KVC en naam organisatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op koers met het Zelfmanagementkompas
Advertisements

Motivatie van de professional Willy Limpens
GAAN Gewoon Anders Ambulantisering Nieuw
CAF: praktijkcase Silvie Maes Gemeente Beveren
Kennismaking: stel jezelf kort voor: naam, waar werk je
Proces en Product.
© de vries business consultancy, 2008
Resultaten BPV-evaluatie
Dat zouden we vaker moeten doen…
Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde.
Inzet Cao VVT Honderden gesprekken Bijeenkomsten| Enquête onder 2500 Abvakabo leden Kwaliteit van zorg: bewoners krijgen niet de zorg die ze verdienen.
Thema 3 Communicatie Luisteren en feedback.
11 oktober 2010 Bijeenkomst contactpersonen en coördinatoren Onderwerp: ons vrijwilligersbeleid bijeenkomst vrijwilligersbeleid 11 oktober 2010.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Scherm van Ede Valleiconferentie Netwerk Geriatrie 3 december 2015
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Workshop VWS, VenJ en VNG Ondersteuning bij de transitie en transformatie 13 februari 2012.
Scouting Academy informatieavond praktijkbegeleiders 1.
Medewerkersraadpleging integraal onderdeel van benchmark Arnold Ziegelaar Research voor Beleid.
Presentatie verdiepende kwaliteitsinstrumenten LSR Bestuurdersbijeenkomsten Benchmark gehandicaptenzorg Op 30 mei, 5 en 7 juni.
1 Onze cliënten aan het woord – onderzoek naar cliëntervaringen Leekerweide en Ipso Facto Ipso Facto beleidsonderzoek Postbus AG Gouda T:
Bons op de deuren! BMI-congres 31 mei Linda Kos (Zaans Medisch Centrum) Katja de Jongh (Franciscus Gasthuis) Carmen van der Heijden (Franciscus Gasthuis.
Digitalisering Les 3: wat betekent de digitalisering van de maatschappij voor onze doelgroepen?
Met de Wind in de Zeilen 8 maart Doelstellingen Visie als start Meedenken over meerjarenbeleid Betrokkenheid bij uitvoering van het meerjarenbeleid.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Cliëntervaringsonderzoek Wonen 2011 Tragel Zorg Kwaliteitsdag VGN Jos van Hooijdonk senior adviseur kwaliteit en Veiligheid.
OSR onderzoek Tevredenheid schoolleiders kwaliteit OSR-opgeleide docenten.
Organisaties helpen beter te presteren door inzicht te geven in essentiële feedback van hun medewerkers, cliënten, hun ouders/ vertegenwoordigers en vrijwilligers.
Evalueren ZESC 2016 Regio Scouting Zeeland | Versie 1.0.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Evaluatie FAB-trainingen Mondriaan Parnassia GGz Centraal Een beknopt overzicht van uitkomsten 7 maart 2017.
Functionerings- en ontwikkelgesprekken met rendement
Tevredenheid schoolleiders kwaliteit OSR-opgeleide docenten
Anders kijken, anders doen
Beleid en regelgeving Les 2.
Kwaliteit Verbetercyclus
Verbeterdialoog bijeenkomst Team
Medewerkersonderzoek Workshops “aan de slag” 13 en 14 september 2017
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
ADL 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Zelfstandige teams Een zelfstandig team:
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Nee Zeggen!.
Kwaliteit Verbetercyclus
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
De Kwaliteit Verbetercyclus
De Kwaliteit Verbetercyclus
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
De Kwaliteit Verbetercyclus
Kwaliteit Verbetercyclus
Digitaal spreekuur ‘Werken met een kwaliteitscyclus binnen het VSV’
Een speurtocht door een middeleeuwse stad
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Duurzame inzetbaarheid
“Ontwikkelingsgericht Leidinggeven, hoe doe je dat?”
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Uitdagingen Meten: welke informatie, hoe doe je dat op een slimme manier? Hoe organiseer je reflectie en de vervolgstappen in de verbetercyclus? Verantwoorden.
Duurzame inzetbaarheid
‘…….Een afdeling Kwaliteit die bestaat uit
Met onze klant op reis Tussenstation: een visie in 4 maanden.
Welkom bij DAIly NURSE.
MTO met TOM – Trots Op Mijn Werk.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 2.
Uitkomst Quickscan Kampen
Opgaven in het sociale domein
Examenvoorbereiding – MTA Examen.
Doel en programma Doel: samen vaststellen in hoeverre op deze locatie zorg en ondersteuning wordt geboden conform het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg.
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

