen resultaten! . VOEG TOELICHTINGEN IN PER SUBTHEMA
3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 Medewerkers dit plak en knip je uit je eigen resultaten! HAAL DE PUNTEN NAAR VOREN WAARVOOR ONDERSTEUNING VANUIT BESTUUR NODIG IS.
3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 Medewerkers dit plak en knip je uit je eigen resultaten!
3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 MT dit plak en knip je uit je eigen resultaten!
3. Resultaat Belang: top 5 MT dit plak en knip je uit je eigen resultaten!
3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 Behandelaren dit plak en knip je uit je eigen resultaten!
3. Resultaat Aandachtspunten/ belang top 5 Cliënten dit plak en knip je uit je eigen resultaten!
4. Onderscheid invloedssfeer Beschrijf hier de Quick wins/thema’s: MT & Bestuur: Leiding is ondersteunend en faciliterend
Vervolgstappen Communicatie (bijv. nieuwsbrief) Thema’s aanpakken met Verbetertool? Zelfreflectie in de teams – rol behandelaren? Invulling rol vanuit Bestuur/management?