tim hofman heeft altijd gelijk!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1.There’s Tim! Look, he's wearing his new jeans. 2.What are you doing? We are doing our homework. Je gebruikt de present continuous voor iets dat nu aan.
Advertisements

Voltooid tegenwoordige tijd
I love you.
Proeftentamen Media Ecologie. Opbouw tentamen als opbouw cursus • 4 kennisvragen • 4 politieke vragen • 2 verdiepingsvragen.
Internet vriendschap Internet friendship
The Passive De lijdende vorm in het Engels, lastiger, en helaas meer gebruikt dan in het Nederlands.
IMAGINE John Lennon Muziek en tekst zijn gesynchroniseerd.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1996 Mercy/Vineyard Publishing 1/5 I could sing of Your love forever (Martin Smith) Over the.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 City Bible Music 1/10 BELIEVE (Donna Lasit) I say on sunday how much I want revival Op.
I wanna grow old with you Music: Westlife Another day Without your smile Another day just passes by But now I know How much it means For you to stay.
Probleem P 1 is reduceerbaar tot P 2 als  afbeelding  :P 1  P 2 zo dat: I yes-instantie van P 1   (I) yes-instantie van P 2 als ook:  polytime-algoritme,
Woordvolgorde met woorden van tijd
I am deeply convinced that the Christian leader of the future is called to be completely irrelevant and to stand in this world with nothing to offer but.
The Passive Voice de lijdende vorm.
Past Simple Onvoltooid verleden tijd Regelmatige werkwoorden:
Herhaling hoofdstuk 3 A. Wat is de Past Simple?
Tuesday, 19 August 2014 dinsdag 19 augustus 2014.
Deltion College Engels B1 En Gesprekken voeren[Edu/003] thema: I hate my nose… can-do : kan persoonlijke standpunten, commentaar en meningen geven over.
English Class 2G 1st of December 2010 It’s nice to be important, but it’s more important to be nice.
Deltion College Engels C1 Spreken/Presentaties [Edu/004] thema ‘Today I will talk to you about… ‘ can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving.
Wednesday, 01 April 2015 woensdag 1 april 2015 You can walk or you can run You feel sad or you have fun Live today and don’t feel sorrow Don’t think.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/005] thema: The Weakest Link or Weekend Millionaire… can-do : kan in brieven of s feitelijke zaken beschrijven.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/006] thema: to a prisoner – Amnesty International can-do : kan korte tekst schrijven volgens een vast format ©
Wat staat er achter de blokjes? Vlgnd. dia Instructie: 1.De maker plaatst foto’s achter de blokken van elke dia. Om te spelen: 1.Bedenk (eenvoudige)
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
GEZOCHT Ambitious students who are looking for an industry mentor Rolmodellen. Mentoring. Netwerken. Empowerment. Uitvalpreventie. Ondernemersgeest.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Master in de Meertalige Professionele Communicatie Visualization of agreement and discussion processes during computer-supported collaborative learning.
NEXT De 17 e eeuw Team 1 Team 2 Team 3 Team 4 Team 5 Team 6.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
Ubuntu ”Ik ben omdat jij bent…!” Ubuntu ”Ik ben omdat jij bent…!”
Criteria for Invasive management Acute Coronary Syndromes (ACS) in patients presenting without persistent ST-segment elevation Eduard van den.
Sociale ongelijkheid in het leerplichtonderwijs, met specifieke aandacht voor het secundair onderwijs Studiedag VFO/SSL - 22 november Jan Van Damme,
Peer Assisted learning Studiedag PAL 9 mei 2008 Rob Vierendeels Tom Vermeiren Jeroen Van den Broek Bart Van Peer PALKHK-Team.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
Spelen Instructions: 1) Verdeel klas in teams. 2) Stel een vraag aan een team. 3) Bij een goed antwoord mag er aan het rad gedraaid worden. 4) Typ het.
Vragende/ontkennende zinnen. 1.Met behulp van to do Betalen wij de rekening? Do we pay the bill? Wij betalen de rekening niet. We do not pay the bill.
GegevensAnalyse Les 2: Bouwstenen en bouwen. CUSTOMER: The Entity Class and Two Entity Instances.
Keuzevrijheid: lust of last?
Lamb to the Slaughter Who or what is ‘the Lamb to the Slaughter’ in this story?
NEXT LW 2 Bijv.nw. 3 Zelfst. nw. 4 PV 5 Ond Taal Team 1 Team 2 Team 3 Team 4 Team 5 Team 6.
02_05_2009 mama dank je voor wie ik ben dank je voor alle dingen die ik niet ben vergeef me voor de onuitgesproken woorden en voor de keren.
Allesvoorengels.nl. 1. Wat betekenen de werkwoorden (to) be en can? 2. Hoe maak je korte antwoorden met (to) be en can? 3. Oefeningen allesvoorengels.nl.
Basic Electrical Engineering Lecture 1. INDUCTANCE Any device relying on magnetism or magnetic fields to operate is a form of inductor. Motors, generators,
The Research Process: the first steps to start your reseach project. Graduation Preparation
Grammar – period 2.
The Passive Year 4.
Opdracht Uitscheiding: Lever en Nieren
Salt & Light Zout & Licht
ABILITY = IN STAAT ZIJN.
Oplossingsgerichte arbeidsbegeleiding bij het OCMW
Inspiratienamiddag Wetenschapscommunicatie
Can I Buy Permethrin Online
De taaltaak
Marsel van Oosten ARS281 Hanyuan Chen
Als ik kon zijn waar jij bent If I could be where you are
Als ik kon zijn waar jij bent If I could be where you are
MAKING A BAND.
geloof…dat het regent geen goed idee is om met een plu te fietsen
Hanneke Mous Adviseur & Begeleider
Audiovisuele Media en minderjarigen 5
Leefbaar loon en investeerders
English 23 April 2018.
Rob Heyman and Ilse Mariën
Kids to School is 10 jaar oud
Presentatie titel Effective Math Lesson Part 1
Living in the Promised Land Leven in het Beloofde Land
Matthew 16 “But who do you say that I am?”  Simon Peter replied, “You are the Christ, the Son of the living God.”  And Jesus answered him, “Blessed are.
Chapter 6 Sounds cool! Grammar Stepping Stones 2 t/hv.
Hoe maak je zinnen vragend in het Engels.
Transcript van de presentatie:

tim hofman heeft altijd gelijk! Jongeren, meningen en feitelijkheid in een ‘post-truth’ medialandschap

“Today the school is being increasingly called upon to teach resistance to propaganda” (p. 1).

Jongeren houden van subjectiviteit

Hoe geven jongeren betekenis aan de ‘nieuws’media die ze consumeren? Hoe praten ze er onderling over?

OBJECTIVITEIT

OBJECTIVITEIT =neutraal?

WAARHEID

WAARHEID = echt gebeurd

FEITELIJKHEID

FEITELIJKHEID = accuraatheid

“By the time the facts are gathered the media moment has passed, the headline has been grabbed, and the lie can be modified, apologised for or replaced by another.”

AAN DE SLAG

OPLOSSINGEN Dialoog Red de baby De bieb

DANK VOOR JULLIE DEELNAME @lalalalinder lindaduits.nl | dieponderzoek.nl