KVC en naam organisatie Respons per doelgroep NPS – score naam organisatie en landelijk Ervaringen per doelgroep (medewerkers/MT en behandelaren) Onderscheid invloedsfeer (quick-wins) Vervolgstappen (communicatie en goede voorbeeld)

1. De KVC Stap 2: Verbeterdialoog in de teams Stap 3: Vragen bedenken voor de tool De Kwaliteit Verbetercyclus: hoe werkt het? Wat is het? Stap 1: Wordt door alle doelgroepen gedaan (is deels nog bezig)/Iedereen heeft eigen vragenlijst (aangepast aan doelgroep)/gebeurt ….keer in het jaar (volgende is in …..) Stap 2: Verbeterdialogen – daar zijn we nu mee bezig  Stap 3: Vragen bedenken voor de Verbetertool: start vandaag, maar echte invulling hiervan in …..– kom je later op terug Stap 4: Het heet een cyclus: dit betekent continu (korte duur) leren en verbeteren en weer naar een ander thema/vraag Stap 1: Vragenlijst ingevuld door: Medewerkers Bewoners Mantelzorgers/Vertegenwoordiger/Familie Vrijwilligers Behandelaren Management Stap 4: Continu leren en verbeteren

1. Respons per doelgroep

3. Ervaringen Management Teams dit plak en knip je uit je eigen resultaten! Management Teams VRAAG Wat valt jullie hier op?

NPS Cliënten ORGANISATIE = 30 dit plak en knip je uit je eigen resultaten! 2. NPS Cliënten NPS Cliënten ORGANISATIE = 30 ZOEK ACTIZ BENCHMARK OP VOOR DE EIGEN ORGANISATIE

2. NPS Medewerkers NPS Medewerkers = 8 dit plak en knip je uit je eigen resultaten! 2. NPS Medewerkers NPS Medewerkers = 8

3. Wat vindt u al heel goed gaan? Een top 5 KOPIEER DEZE SLIDE EEN AANTAL KEER Dit zijn complimenten aan jezelf! Er gaat dus veel ook heel goed! We zoomen zo in op de toelichtingen die jullie jezelf geven. dit plak en knip je uit je eigen resultaten! KOPIEER DEZE SLIDE EEN AANTAL KEER VOORDAT JE TOELICHTINGEN GAAT TOEVOEGEN

3. Wat vindt u al heel goed gaan? Een top 5 dit plak en knip je uit je eigen resultaten! . VOEG TOELICHTINGEN IN PER SUBTHEMA

3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 Medewerkers dit plak en knip je uit je eigen resultaten! HAAL DE PUNTEN NAAR VOREN WAARVOOR ONDERSTEUNING VANUIT BESTUUR NODIG IS.

3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 Medewerkers dit plak en knip je uit je eigen resultaten!

3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 MT dit plak en knip je uit je eigen resultaten!

3. Resultaat Belang: top 5 MT dit plak en knip je uit je eigen resultaten!

3. Resultaat Aandachtspunten: top 5 Behandelaren dit plak en knip je uit je eigen resultaten!

3. Resultaat Aandachtspunten/ belang top 5 Cliënten dit plak en knip je uit je eigen resultaten!

4. Onderscheid invloedssfeer Beschrijf hier de Quick wins/thema’s: MT & Bestuur: Leiding is ondersteunend en faciliterend

Vervolgstappen Communicatie (bijv. nieuwsbrief) Thema’s aanpakken met Verbetertool? Zelfreflectie in de teams – rol behandelaren? Invulling rol vanuit Bestuur/management?