Invloed van media in het kinderblad “Donald Duck” wordt reclame gemaakt voor Limburg. Zo probeert Limburg de mensen naar hun provinvie te lokken. ga naar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Toen God “de vrouw” maakte, was hij al 6 dagen aan’t overwerken.
Advertisements

Een keersom uitrekenen… tafel van 5
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Dolfje weerwolfje Weerwolfgeheimen
Herhalingsoefeningen
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
U treedt nu binnen in de wereld van Magic. U bent getuige van het ongelooflijke.
Vergaderen Gebruikt materiaal Actie! Office3 bso blz. a Benoem het materiaal in de tweede kolom in je boek op blz b In de derde kolom.
Een indrukwekkende kunstenaar
Voorbereidende les Praat je Plaatje
Media en creativiteit module 2 Identiteit
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
zelfstandig informatie zoeken: surrealisme
Titel Klik hier voor het invoegen van tekst en/of afbeeldingen
Lied: één en één is twee Tekst en muziek: Lee Ann Vermeulen en Christian Grotenberg Uitgebracht op: Kinderen voor kinderen 28 Uitgevoerd door: Kinderen.
Een onverwacht feest Les 2
oefenuurtje begrippen H3 V3: compositie licht kleur
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Pittige antwoorden van assertieve vrouwen  
de vragen over de winter.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Een rekenopdracht maken (een tallen)
GOOGLE & YOUTUBE MADE BY MARC VLENDRÉ Z1D
 Logo ontwerp : 5u  Foto shoot : 1 dag  Video shoot : 2 dagen (clip 30sec)  Website : 2 weken  Overleggen : 6u.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Eenzame kerst Media begrip week Kerstfeest Vraag 1: met wie en waar ga je dit jaar Kerstmis vieren? Vraag 2: ken je iemand die Kerstmis dit jaar.
Wijs me de weg ! Wegwijs in je atlas ! Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
KINDERMISHANDELING Jaarlijks worden worden er kinderen mishandeld in Nederland. Dat zijn er heel veel en het kan zomaar zo zijn dat dit iemand.
Hoofdstuk 9 M&O JUNI 2016 H3. Wat gaan we doen? - Hoofdstuk 9 M&O - Introductievragen - Uitleg / aantekeningen - Sommen maken.
Les 1. Wat voor les krijgen we nu? Tijdens de lessen over hoofdstuk 9, 10 en 11 krijg je op een andere manier les. Het doel is om je zelfstandigheid te.
Talent in Ontwikkeling
We kunnen al via een bril informatie opvragen van de omgeving of iemand laten meekijken onze toekomst ga naar de volgende dia.
wcTicEI5VUZaYnM1emM/ klik op de link: vraag 1: in welke landen vinden de meeste geboortes plaats ? vraag 2: in welke.
Lesbrief – Meester Kikker. Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je ooit al naar het NFF.
Kijk naar de afbeelding en vul in: ik denk, dat de afbeelding betekent:
Herfst Planten in de tuin.
doe de test. Eerlijk invullen.
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
De lente.
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Consumentengedrag Leren I
1 Kijk naar de afbeelding en vul in: 2
Publiek Sinterklaasintocht in Middelburg bekogeld met flessen
Les 5 IBS 2 Waarneming en verwerking van informatie.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Hallo, zullen we samen gaan rekenen. Klik maar op Katrien.
S/k/l interviewen.
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
De bestuivingsquizzz!.
Vloggers en volgers ga naar de volgende dia.
manipulatie = beïnvloeding
Waarden = hoe gaan wij met elkaar om ?
Bent u sterk in Hoofdrekenen???
humor in reclame, werkt dat ?
Je kent allemaal de mysterie over de schotten Of ze nu al dan niet een
Presentatie: wat is WE CAN Young?
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Film: Nederland is een democratie
is heel gezond: zonnebloemolie lijnzaadolie koolzaadolie
volgende bladzijde terug
De Radboud Kids: Meet the professor quiz
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
YouTube Premium Mediabegrip week
Sluikreclame Mediabegrip week
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Sjabloon voor socialemedia-afbeelding
Transcript van de presentatie:

invloed van media in het kinderblad “Donald Duck” wordt reclame gemaakt voor Limburg. Zo probeert Limburg de mensen naar hun provinvie te lokken. ga naar de volgende dia

invloed van media Hoe probeert dit reisbureau, mensen te lokken om een vakantie in Turkije te boeken ??? antwoord: ga naar de volgende dia

invloed van media Hoe probeert Nestlé, mensen te lokken om Nespresso te kopen ??? antwoord: ga naar de volgende dia

invloed van media Hoe probeert deze vrouw, mensen te lokken om het deze taart te kopen ??? antwoord: ga naar de volgende dia

invloed van media Hoe probeert het bedrijf Unilever, mensen te lokken om deze allesreiniger te kopen ??? antwoord: ga naar de volgende dia

invloed van media soms zijn producten zoooo bekend, dat je alleen een stukje hoeft te laten zien. Dit is een afbeelding van ……….. dit is de afbeelding van ……. ga naar de volgende dia

invloed van media ken je de namen van deze producten ???? aan de vorm ? aan de kleur ? dit is….. Ik herken dit product aan….. dit is….. Ik herken dit product aan….. dit is….. Ik herken dit product aan….. dit is….. Ik herken dit product aan….. dit is….. Ik herken dit product aan….. dit is….. Ik herken dit product aan….. dit is….. Ik herken dit product aan….. ga naar de volgende dia

invloed van media soms is een reclame om te lachen. Lachen betekent, dat je de boodschap van deze reclame goed onthoudt. Weet jij nog, waar deze reclame over gaat ? klik maar op de film. (ctrl+klikken) (gebruik ook je oortelefoon) deze reclame gaat over:...... Vind je deze reclame om te lachen ? ja / nee deze reclame gaat over:...... Vind je deze reclame om te lachen ? ja / nee ga naar de volgende dia

invloed van media zoek, of maak hier zelf een logo, dat bij jou past: (denk aan de vorm, kleur, afbeelding) (zie voorbeelden in dia 7) je bent klaar